Part 5= !اون تنها نیست

95 27 25
                                    

کاور جدید درست کردم 🥳🤩

به نظرتون چطوره؟🤔

لذت ببرید😘

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

زمان حال – سالن هتل

جونگین p.o.v

واو اون خیلی خوشتیپ شده،واقعا باروم نمیشه!

با خودم گفتم وقتی زیر چشمی زیر نظر داشتمش.

بعد از یک مدت خودم رو راضی کردم ازش دل بکنم و به بقیه ی چیز ها دقت کنم.

اوه!! اصلا دقت نکردم همشون اینجا بودن!؟ البته که اینجا بودن،جونگین احمق!! اونها فقط دوست های تو نبودند، دوست های هیونجین هم بودن!

شروع کردم به برسی کردنشون.

اول جیسونگ که سمت راست هیونجین دور میز ایستاده بود رو برسی کردم. اون تغییر چندانی نداشت. فقط شاید از قبل بیشتر شبیه سنجاب شده بود و با تشکر از حس شیشمم فهمیدم بتا هست.

نفر بعدی که درست کنارش بود، مینهو هیونگ بود.اون هم تغییر خاصی نداشت فقط شاید یکم هیکلی تر شده بود و این به من میگفت که قطعا یک آلفا هست.

بعد کسی که تو بغل یک نفر دیگه بود،خیلی ضایع بود که فلیکس هست.اون هم تغییری نکرده بود فقط یک کم زیبا تر به نظر می رسید که احتمالا به دلیل امگا بودنش بود.

کسی که فلیکس تو بغلش بود بدن ورزیده ای داشت. چان هیونگ بود اون هم مثل مینهو هیونگ آلفا بود.

دو نفر دیگه  پشتشون به من بود و من صورتشون رو نمی دیدم ولی مشخص بود کی هستند.

اون فرد کوچیک تر با موهای بلوطی قعطا سونگمین بود و نفر کناریش هم چانگبین هیونگ بود که معلوم بود آلفا هست.

و سونگمین هم مشخص بود که یک امگا هست.

بعد از برسی، دوباره چشمم به هیونجین افتاد.

تعجب کردم.چرا سرش پایین بود؟ انگار از چیزی ناراحته یا شاید بخاطر اینکه من اینجام ناراحته؟!

خب حقم داره، چون توی روز تولدش قراره با کسی که عاشقش شده و بهش اعتراف کرده و بعدش به بدترین و دردناک ترن روش ممکن رد شده، زیر یک سقف باشه.

آره، با یک دروغگو و از همه مهم تر یک یانگ قرار بود زیر یک سقف باشه.

من کسی بودم که دلش رو شکستم و اون رو وسط جنگل تنها گذاشتم تازه ماشینش رو هم دزدیدم!

واقعا الان نمی دونم چطور باهاش رو به رو بشم.

جئون p.o.v

چشمم به اون ایکبیری افتاد.سرش رو پایین انداخته بود.

Enemy LoveWhere stories live. Discover now