#جحيم_العشق_الأسود
#فريده_احمد_فريد
الفصل الرابع(لقاء اول ناري)ف بيت سيف.
عمار:إزاي ما تعرفيش مكانها يا نسرين،اختك فين انا لازم اتكلم معاها،في سوء تفاهم كبير حصل ولازم....
سيف بعتاب:سوء إيه يا عمار دي شافتك بعينها ف حضن روميساء،انت بتقول اي كلام.
عمار:كنت سكران يا سيف،انت شفت حياتي من بعدها وقفت إزاي،شفت بعينك انا كنت متحطم إزاي،بس لما ظهرت روميساء،انا..انا.
نسرين:قررت تعيش حياتك وتسيب الكلبه اللي افتكرتك هتحارب الدنيا وتطلعها،صح عندك حق،ماهو اللي بيجي ببلاش بيروح بلاش،وانت يا عمار،خدتها ببلاش اوي،والغلبانه افتكرتك بقيت انسان وحبيتها،لكن انتوا يا ولاد الأنصاري كلكم نسخه من بعض.
سيف بغضب:انتي هتخبطي ولا إيه يا نسرين،مالك ب ولاد الأنصاري،انت بتكلمي عمار ع غلطته،بتخبطي ف العيله كلها ليه.
نسرين بقهره:وحياه والدك ما تمثلش عليا انا،انا ياما اتعاملت مع مجرمين،ف تمثيلك دا ما يركبش معايا،مش انت كمان عايز تتجوز عليا،عامة براحتك،بس اعمل حسابك لو هتتجوز يبقي تطلقني ف الاول،وانت يا عمار بيه،هتطلق نورهان،لا انت تستاهلها،ولا انت تستحق ست زيي يا ابن عمي.
سيف صفعها ع وجهها،برقت له،عمار:احسن تستاهلي اول مره اشوفك راجل يا سيف،ربيها بنت فؤاد،اللي طايحه فينا وفاكره نفسها ملاك،ياحلوه بدل ما تتمنظري عليا انا،ما شفتيش شغلك ليه انتي وزمايلك زمان وقبضتوا ع خالد اللي قتلكم زي الصراصير ورا بعض.
نسرين رفعت يدها تضربه ع وجهه،سيف مسكها،رن هاتف عمار،رد بغضب:ميييين.
عهود ببكاء:عمار انا عهود،عمار نور ماتت بنت عمك ماتت النهارده،ومحمود،محمود حابس نفسه ف اوضته،انا خايفه عليه ومش عارفه اتصرف خالص.
عمار نظر بغضب لنسرين وقال ل عهود:انا جاي لك.
سيف:مين دي،في إيه يا عمار.
عمار:نور مرات محمود ماتت من شويه.
سيف:طب واحنا نعملها إيه،ما تموت ولا تغور ف داهيه.
تضايق عمار،نسرين:ابعد ايدك عني،بتعمل راجل عليا انا وبس،حتي ف ساعه زي دي،بدل ما تقف جمب ابن عمك،تقول كده ع مراته.
سيف:نسريييين،احترمي نفسك،انا ارجل من ابوكي،وبعدين من أمتي بتقبليها،مش دي اللي قرفتي منها ومن طريقه كلامها وقلتي عنها زباله صحيح،دلوقتى صعبانه عليكي،روحي انتي يا حضرت الرائد واقفي جمب ابن عمك،بس انا مابقفش جمب حد.
نسرين:اه زباله و بيئه،انا ما برجعش ف كلامي،وما تهمنيش أصلا،انا بتكلم ع اسلوبك انت و....
عمار بصراااخ:كفاياااااااا،كفايه انتوا الأتنين،انت إيه يا سيف عادي عندك مراتك تهزقك كده وادامي كمان،وانتي يا نسرين باشا اللي بتكرهيها اوي كده دي تبقي اختك.
أنت تقرأ
#جحيم_العشق_الأسود #فريده_احمد_فريد
Romanceالجزء الثاني من روايه الوجه الأخر للقمر ف الجزء دا اجابات لأسئله كتيره حيرتنا ف الجزء الاول، و مغامرات اكتر و موت ونجاه واثاره وجرأه ووجوه جديده مثيره مع ابطالنا المتعبين، تابعونييييي