#جحيم_العشق_الأسود
#فريده_احمد_فريد
الفصل الثاني (نيران الانتقام)#عوده للحفله
إسماعيل: ها يا سيف جلت إيه ياولدي.
سيف: يا حج ابوس ايدك، مش كل يوم تكلمني ف الموضوع ده، انا مش هتجوز ع نسرين، انا مش عايز عيال غير منها هيه وبس، وبعدين يا حج هيه مفيهاش عيب وقلت لك مليار مره، دي حاجه بتاعه ربنا.
اسماعيل: يا ولدي انا مايهمنيش هيه معيوبه ولا لاه، انا عايز اشوف احفادي، اشمعنا ابن عب عزيز خلف بسرعه، وانت ما خلفتش لحد دلوجت، اسمع كلامي واتزوچ بت چمال، اهيه هناك، بت جمر، وچسمها كله صحه، اللي زيها بتخلف من ليله الدخله.
سيف بزهق: طب خلاص يا حج، اديني شهر واحد بس، هنسافر تاني ونقابل دكاتره تاني ونحلل ونكشف تاني، ولو، لو ربنا ما أردش، هعمل لك اللي انت عايزه اوعدك.
اسماعيل: يا ميله بختك ف ولادك يا حچ اسماعيل، الكبير مراته اتسچنت ومارضيش يطلجها، ولا يتچوز غيرها، والتاني، ماسك لي ف بت عمه اللي كرفاه، والتالت مراته أرض بور، ومارضيش يتچوز غيرها، ايه البخت المهبب ده.
سيف تركه وذهب ل زوجته
نسرين: بيكلمك ف حوار الجواز برضو صح.سيف: سيبك منه، المهم انا عايز ايه.
نسرين: الزن ع الودان أمر من السحر، اسمع كلامه واتجوز.
سيف بزعيق: يوووووو، هوه انا كنت ناقصك انتي كمان، من ساعه ما سبتي الداخليه، ولا اتطردتي منها وانتي مش مبطله زن، ارحميني بقي.
نسرين نظرت له بعتاب، تركها وترك الحفله كلها وخرج
~~~~~~~
#عوده ل نور الهدييدها ترتعش وهيه تقرأ الورقه الغامضه
((عارف انك دورتي عليا كتير، دلوقتى جه دوري عشان أدور عليكي، تعالي قابليني ف العنوان اللي عندك، بس يا نور لو حد غيرك شاف الورقه دي، قولي ع ولادك يا رحمان يا رحيم، انتي عارفه خالد رحيم، لما بيوعد بينفذ، منتظرك بكره، اوعي تتأخري عليا))طوت الورقه ف قبضتها، رأت محمود أت إليها، حاولت ان تهدي نفسها وذهبت له
ف اليوم التالي ف قصر خالد رحيم
نور: مش قادره اصدق اني واقفه ادامك وش ل وش، انت ايه جبروت، عايز ايه تاني مني، وازاي وصلت لي اصلا.خالد: كفايه رغي يا نور، ولا اقولك يا ابني، ايه فاكره اني مش عارف انك نور الهدي اللي ربتها ع ايدي، الدكر اللي بمليون راجل.
نور برقت له وقالت بغضب: كويس انك عارف اني بمليون راجل من رجالتك، عملت فيا ليه كده يا معلم.
خالد: انتي لسه ما شفتيش حاجه يا نور، انا اللي حبست اختك نورهان، وانا اللي فصلت نسرين، وانا اللي قتلت مصطفى عشان مش عايزك ترجعي لأخواتك دلوقتى، وانا اللي ساعدت منذر ف مصر، يا نور انتي ما تعرفيش انا عملت ايه، ولسه هعمل فيكم إيه.
أنت تقرأ
#جحيم_العشق_الأسود #فريده_احمد_فريد
Romanceالجزء الثاني من روايه الوجه الأخر للقمر ف الجزء دا اجابات لأسئله كتيره حيرتنا ف الجزء الاول، و مغامرات اكتر و موت ونجاه واثاره وجرأه ووجوه جديده مثيره مع ابطالنا المتعبين، تابعونييييي