- Bölüm 22 -

18 2 0
                                    

Ekranına düşen mesaj bildirimiyle bütün dikkatini telefonuna yönlendirdi. Arka planda yaşanan karmaşadan uzaklaşan zihni birkaç saniyeliğine de olsa nefes alabilmişti.

Jennie Noona:
Yeonjun-ah!
Hey!
Orada mısın?

Baby Yeonjun:
Efendim Noona?

Jennie Noona:
Dün bütün gün Jisoo seni arıyordu.
Meşgul olduğum için yazamadım.

Baby Yeonjun:
Biliyorum, konuştuk. Jeju faturası
gelmiş de hesap sormaya
gelmişti ㅋㅋㅋㅋ

Jennie Noona:
Sh*t!
Ben onu tamamen
unutmuşum...

Baby Yeonjun:
Aman boş ver... Kazandırdığımızım
yanında harcadıklarımız
ne ki ..

Jennie Noona:
ㅋㅋㅋㅋ

"Yaaa! Sana main rapper ben olacağım diyorum!"

Yeji'nin cırlamasıyla kafasını telefondan kaldırdı. Bakışları her an birbirlerinin üzerine atlayacakmış gibi duran kızların arasında dönüşümsel olarak gidip geldi. Lia ve Yeji sabahtan beri -daha doğrusu buraya geldiği ilk günden beri- aynı şey üzerine tartışıyorlardı:

Main rapper kim olacaktı?

Doğrusu stajyerlerin geri kalanı bu sorunun cevabını ne merak ediyor ne de soruyla ilgileniyorlardı. Ama süregelen tartışma yüzünden eğlendikleri de her hallerinden belli oluyordu.

"Bak! Kendi ağzınla dedin işte, bunu sadece sen diyorsun. Kabul et, ben senden daha iyiyim!! Bay Song bende ışık gördüğünü söyledi!!"

"Sende ışık gördüyse kör olmuş demektir!! Sen daha Korece konuşamıyorsun, rap yapmak senin neyine?!"

"Ya sen ne diyorsun ya! Benim Korecem gayet iyi!!"

Yeonjun gülmemek için dudaklarını ısırdı. Lia daha öncesinde bir süreliğine Kanada'da yaşadığı için İngilizcesi oldukça iyiydi; ancak Kore dilini de konuşmakta zorluk çekmiyordu. Eğitimine devam etmese de SM Entertainment'ın seçmelerini de geçtiği herkes tarafından biliniyordu. Asıl adı Julia'ydı fakat herkes ona kısaca Lia diyordu. Uzun lafın kısası kız Yeji'nin kendisine rakip olarak görebileceği kadar yetenekliydi. Duruma el atması gerektiğini düşünen Yeonjun bıkkınlıkla konuştu.

"Az laf çok iş Yeji... Konuşma, öyle olduğunu kanıtla."

Birkaç kişi onu onayladı. Geneli eğleniyor olsa da tartışmalardan sıkılan birkaç kişi de mevcuttu. Dikkatleri dağılıyor ve Yeji'nin bu kadar kendini beğeniyor olmasına sinirleri bozuluyordu. Yeonjun ise yüksek sesle söylemese bile kıza hak veriyordu. Yeji çok yönlü bir kızdı. Bu yüzden çok uzun süredir traineeliğe devam ediyor olmasını şaşırtıcı buluyordu. Çoktan çıkış yapmış olmalıydı fakat o burada çürüyordu.

"Sen karışma Bay Çok Bilmiş."

"O halde tartışmaya gidip başka yerde devam edin, başımız şişti-"

Yeji kızgınlıkla çattığı kaşlarıyla ona baktı. Tam ağzını açıp itiraz etmek üzereydi ki Beomgyu yanında Taehyunla birlikte içeri girdi.

(Black) Onyx || Txt~SoogyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin