الفصل الثالث عشر(عوده الأم لصغارها)

60 3 0
                                    

#جحيم_العشق_الأسود

#فريده_احمد_فريد

الفصل الثالث عشر(عوده الأم لصغارها)

ف سرايا الأنصاري_قبل شروق الشمس

حسن برق  بصدمه قاتله  وهوه يشاهد ويسمع  جريمه  جده...و كلام أبيه ل عبد العزيز و جده

حامد بأستفزاز:شفت بعينك يا حسن...شفت جدك عمل إيه...انا  ساكت عن الجريمه دي  بس عشان خاطر العيش والملح  اللي كلتهم ف بيتكم...أنما  بقي  لساني  ممكن  يقول حاجه كده  كلمه كده.

حسن بغضب:قصدك إيه  انت بتهددني.

حامد:لاء  لاسمح الله  انا مش بهددك...انا بس  بقولك.

حسن:انت عايز إيه يعني يا حامد.

حامد:عايزك تشيلني من دماغك خالص....وكمان  تبطل  تطارد  سما...بصراحه كده  انا مش ضامن انها  تنفذ وعدها ليا  وتديني  نص ثروتها...ف....ف انا  نويت  اتجوزها  بجد..اهوه  عشان اضمن حقي.

حسن بغضب:انت اتجننت...انت تنسي الحوار  دا خالص....سما  دي بتاعتي  انا.

حامد:خلاص  خليها لك  أشبع  بيها...وانا بقي  هأخد  الفيديو ده  واطلع من هنا  ع عيله   فرح  وهما يتصرفوا.

سما من خلفهم:حامد مالوش لازمه التهديد بتاعك ده....احنا ف بينا إتفاق  ولازم تعرف ان عيله الأنصاري ما أتخلقش اللي يلوي دراعها.....جدي لو شم خبر بالفيديو ده  ولا عرف اصلا انك راقبته....هيدفنك حي...وياريت ما تنساش انك هنا بصفتك منذر الإرهابي اللي مدوخ حكومات العالم......يعني انت اللي صباعك تحت درسنا...ف ياريت تعقل بقي وتسيبك من حوار الفيديو دا  او  بله وأشرب ميته....ادخل نام  بدل ما عيونك الحلوة يدبلوا  ووشك الجميل ده  يتنفخ  من السهر.

حسن صدم منها...حامد  تجمد مكانه...سما نظرت لهم ببرود  وتركتهم  وصعدت  غرفتها.

حسن ضحك بأنتصار  :ياريت تكون فهمت  انت فين وبتتعامل مع مين...ويا  حامد   ......عد أيامك ف السرايا هنا...عشان قربت تخلص يا حلو.

قالها بأستهزاء  وتركه  ودخل السرايا.

حامد ف نفسه((بتتهددني  بنت ال......ماشي يا سما  انا كنت لعبه ف ايدك  لوقت طويل اوي.....جه دوري انا...لازم اعرفك  اني مش تافه  ولا جبان....ومش هسيبكم  تطردوني  بسهوله  ولا هطلع من المولد بلا حمص...انا ليا حق  وهأخده  منكم كلكم))

//////////////////////////

نورهان  برقت له... أكمل  وهوه  يمسك رأسها  بيده  ويقربها  منه: لاه  مش حلوه يا بت... دا انتي  جمر... اچمل  من الجمر  نفسه... أنتي  أچمل البنات... أنتي.

أقبل ع شفتاها يقبلها  بشغف... نورهان  شعرت بقشعريره حاره تسري ف جسدها... تعلقت برقبته

لم تعد تسمع زمجره الكلاب ف الخارج... لم تعد تشعر بالخوف ولا بالعالم كله

#جحيم_العشق_الأسود #فريده_احمد_فريد حيث تعيش القصص. اكتشف الآن