الفصل الثاني والعشرين(تعود لحضنه بجسدها وليس بقلبها)

51 3 0
                                    

#جحيم_العشق_الأسود

#فريده_احمد_فريد

الفصل الثاني والعشرين(تعود لحضنه بجسدها وليس بقلبها)

حامد: وبعدين  يا سيم الراجل  دا لو مات  كل خططنا  هتبوظ  وهنطلع بلوشي.

سيم: شكلنا زودناها عليه شويتين.

حامد: بلا زودناها  بلا قندلناها، لازم تشوفي لنا حل  مش انتي الچينيس اللي فينا  اتصرفي.

سيم بخبث بعد تفكير: اسمع يا حامد.... احنا هنستغل  ان الشباب راحو سينا، ونورهان مختفيه ماعرفش هيه ف انهي  داهيه، واسماعيل  راح  ل بيت اهل فرح  وهنستفرد بيه.

حامد: طب واسماعيل  ف بيت اهل زفته دي ليه، وبعدين  احنا لازم ندفنها  الجثه كده  هتعفن  ومش هنعرف  نخوفه بيها تاني.

سيم: انا عارفه الكلام  دا  وعشان كدا  بقولك  لازم  ندخل له دلوقتى   والكل غايب  احنا  هنهدده  بالفيديو، ودا طبعاً  راجل كبير  وعمده  بلد بحالها  اكيد هيخاف ع اسمه وسمعته، احنا بقي هنقوله  عايزين مليون جنيه، ونخليه يمضي  ويبصم  ع ورقه  بس  بقي انا هكون لازقه  ورقتين ع بعض  وهخليه يمضي عن تنازل لينا  عن كل ثروته، وف اخر اللعبه  هنطردهم  من سرايتهم  ونأخد كل حاجه  لينا احنا وبسسسس.

حامد  ابتسم بخبث وشيطنه، قالها: كده يبقا  قشطا اوي  اوي  يا سمسمه يا حلوه... بس بشرط  كله  بالنص  يا قلبي.

سيم: عارفه يا ناصح  بس الأول  نتجوز  ولا هستني انك تاخد حقك  وتخلع.

حامد: هههههههه  لاء ناصحه يا بت...بس تعالي بينا،، ندخل للعجل دا  قبل ما عياله يرجعوا  إلا صحيح هوه اسماعيل ف بيت اهل فرح ليه ما قولتليش يعني.

سيم:البيه راح لهم  يقولهم  ان بنتهم طفشت.

حامد:بتتكلمي جد...طب واش عرفك.

سيم:سمعته  بيكلم  ابوه  وبيقوله  هيروح  يرمي  بلاه  ع اهلها  انها  سممت  ابوه  وهربت  و اتفقوا  مع الدكتور ف المستشفى  انه  يعمل تقرير  ان العمده اتسمم   مش اغم عليه  وبس،شفت بقي  دماغ الشياطين دول.

حامد بتفكير:يبقي دي  فرصتنا يا سيم...احنا لازم نهدده  دلوقتى  واكيد  بعد ما  زوروا  تقرير  واتهموها  الاتهام  دا  اكيد هيخاف  اكتر  لنفضحه  تعالي  بس.

دقوا باب غرفته  ودخلوا...محمود الجد  اعتدل ف فراشه  وقال بتعب:ايييي..داخل عندي لي  يا ولد.

حامد:جايين نتطمن عليك يا جدي.

محمود:جلت لك  اني مش چدك،وينهم  احفادي،ماشيفش  حد منيهم  لييييي.

حامد:احفادك  خرجوا  يقضوا  مصلحه...ونورهان  سايبه  العيل بتاعها  للشغاله  واسماعيل  راح لبيت  اهل مراتك  يرمي  بلاه  عليهم.

#جحيم_العشق_الأسود #فريده_احمد_فريد حيث تعيش القصص. اكتشف الآن