Göz göze geldiğimizde korkuyla gözlerimi kapatmıştım. Geçen dört beş dakikanın ardından beni ne buradan çıkaran vardı ne de bir ses..
Korkuyla gözlerimi araladığımda kimseyi görememiştim. Ne yani beni bulamamışlarmıydı?
Derin bir nefes verip bulunduğum kovuktan çıktım. Bir kaç adım atmamla belimden dolanan eller bir olmuştu. Eee hani bu gitmemiş miydi?Yerimde çırpınmaya başladığımda kollarını daha da sıkı sarıyor kulağıma birşeyler söylüyordu.
-Küçük , rahat dur !
Çırpınmaya devam ediyordum. Beni kucağına aldığında bağırmaya başladım.
-Yardım, yardım edin!
Bu lanet ormanlık alanda ben ,o ve onun adamlarından başka kimse yoktu.
-Yardım!
Yürümeye başlamıştık bile . Bağırmamın bir çözüm olmayacağını anladığımda kucağında başımı kaldırıp yüzüne baktım. Yalvarırsam belki bırakabilirdi değil mi ?
' Denemeden bilemeyiz Bade. Hadi yalvar yakar bıraksın.'-Bakın bırakın gideyim. Yemin ederim birdaha görmezsiniz.
Bakışlarını, kucağındaki bana indirdiğinde sert yüzüyle serserice sırıtıp
- Seni görmek istemediğimi de nereden çıkardım küçük?!
Sert sesi ile soruduğu soruyla dumura uğramıştım. Bu da ne demek oluyordu? Beni görmek mi istiyordu?
'Aptal mısın Bade, eziyet etmek hoşuna gidiyor adamın. 'Sanırım iç ses haklıydı. Sırf eziyet edebilmek , kararmış ruhunu tatmin edebilmek için beni görmek, işkencelerine devam edebilmek için yanında istiyordu.
- Bak
-Kes sesini artık!
Yerimde küçülüğümde gözlerim dolmuştu. Tanrım bana yardım et, nasıl kurtulacağım ben bu manyaktan?
Gözyaşlarım sessizce akmaya başladığında, onun da sinirle nefes alışverişlerini duyabiliyordum. Ağzımı kapatıp daha da sessiz olmaya özen göstermiş, sıkı sıkı kapattığım gözlerimi asla açmamaya yemin etmiştim.Eve geldiğimizi hizmetli kadının , bu lanet korkunç adama
-Hoşgeldiniz efendim.
Demesiyle anlamam uzun sürememişti. Merdivenlerden çıkmaya başladığımızda Efe nin telaşlı sesi geldi kulaklarıma
-Bade , iyi misin? Bade
Gözlerimi açıp , birşey diyecekken Ateşhan denen adam hemen
- EFE ! Geç otur oturduğun yere!
- Ama Bade
- SANA GEÇ OTUR DEDİM !
Kükremesi ile tekrar ağlamaya başlamış kucağında çırpınıyordum.
-Bırak, bırak beni.
Merdivenlerden çıkmaya başladığında kucağında çırpınmalarım devam ediyordu. Yatak odasına geldiğimizde beni her zaman yaptığı gibi sertçe yatağa bıraktı. Ellerini saçlarına daldırmış çekiştirerek sağa sola yürüyordu. Cenin pozisyonunu almış, küçülebildiğim kadar küçülmüş ,gözlerimi akmaması için sıkı sıkı kapatmıştım.
Ayak sesleri ve nefes sesleri kesildiğinde gözlerimi açtığımda yatağın yanında oturmuş dikkatle bana bakıyordu. Göz göze geldiğimizde ellerini kaldırıp saçlarımı okşamaya başladı. Kafamı geri çekip elimden kurtulmaya çalışsam da bakışlarlarından sonra hareket etmemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA'NIN AŞKI
Teen FictionHiç olmaması yerde olan bir kız. Mafyanın evinde ve odasında... Korkunç, sinirlenince gözü birşey görmeyen acımasız katil mafya ... Kız odasına girmiş gizlenmişti. Ama olan bir olay ile kendini adama gizlemişti. Adam artık onu bırakmak istemezs...