4.

34.7K 897 476
                                    

Gözüme giren güneş ışıkları ile uyandım demeyi o kadar çok isterdim ki.  Ama maalesef telefonumun sesi ile gözlerimi aralamıştım. Israrla çalan telefonuma söylene söylene yataktan doğrulup koltuğun üzerindeki çantamdan çıkarıp arayana baktığımda  eniştem olduğunu görünce koca  bir göz devirip oflayarak meşgule aldım. Banyoya ilerleyip elimi yüzüme bolca soğuk su çarpıp  işlerimi hallederek banyodan çıktım. Valizime ilerleyip  yanında diz çökerek giyineceğim şeyi  seçmeye başladım. Gözüme çarpan

Pembe sade elbiseyi giyinmiş aynadan kendime bakmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Pembe sade elbiseyi giyinmiş aynadan kendime bakmıştım. Bence gayette tatlı olmuştu. Severim zaten böyle renkli kıyafetleri.

  Hayatta her şeye rağmen güzel renkler olduğunu gösteriyordu bence. Soluk renkler ise insanın yaşama  hevesini çekiyordu. Örneğin  sürekli siyah giyen birinin düşüncesi ile renki giyen birinin düşüncesi çok farklı oluyordu. Siyahı biri severken diğeri sadece karartı olarak görüyor  olabilirdi. Diğer renkleri  cıvık bulurken öbürü  yaşama hevesi olarak görüyor olabilirdi.

Uzun sarı saçlarımı iyice tarayıp bir tutamını  köşeden çiçekli toka ile tutturmuştum. Gayette güzel görünüyordum. Kulağımada küçük  çilekli  küpelerimi taktığımda  tamamdım.  Parfümümü sıktıktan sonra , çantamı telefonumu cüzdanını alıp odaya son  kez göz gezdirerek hayatım boyunca yapamadığım  o tatili yapmak için yüzümdeki büyük gülümsemeyle odadan çıktım.

Kahvaltı yapmak için bir masaya oturmuş gelen garsona kahvaltı siparişi vermiştim. Ellerim masanın  üzerinde dikkatle  camdan gelip geçen insanlara  bakıyor  onların ne düşündüklerini tahmin etmeye çalışıyordum. Bu bende hobi hâline gelmiş birşeydi. Gördüğüm bir insanın ne düşündüğünü mutlu mu,  üzgün mü, heyecanlı mı olduğunu anlamaya çalışıyordum. Biliyordum bazı insanlar ona dikkatle bakılmasından hoşlanmayabilirdi ama ne yaparsam yapayım bu huyumdan vazgeçemiyordum. Bakışlarımı camdan çevirip otele girip çıkan insanlara çevirdim.

Garson kahvaltımı  getirmiş "afiyet olsun "diyerek yanımdan gitmişti . Hem yiyiyor hem de girip çıkan insanlara bakmaya devam ediyordum. Çayımdan  bir yudum alırken  içeriye giren kişi ile öksürüp panikle etrafıma bakmaya başladım. Çünkü giren kişiler  dün arabadaki çocuk ve onunla beraber giren üç dört kişi dahaydı.
Aralarında konuşuyor gülüyorlardı. Tabi iki kişi hariç arabadaki adam ve en öndeki dikkat çekici adam. 

Birinin gülerken  öylesine   bu tarafa bakması ile panikleyip hemen arkama döndüm. Elimle yüzümü kapatıp   masadan kalkarak çantamı aldım. Yürümeye başlayınca gelen tanıdık  ses ile yerimde durup , gözlerimi kapatarak  alt dudağımı   dişlerim arasına almıştım.

-Hey çirkef  yer cücesi!

Duymazdan gelirsem hiç kimse birşey anlamazdı  herhalde değil mi,   evet evet .
Ahh kalabalık olmasalardı ona bu dediğini ödetirdim ama  dua etsin kalabalık gelmiş.

MAFYA'NIN AŞKI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin