Všade dobre, ale s tebou najlepšie!

523 28 2
                                    

"Som zvedavá ako mi to vynahradíš??" Povedala Trish.

"Ja netuším. Vymysli ty nejaký program." Odpovedala som jej.

"Dobre tak čo keby sme šli do Paríža na nákupy?? To je asi najlepší nápad čo som práve dostala. Od našich som k narodkám dostala tri letenky. Urobíme si menši vílet??"

"Menší vílet?? Ja by som to nazvala mega nákupným žúrom. Ale som za."

Smiali sme sa ako nafetované kone. A bolo nám fajn. Je pekné keď máte priateľov ako Je Trish a Stell. Je pekné, keď máte pri sebe niekoho, kto vás podrží aj v tých najväčších sračkách, kto s vami bude robiť aj tie najväčšie blbosti, smiať sa s vami na úplných blbostiach. Ja som rada že som s nimi už dlhé roky. Som rada že oni boli tie osoby, ktoré ma podržali keď som musela újsť pred matkou. Som rada že mi oni veľakrát pomohli za čo som im nesmierne vďačná. Vraví sa, že priateľstvo je ako diamant..treba si ho chcrániť ako oko v hlave.

"Zem volá Anny! Ozvi sa!" Prerušila ma Stell

"Prepáč...len som sa zamyslela. Čo si sa pýtala??"

"Že odlietame zajtra tak či ti pomôžeme s balením?" Doplnila Trish.

"Čo?? Už zajtra?? Jasne supeeeer. Teda ak sa vám chce."

"Že váhaš. Pomôžeme tebe s balením, potom pôjdeme k Stel a pomôžeme jej s balením a potom pôjdeme ku mne zbalíme mňa, vyspíme sa na mojom mega gauči a zajtra rovno z môjho domova vyrazíme letisko. Čo vy na to??" Prehlasila Trish. Stell jej hneď odpovedala. "A nebude to vadiť tvojim rodičom??"

"Nie nebude. A aj keby nemajú na výber. Veď v podstate si za to môžu sami. Len oboznámte svojích miláčikov že si budu musieť bez vás poradiť sami. Nech začnú posilovať ruky." Nad jej poznámkou sme sa schuti zasmiali....áno sme také perverzáčky čo už. Toto bude nádhera ....teším sa.

.............

Paríš je perfetný. To mesto som si právr zamilovala. Ten výhľad z Eiffelovej veže. Za tu krátku chvíľu sme stihli vytrepať sa hore. A aj navštíviť pamiatky všeho druhu. Teraz nás čaká nakupovanie. Z hotela máme výhľad rovno na nákupak. Stihla som si všimnuť že je tam obchod Gucci. Asi zemrem. O tomto sme s babami snivali keď sme mali asi 12 keď ma moja matka mala už za otroka. 'Jedneho dňa spolu utečieme pod tú krásnu Eiffelovu vežu pred všetkým zlým na tomto nepeknom mieste.' To sme si sľúbili.....a teraz?? Teraz si žijem život ako z rozprávky. 'Your dreams will be your life.' Ten citát sa mi vynoril z pamäte. Keď som bola mala bol pri mne jeden pán. Otec vravel že je to jeho bratranec z Londýna. Keď odchádzal usmial sa na mňa a povedal mi túto vetu. Vtedy som netušila o čo ide .....ale teraz....teraz viem že naše sny sa premenia v naše životy. Premenia sa ak im aj my uveríme a navzdáme sa ich. Snívala som o dokonalom živote a momentálne je taký tu. Konečne som šťastná. Konečne viem čo je to 'žiadne buzerovanie' a čo je to byť milovaná. Dúfam že to nedopadne tak ako vravel náš sused 'Všetko krásne bude krásne len chvíľu....potom život ukáže svoju pravu tvár a všetko sa dosere.' Dúfam že nie.

"Klopi klop Anny hibaaaj ideme na nakupy." Z myšlienok ma preruši Stell ako s rachotom vojde do izby.

"Jasan už bežím. ....bože uvedomujete si babi že sme reálne tu. Sami bez problémov. Pohoda čajíček moreeee." So smiechom zjapem ako šahnutá.

"Hej Anny aj my sa tešíme ale šlo by to aj tichšie. Čo ak splašíš tých sexi francúzov čo po nás pokukujú." So smiechom odpovedá Trish ....hej asi všetci francúzi nakupujú prave vtedy keď sa rozhodli isť na nakupy v Paríži tri šáhnuteé slovenky. No coment

"Nechodíš náhodou s mojím bračekom?? Tak tíško aby mu to vrabce čvirikavce neprezradili." Drgla som do nej.

"I ja ce ľubiiiim švagrová." So smiechom argumentuje. Bože ty ľudia si musi myslieť že fičíme na mariške. Ach jaaaj.

................

Welcome to Bratislava. Konečne slovensko. Teraz sa dotrepať z tohto letiska na vlakovú stanicu a halaaaa domov. "Baby aha tam. " ukazuje na transparent pred nami Stell.

'Vitajte na Slovensku víletničky' a spoza tohto trnsparentu strčali hlavy. Hlavy Michaela, Mathewa a Jacoba. Počkať čo do pekla tu robí on?? A moja skvelá nálada je preč. Stačil mi keden pohľad na tohto idiota. Mám chuť sa otočiť a odísť späť. Kde je Boby?? Sakra naňho sa človek teší najviac a namiesto neho tu stojí magor, exot hnusný hňup, idot somar. Prečo??

Trish sa hodila okolo krku Michaelovi, Stell sa začala bozkávať s Mathewom a ja som sa snažila byť čo najrýchlejšie preč. Len som prešla okolo a smerovala som k víchodu. Čo kurva má znamenať toto?? Čo tu robí??? To má tu drzosť sa tu ukázať??

"Anny čakaj. Segra to sa ani so mnou nezvítaš??"

"Čo sakra tu robí ten magor??"

"Má mikrobus a ten sa nám zišiel keďže sme všetci traja chceli isť po vás na letisko láska. " Zozadu ma objal Boby. Hodila som sa mu okolo krku ako male decko babičke keď od nej dostane lízanku. Viem nie sme spolu bohvieako dlho ale milujeme sa vác jak Rómeo a Júlia. "Konečne." Po chvíli som zo seba vysúkala. "Chíbal si mi. Všade dobre ale s tebou najlepšie."

Ďakujem že to niekto číta :D 1. Sorry za gram. chyby
2. Sorry že čas nebola tak dlho ale mám problemy s netom tak nemam ako pridávať nové časti.
3. Spomínala som že mám časti napisané dopredu. Hej mala som ale nebola som s nimi vôbec spokojná, preto ic pomaly upravujem.
4. Ďalšia časť bude nebojte sa len nesľubujem že to bude v najbližšom čase. Kôli blížiacim sa celoslovenským testom a prímačkam na školy sa začínam viac učiť :D Prosim nehnevajte sa na mňa ale akosi nemám čas na písanie.

Btw v médiach máte fotku Nicka (Boba)
Btw2 Krásne Veľkonočné sviatky prajem ;)

Fuck...a končím!Where stories live. Discover now