#جحيم_العشق_الأسود
#فريده_احمد_فريد
الفصل التاسع والعشرين(نهايه الشيطان)
بدأوا ف تنفيذ خطتهم
محمود ع الهاتف: خلاص قربنا... أبداوا دلوقتى.
ثواني والانفجارات توالت ف فيلا قريبه... خرج حرس القصر وتابعوا الموقف.
ظهرت ناس مؤجره من كل مكان... وتعالت الصراخات.. والاستغاثات .
محمود قفز هوه والجميع من الهليكوبتر ع سطح القصر.
محمود بحذر: اصبروا هنا تعالي يا عمار انت وجمران خلونا نأمن السطح قبل ما ننزل.
بالفعل أمنوا المكان لم يجدوا افخاخ... هبطوا من السطح للطابق الثالث
اشار لهم محمود ان يتبعوه.... اكملوا طريقهم... لكنهم صدموا... بالقصر مظلم... تعجبوا كثيراً.
فجأة اضاءت المصابيح حولهم... وخرج رجال كالحشرات من كل غرفه.
حاصروهم ف الطابق الأرضي.... خرج خالد ضاحكا.... وقف امامهم كالملك وسط حاشيته
قال بسخريه ل محمود: برافو عليك يا انصاري يا صغير.... بس انت طلعت ساذج اوي يا محمود.... كنت فاكر نفسك شاطر اوي... وفاكر اني هسيبك تدخل مملكتي كده بالساهل.... إزاي تطلع بالغباء دا.
محمود بصدمه: انا.... انا مش فاهم... انت إزاي كشفت خطتنا.
خالد بشماته: شوف انت بقي.... اكيد ف خاين وسطيكم... بس ياتري مييييين... نبتدي ب نور الحي الميت... اللي رجعت لنا من الموت وكل شويه تظهر بوش شكل... ولا ب جمران عشيقها اللي ساب سيده وجه يجري وراها زي الكلب... ولا نسرين، الظابط المتخفي اللي حبست عمها و ابن عمها ودست لك مخدرات وخلتك مدمن وحاولت تقتل عمار... ولا ب نورهان... المحاميه اللي مشيت ورا عدو جدك وعشقته وعاشت معاه ف الحرام.
الكل نظر ل بعض بصدمه.... خالد ضحك بهستريا كالشيطان وقال: ايوااااا انا عارف عنكم كل حاجه.... حتي النفس اللي بتأخدوه... بتأخدوه بأذن مني انا.... وعشان ما تتعبش نفسك كتير الخاين اللي بينكم واحد من رجالتي... بس مش مهم... المهم اني هخلص عليكم كلكم دلوقتى... هفعصكم بجزمتي زي الحشرات... عشان بس حطيتوا رأسكم برأسي و اتجرأت عليا يا حقير انت وعيلتك.
محمود لم يصدق انه سقط ف الفخ بهذه السهولة....
نور ضحكت بشماته وقالت:كنت حاسه.....اد إيه انت شيطان خبيث يا معلم...بس ما تقلقش...كل شيطان مارد ليه قرينه من البشر وعدو من الملايكه...مش هقدر اقولك اني ملاك...بس انا البشر اللي هتقضي عليك يا معلم.
خالد نظر لها ببرود....اقتربت منه...وقف الحارس ف طريقها....ضربت الحارس اسفله...اشار خالد ل رجاله ليتركوها.
أنت تقرأ
#جحيم_العشق_الأسود #فريده_احمد_فريد
Romanceالجزء الثاني من روايه الوجه الأخر للقمر ف الجزء دا اجابات لأسئله كتيره حيرتنا ف الجزء الاول، و مغامرات اكتر و موت ونجاه واثاره وجرأه ووجوه جديده مثيره مع ابطالنا المتعبين، تابعونييييي