CRE . 34

1K 63 1
                                    


          RUANG tamu di pagi hari sudah mula bising dengan suara gelak ketawa Rayyan dan Claryssa main bersama memeriahkan suasana muram rumah agam itu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




RUANG tamu di pagi hari sudah mula bising dengan suara gelak ketawa Rayyan dan Claryssa main bersama memeriahkan suasana muram rumah agam itu.

Hanya itu Claryssa mampu buat, Menghiburkan Rayyan yang keseorangan dirumah.

Leo dan Liam pagi-pagi sudah menjalankan misi yang diberi oleh Eric.
Masing-masing sibuk berkerja.

Suara Rayyan lantang keseronokkan menaiki kereta mainan automatik tetapi dia memaksa Claryssa menolaknya untuk lebih laju.

Claryssa hanya mengikutkan kehendak Rayyan dan menolak laju kereta yang dinaiki oleh Rayyan mengelilingi kawasan ruang tamu yang luas itu dengan keriangan.

"Vrooom Vroomm !!..."-Jerit Rayyan dengan ketawa kecil keseronokkan.

"Laju lagi mummy !!!"-Arah Rayyan lantang.

Claryssa hanya mengangguk lalu terus melajukan lagi tolakan kereta mainan yang dinaiki Rayyan memusing mengelilingi seluruh ruang tamu rumah agam itu.

"VROOOMMMMM!!!!!"-Jerit Rayyan kegembiraan.

Lama kelamaan makin perlahan tolakan Claryssa lalu dia terus terduduk di atas permaidani lembut ruang tamu itu dan terbaring kepenatan.

"Weii boleh kurus aku macam ni ... Aduh penat penat"-Ujar Claryssa sambil mencari nafas baru.

"Aaaaaa come on mummy wake up !!!"-Ujar Rayyan dengan nada sedikit merungut.

"Argh kau tolak sendiri . Daddy kau beli mahal-mahal tekan la suis tu"-Balas Claryssa selamba dengan jelingan.

"Hehehe saja je.."-Kata Rayyan selamba.

"Ada juga aku ketuk pakai kuali ni nanti"-Tutur Claryssa perlahan.

Eric yang baru turun kemas berpakaian lengkap berwarna hitam dengan rambutnya yang cantik tersikat rapi menampakkan dahi bersihnya membuatkan Claryssa terpegun sendiri.

"Ryssa... Rayyan... Jangan buat sepah rumah, Kita ada tetamu hari ini"-Pesan Eric lembut sambil membetulkan jam tangannya.

"Dia datang sini ke?"-Soal Claryssa pantas tanpa berkelip mata. Matanya tetap memandang wajah tampan suaminya dengan seguris senyuman kecil.

"Yes kami perlu buat perbincangan besar.. So ingat pesanan aku.. Jangan buat bising jangan buat sepah faham"-Pesan Eric lagi lalu mengorak langkah mendekati Claryssa yang sudah tersandar di atas sofa keletihan.

"Aip aip Captain !!!... Jom Mummy main dekat luar!!"-Akur Rayyan pantas lalu turun dari kereta mainannya dan menarik tangan Claryssa.

"Kejap la Rayyan mummy penat..."-Ujar Claryssa lemah.

"Alaaaa Mummy..."

"Dah masa rampas bini aku dah tamat..."-Ujar Eric dingin lalu menepis lembut tangan Rayyan daripada terus menarik tangan Claryssa.

CLARYSSA ROSE EVEFANIOWhere stories live. Discover now