5.

31.7K 898 282
                                    

Odamın kapısının kırılacak derecede çalınmasıyla yüzümü  buruşturup, başımı yastıktan hafifçe  kaldırarak halsizlikle tekrar koydum. Camdan baktığımda şiddetli yağmur damlaları cama vuruyor ve bu çok hoş bir ses çıkarıyordu. Boş boş cama bakmaya devam ederken odamın kapısı daha da gürültülü  çalmaya başlayınca yorganı  bedenime sarıp  yavaşça, uyuşuk adımlarımla  kapıya ilerledim. Açtığımda eniştem direkt saçlarıma yapışmış beni sarsmaya , küfürlerini sıralamaya başlamıştı.

-Lan niye kalkıp hazırlanmıyorsun. Beni rezil mi edeceksin  , ha?

Elimi acıyla saçlarındaki elinin üzerine koyup ayırmaya  çalışıyor , diğer yandan da söyleniyordum

-Enişte ben gitmek istemiyorum.  Söz veriy...

Beni yere savurup , tepeden yüzünü buruşturarak bana bakıp

-Hazırlan  beni rezil etme , seninle uğraşamam. Ablanın bir boka yaramadığı gibi sende yaramıyorsun zaten.

Odadan çıktığında dünki dayağın da etkisi ile acıyan yerlerimi umursamadan yavaşça yerden kalkıp  odanın kapısını  kapatarak  , odamdaki küçük  banyoya ilerledim.

Bana hakaretlerine birşey demiyordum da , ölen ablama anneme , babama demesi çok ağrıma gidiyordu. Onları her saniye daha da özlüyor  ve  bu iğrenç dünyadan göçüp gittikleri için  onlara özeniyordum. Biliyorum özenilecek birşey değildi ama orada belki de mutlulardı.

Beni almaya gelecek olan adam için belki de çok önyargılı davr... ne saçmalıyorum ben ya , bu adamın arkadaşı olan , onu tanıyan birisi nasıl iyi olabilirdi ki ? Piç herif ...

Aynadan kendime baktığımda gerçekten çok kötü bir durumdaydım. Saçlarım dün yağmurdan dolayı birbirine girmiş bu  yağlı bir görüntü oraya çıkarmıştı. Gözlerim kızarmış ve gözaltlarımda halkalar oluşmuştu. Her iki kaşımın kenarı  , dudağımın köşesi kanlanmış kan üzerinde pıhtılaşmıştı. Berbattım işte  ber- bat.

Hızlı bir şekilde duş alarak bornozumu üzerime geçirmiş ve aynalı dolabın altındaki çekmeceden  yarabandı çıkarıp kaşımın iki köşesine , dudağımın köşesine yapıştırmış, odama girerek küçük dolaba  ilerlemiştim. Renkli elbiselere bakmadan üzerimdeki  lanet gibi , dolabımdaki tek renksiz olan siyah elbiseyi elime aldım. Tanımadığım bir pislik   için özenemezdim birde değil mi ama ?

Giyinip saçlarımın nemini alarak dolabın  kapağını sertce kapatıp ofladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Giyinip saçlarımın nemini alarak dolabın  kapağını sertce kapatıp ofladım.  Eniştem olacak o pisliği daha fazla bekletmemek için ayağıma 

  Eniştem olacak o pisliği daha fazla bekletmemek için ayağıma 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
MAFYA'NIN AŞKI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin