الفصل التاسع(حكايه اغرب من الخيال)

49 3 0
                                    

#جحيم_العشق_الأسود

#فريده_احمد_فريد

الفصل التاسع(حكايه اغرب من الخيال)

ف قصر الغول

نور تجمدت مكانها... سمعت صوت  غليظ: انت مين وأبني فين.

رفعت وجهها رأت  رجل  مسن  وجهه صارم... ورجاله مسلحين  يملأون الغرفه... ظهر جمران وقال بسخريه: ما تنطق ولا الصدمه شلت لسانك.

نور  وقفت ونظرت لهم بصدمه... اكمل جمران: اوعي تكوني فاكرنا هبل عشان نصدق انك زهير.

صباحي برق ل جمران وقال: اوعي... هيه كمان  بنت.

جمران  قال بتهكم: هوه معاليك كمان  مخدتش بالك من دول.

مسك صدرها المختبئ بعنايه  بشريط ملفوف بوقاحه... نطرت يده بعيد  ... ركعت عند قدم صباحي وقالت بصدق: باشا  انا هقولك ع كل حاجه... بس  يا باشا ما تأذنيش  انا غصب عني عملت كده  ومعايا الدليل اني اتجبربت ع كده.

صباحي  صرخ فيها: انا مش عايز لف و دوران... زهير ابني فييييين.

نور: ف مصر... زهير مخطوف من راجل ابن حرام... سبني احكي لك  وانت هتفهم وتعذرني يا باشا.

جمران: أختصري.

نور هزت رأسها وقالت باندفاع: حاضر حاضر.. انا يا باشا  من مصر من الصعيد ابويا اتقتل زمان  واللي قتله  قتل امي و خطفني انا واختي الصغيره وساب الوسطنيه وبعنا لمعلم كبير... المعلم باع اختي وخدني شغلني معاه  وسط الرجاله  وبقيت زيهم  عدت السنين وسبته  وعشت حياتي ولقيت اخواتي  بس خفت اقولهم اني اختهم الكبيره  واتجوزت ابن عمي  وخلفت منه  وكنت عايشه حياتي وراضيه... بس  رجع ظهر ف حياتي تاني... أذي اختي الوسطنيه واتسبب ف حبسها  واختي الصغيره  اترفدت من شغلها  وهوه بعت لي  وقالي الحقيقه دي انه هوه اللي  دمر حياتي وحيات اخواتي... وطلب مني  اني لو ما عملتش اني زهير ودخلت حياتك عشان اسرقك  واقوله اسرارك  هيقتل عيالي وجوزي  و يسيب اختي ف السجن والتانيه  يسلط رجالته يغتصبوها  و... وعمل كدا فيها  لما انا ما بعتلهوش حاجه تخصك... بعت ناس اغتصبوها  وبعت لي الفيديو.... اهوه  شوف بنفسك.

اعطته الهاتف.... صباحي شاهد الفيديو... لم يحتمل متابعته... ألقي بالهاتف ارضا  وقال بحنق: ومين الشيطان ده.

نور بخوف: المعلم قدري رحيم... ودلوقتي  مشهور ب خالد رحيم.

صباحي اتنطر واقف... برق لها اوي وقال: انتي متأكده من الاسم ده.

نورهان  حملت هاتفها  و بحثت عن صورته  كانت ألتقطتها له  خلسه. قالت: هوه دا خالد رحيم  يا صباحي باشا.

صباحي  قعد مره واحده.... وضع يده ع رأسه  ف خوف  قال: قتلوا  ابني  صح... قتلوه  الكلاب.... ياما حذرته... ياما اترجيته  ما ينزلش البلد دي لوحده... اديه  راح... ابني  راح.

#جحيم_العشق_الأسود #فريده_احمد_فريد حيث تعيش القصص. اكتشف الآن