الفصل السابع(قتل براءة نسرين وبدايه شر لايوصف)

57 3 0
                                    

#جحيم_العشق_الأسود

#فريده_احمد_فريد

الفصل السابع(قتل براءة نسرين  وبدايه شر لايوصف)

ف سراياالأنصاري

الخادمه:يا  حضره العمده....يا حضره العمده.

الجد:خبر إي يا فاطنه  في إيي.

الخادمه:ألحج  يا حضره العمده ف سواح عندينا ف السرايا....في ست برا  عماله ترطن  بلهچه  غريبه...ومفهمهاشي.

الجد:عتجولي اي يا مخبوله انتي...سواح أي  وهباب أي...وعي من خلجتي.

الجد  خرج  من التراس...ورأي  فتاه ف غايه الجمال تقف ع عتبه السرايا  وتحت يدها  حقيبه سفر.

الجد:أنتي مين يا بتي  وچايه اهنه ليه.

الفتاه تحدثت بالأنجليزي كثيراً....الجد لم يفهم شئ....ظهر حامد  اعلي السلم...و رأي الموقف...نداه الجد مجبر.

الجد:منذرررر...خد اهنه...تعرف تجولي البت دي عايزه إي.

حامد نظر لها بإعجاب كبير...سألها بالأنجليزي:هاي كيف حالك.

الفتاه:مرحبا  انا ابحث عن سما الأنصاري...هل تسكن هنا.

حامد:نعم بالطبع هيه هنا...لكن من أنتي  ولما تريدينها.

الفتاه:انا سيم سيدا  من تركيا....صديقه ل سما ومعي موعد معها...تأخرت رحلتي كثيراً  وهيه تنتظر قدومي.

حامد للجد:دي صاحبه سما يا جدو.

الجد بغضب:اني مش چدك يا بغل انت...اني حضره العمده  فاهم...روح  خبر مرتك ان صاحبتها  چت...كت ناجص انا...ست سما بتعزم صحابها ف بيتي من غير إذن...جول  للغريبه  تتفضل  واطلع نادي لي سما.

حامد ابتلع الأهانه  وقال لسيم:تعالي معي من فضلك...مرحبآ بك ف مصر.

ابتسمت الفتاه بعذوبه....حامد أخذها ل غرفه الضيوف.

..............

قبل قليل ف غرفه سما.

أخذت شاور سريع وخرجت تستعد  ليومها الحافل....وقفت امام المرآه  وهيه تلف المنشفه ع خصرها.

برقت مذعوره وهيه تري أنعكاس حسن ف المرآه يقترب منها  مسكت المنشفه  بأحكام ع  صدرها

وقالت  بتوتر غاضب:انت...انت بتعمل ايه هنا...اخرج من اوضتي حالا.

حسن تجاهل كلامها...اقترب منها...التصق فيها....حاوط خصرها بيده.

سما بخوف:حسن انت اتجننت...ابعد عني انا عريانه  مش عارفه ازقك.

حسن:وتزقيني ليه...مش انتي بتحبي كده...بتحبي الراجل اللي يغصبك ع الحاجه...عايزه العنيف   الشرس  صح.

بلعت ريقها بخوف...حسن حملها  للحائط...خبطها فيه بعنف  ...صرخت...قالت بتوسل:حسن  بالله عليك ابعد عني  انا  ست متجوزه  عيب كده.

#جحيم_العشق_الأسود #فريده_احمد_فريد حيث تعيش القصص. اكتشف الآن