PAGI yang indah dengan sinaran cahaya matahari yang mula menerangi dunia dan keindahan alam yang terserlah luas.Claryssa hari ini mengenakan pakaian baju kurung berwarna biru lembut berserta tudung bawal berwarna putih yang diberikan oleh Adrian beberapa jam yang lalu...
FLASHBACK .....
"Hello goodmorning darling!"-Ucap Adrian dengan senyuman lebar di bibir.
"Haii goodmorning... Kenapa datang pagi-pagi ni?"-Tanya Claryssa dengan kerutan dahi.
"Oh saya dengar cik adik nak bawa bakal bapa mertua saya keluar?"-Kata Adrian selamba.
"Mana tahu?..."-Tanya Claryssa.
"Ayah bagitahu..."-Balas Adrian dengan senyuman.
"Ayah?"
"Yaaa.. Em nah pakai la , Aku belikan untuk kau. Pakai tau!"-Kata Adrian sambil menghulurkan sebuah kotak yang cantik kepada Claryssa dengan senyuman manis.
"Apa ni?"-Tanya Claryssa pelik.
"Baju kurung... Aku tak tahu kau suka ke tak.. Tapi pakai la"-Balas Adrian lembut.
"Oh okey thankyou.."-Ucap Claryssa dengan senyuman nipis.
"Aku ada beli tudung sekali... Nanti aku bagi video cara pakai tudung tu okey!"-Kata Adrian lagi.
"Oh okey... Terima kasih" -Balas Claryssa lembut.
"Pakai tau!!, Byeeee!!"-Ujar Adrian lalu terus berlalu pergi meninggalkan Claryssa dengan lambaian.
"Okey bye"
END FLASHBACK...
"Cantik..."-Ujar Claryssa sendiri.
Dia tersenyum kecil melihat dirinya di pantulan cermin berpakaian kemas dan sopan dengan berbaju kurung biasa berwarna biru lembut.
Kelopak matanya mula dipenuhi dengan air mata yang tiba-tiba datang .
"Okey Claryssa jangan nangis.... Hari ni kena happy!..."-Ujar Claryssa lagi dengan senyuman.
Claryssa mula membuka video tutorial tudung yang dihantar oleh Adrian dan menontonnya dengan teliti.
Tangannya mula naik memakaikan tudung di kepalanya dengan fokus mengikut cara yang ditunjukkan didalam video itu .
YOU ARE READING
CLARYSSA ROSE EVEFANIO
RomanceTujuan utamanya adalah mencari ibu bapa kandungnya . Gadis dingin dan berpendirian, Tidak semudah itu akan jatuh dengan perkara yang remeh. Claryssa Rose Evefanio Gadis dingin yang berkerjaya sebagai peguam dan penasihat atau lebih digelari consigli...