7.

27.7K 837 473
                                    

Yanımdaki kıpraşma ile gözlerimi aralayıp kollarım arasından çıkmaya çalışan Bade'ye baktım. Kaşlarım çatık bir şekilde

- Ne oldu!

Anında durmuş hareketsiz bir şekilde cevap vermemişti.

-Saat kaç?!

Sahiden kaç saat uyumuştuk. Kendimi bugün uyumanın etkisiyle olmalı biraz daha iyi hissediyordum. Başımın ağrısı ve gözlerimden akan yorgunluk  yoktu en azından.
Bade yine birşey demeyince  oflayıp sinirle onu kolundan çevirerek bana bakmasını sağladım.

O allta,  ben üstteydim . Gözlerine  bakıyor yüzünü inceliyordum . O ise  altımda  deli gibi titriyor dolan gözlerini bana asla çevirmiyordu.  Korkudan olsa gerek , kekeleyerek

-G...git..gitmek  ist...iyoru...m

Bakışlarımı yüzündeki yara bantlarından çekip gözlerine baktım.  Bana bakmayan gözlerine....

Üzerinden  hızla  doğrulup banyoya ilerlerken  söylediği şeyi es  geçip sinirlenmemeye çalıştım.  Ona bakmadan

- Birazdan akşam yemeği yiyeceğiz.  Babannem burada olacak. Onu üzecek,  kıracak tek kelime edersen ...

Ona dönüp çatık kaşlarım,  sert sesimle devam ettim

- Seni hemen öldürmem,  parçalarına ayırırım.

Birşey demeyip yerinde daha  da küçülmüştü. Kapıyı sinirle çarparak  kapattığımda  duşa  girmiş  hızlı bir duş almıştım. Belimde havlu ile  çıktığımda  Bade yine aynı şekilde uzanıyor,  duvara bakıyordu.  Hadi ama kaç tane kız bu an için  canını  vermeye hazırdı haberi var mıydı? 
Benim yanımda,  yatağımda,  evimde , ailemle olmak hiç kimsenin kolayca yapabileceği birşey değildi .

Yatağın  kenarına ilerleyip komodinin üzerinden telefonumu alıp saate baktığımda saat 19:43 gösteriyordu. Cidden bu  kadar  zamandır uyumuş muydum? Başımı yataktaki ona çevirdiğimde  bana ne kadar iyi geldiğini anladım. O benim ilacım  gibi birşeydi. Ve ben o ilacı kullanmaktan cekinmeyecek,  işim  bittiğinde ise atacaktım.

Giyinme odasına geçip üzerime siyah gömlek,  siyah pantolon giyindiğimde odadan çıkıp,  yatakta öylece duran Bade'ye kısa bir bakış atarak yatak odasından çıkmıştım.
Korumalardan birine gidip Bade için giyinmesi için  şık birşeyler almasını söyleyip,  salona döndüğümde babannem ve diğerleri   koltuklarda oturuyor konuşuyorlardı. Yanlarına ilerleyip koltukta arkama yaslanarak rahat bir şekilde  oturduğumda  herkes susmuş ciddi bir ifadeye bürünmüştü. 

BADE YILMAZ

Odada öylece otururken kapının çalınması ile kızarmış gözlerimle  yataktan doğrulup kapıya baktım. Ateşhan mıdır nedir o herif asla kapıyı çalmazdı. Kim olabilirdi ki başka.
Birşey dememe kalmadan kapı  yavaşça aralanmış bir hizmetli elinde kutu ile başı yere eğik bir şekilde

-Efendim, Ateşhan bey hazırlanıp aşağıya gelmenizi istiyor. Pelda  hanım aşağıda  birazdan yemeğe oturacaklar .

Birşey demeden yaklaşmış, kutuyu yavaşça bırakıp odadan çıkmıştı. Yerimden kalkıp kutuyu aldığımda içini açmadan banyo olduğunu bildiğim yere ilerledim. Hızlı bir duş alarak bulduğum siyah havlu ile kendimi kurulayıp, çıkardığım iç çamaşırlarımı  tekrar giyinerek,  kutuyu açıp çıkan

 Hızlı bir duş alarak bulduğum siyah havlu ile kendimi kurulayıp, çıkardığım iç çamaşırlarımı  tekrar giyinerek,  kutuyu açıp çıkan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
MAFYA'NIN AŞKI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin