الفصل العاشر(قتل وضحيه وانتقام)

53 2 0
                                    

#جحيم_العشق_الأسود

#فريده_احمد_فريد

الفصل العاشر(قتل وضحيه وانتقام)

مع نور الهدي

جمران:هنا يا نور  ف الفيلا دي...دي شكلها مهجوره.

نور:اومال انت فاكر إيه يعني...عايزهم يحطوه ف فندق سبع نجوم.

احد الرجال:يلا بينا يا جمران زمان الباشا اتبهدل اوي ف الفتره اللي فاتت دي.

نور مسكت ايد جمران وقالت بتوسل:أوعي تقوله اني اخته  يا جمران...اوعي تقوله اني  بنت أصلا.

جمران بتهكم:عايزاني اكدب ع زهير كمان  زي ما كدبت ع الباشا  شهر ونص يا نور...

نور:اعمل إيه يعني ماهوه اللي عنيد اوي ومكنش هيسبني  امشي غير اما انفذ له اللي ف دماغه.

جمران:وافرضي عرف انك ما عملتيش عمليه التجميل  ف لندن  وان صورتك اللي بعتيهاله  دي كانت تنكر  و كمان كنتي بتدربي  ع النشان والمصارعه عشان تأخدي تارك  من خالد  وجدك  هتعملي ايه وقتها  انتي  مش اد غضبه.

نور:انا مش خايفه من خالي انا كل  همي دلوقتى  اني انقذ تؤامي  اللي عمري ما شفته  ...وارجعه معاك ع الإمارات  وارجع  لجوزي  وعيالي و  اقوله الحقيقه  وهوه هيساعدني  أخد حقي  وكمان  هبعت اخواتي ل خالي يحميهم  كده  هيبقي احسن.

جمران:وانتي إيه بقي...انتي الجندي المجهول....انتي اللي هتضحي  بحياتك عشان التار  والكلام اللي انقرض دا....ما تسمعي كلام خالك  وسيبي حقك لربنا ياخدهولك.

نور:ونعم بالله يا جمران  بس انا  تعبت  من الهرب  والخوف  والعيشه  المتداريه  لحد امتي  همثل اني واحده تانيه...لحد امتي هفضل بقناع  ست مزيف عشان افضل ميته ف نظر خالد  جمران انا مش هقدر  اسيب بلدي  واروح استخبي عند خالي  وجوزي مستحيل  يهرب  انت ما تعرفهوش.

جمران  بمزاح:واللهي  طالما هوه  ابن عمك  يبقي  زيك  عنيد  مغرور  شايف نفسه.

ضربته ف صدره  ضحك وقال:خلاص  معلش  انا مش ادك  يا عم نور...عاما  يلا  كله  يطلع  سلاحه يا رجاله  خلينا  ندخل   نجيب زهير باشا.

كل الرجال شدوا اجزاء  وضعوا كاتم الصوت  تسللوا  لداخل الفيلا  الأشبه  بالخرابات

قتلوا الحرس...ودخلوا الفيلا...لم يجدوا أحد...نور اضاءت كشاف  تبحث عن الغرفه المؤديه لقبو الفيلا....فجأة اضاء نور من كل مكان.

ظهر رجال من كل مكان...قال أحدهم:انتوا  مين  وازاي  تدخلوا  البيت دا  انتوا ما تعرفوش دا بيت مين....نزلوا السلااااح.

همس عنتر  ل نور:هنعمل إيه يا فالحه  مش قلتي الحرس هنا قليل.

جمران نظر لنور  وابتسما بخبث....نور ضغطت ع زر ف ساعتها  وفجأه  انفجرت قنبله ف الخارج.

#جحيم_العشق_الأسود #فريده_احمد_فريد حيث تعيش القصص. اكتشف الآن