Zrada, klamstvo, bolesť

278 17 6
                                    

„Michael je na čase aby si to vedel aj ty. Fliperovi a Nicol to už vysvetlil Jacob. Vieš....včera u Jacobovho otca ...no proste.... Ten znak je znak gangu ktorý založili babka s dedkom. Ta autonehoda...zabili Billa ..Bobovho otca tak sa im Bob pomstil. Zabil ich...s jeho gangom ktorý vedie ...po je otcovi. V tom gangu ...Bobovho otca bol aj tvoj otec. To že dostal doživotie nie je pravda. A taktiež to že si ťa adoptovali moji rodičia nie je náhoda. Chceli ťa chrániť. Aj preto ti povedali že dostal doživotie. Ten tvoj kamarát ktorý ti dal tento dom bol taktiež v našom gangu. Aj rodičia Flipera a Nicol. A aj mama s otcom. No a samozrejme Jacobovi rodičia......a Melisa je spojka. Vraj to mama s otcom budovali kôli nám lebo vedeli že ak sa tvoj otec dostane na slobodu vráti sa a pôjde hneď ku banggang a pomstí sa. Vraj chce svojho syna.....späť. O týždeň ho majú pustiť. Za ten čas musíme prejsť výcvikom aby sme boli schopný čeliť tvojmu otcovi a Bobovmu gangu. Jacobov otec nás naučí potrebné veci. Vraj on pomáhal tvojmu kamošovy vybudovať ten tunel. A mal by si vedieť že tvoj otec má okrem Bobovho gangu aj iných kumpánov."
„Takže nakoniec za tie sračky môžem aj ja. Ak by ma vtedy babka neochránila svojim telom...možno by ste bojovali len s Bobom...a možno by sa nič nestalo."
„Ale prestaň...ak by ťa neochránila nemala by som toho najlepšieho staršieho brata pod slnkom. Nesmieš si nahovárať že za to čo sa deje môžeš ty. "
„Ale môžem...a nepreháňaj. Až taký parfektný nie som. "
„Ale si. Si a neodhovoríš ma od tohto názoru braček. Ja som rada za každý moment s tebou. Sú to veľmi vzácne chvíle. "
„Segra ešte ma horšie rozplačeš. Poď sem." Vrhla som sa mu do náručia. Chýbalo mi to. To objatie od staršieho brata. Možno aj objatie všeobecne.
„A pohreb???"
„Už som volala s otcom. Chce mamu spopolniť. Možno to bude lepšie...aspoň sa dozvie o tom čo najmenej ľudí. Zajtra bude menšia rozlučka...v krematoriu.. A prídu len ty najbližší. Urnu si potom zoberie otec domov."
„Dobre. A ako to je s tým výcvikom??"
„O hodinu máme byť u Jacobovich rodičov. Oni spolu s Jacobom a otcom nás budu učiť."
„Bojím sa. Je to už 17 rokov od toho dňa keď otec spravil to čo spravil. Vtedy som ho videl naposledy."
„Strach je prirodzený braček. Verím že sa bojiš. Aj ja by som sa.... Ale teraz je čas čeliť tomu. Poď pôjdeme k ostatným."
„Choď...prídem o chvíľu. Musím to ešte trocha rozdýchať."
„Dobre...čakáme ťa dole."

Je mi ho ľúto. Mám ho strašne rada a keď ho vidím takého. Láme mi to srdce. Mama s otcom ho chceli chrániť...lenže otec už nechce bojovať a mama ru nie je. Ostalo to na mojich pleciach...ochrániť si brata. Hoci nevlastného...ale to je jedno. Mám ho rada ako vlastného.
Zišla som do obývačky a to čo som videla ma dostalo na kolena. Úder pod pás. Jacob a Nicol....v tom najlepšom.
„Čo do čerta má toto znamenať???!!!! Hanbite sa!!!!!"
„A-aa-Anny...nič nie je tak ako to vyzerá. Vysvetlím ti to. "
„ Nič mi nevysvetľuj. Si rovnaký sukničkár ako pred pár rokmy. Keď sme boli teens. Nechcem ťa už vidieť...a ty...vraj milujúca sesternička... Obyčajná kurva. Zmiznite mi zo života!!!"
Toto nie!! Ako mohol toto...a ona?? A ja krava som ich mala tak rada. Ale teraz viem že žijem v sebaklame. A možno nie je ten život až taký zlý...to len ľuďia sú vyjebané svine.
Prečo to spravili??

Zamkla som sa v kúpeľni.

Včera rečičky o tom ako ma miluje a ak by sa mi nie čo stalo tak sa odbachne.... Hovno. Všetko to boli prázdne reči. Klamstvá. Ja krava som mu naletela. Za dobrotu na žobrotu že?? Ak by som vedela že Michael ma nepotrebuje tak sa odbachnem. Tu teraz a bol by pokoj. Čo môže byť horšie ako keď človek príde o najlepšiu kamarátku, zistí že človek ktorého miloval je chladnokrvný vrah, keď príde o mamu. O všetko krásne. Čo môže byť horšie??? Možno to že ťa tvoj frajer podvedie s tvojou sesternicou?? Možno. Prečo som ja krava vtedy nezjedla viac tých tabletiek.

A toto je čo?? Na zemi som si všimla že kus podlahy je troška povitiahnutý. Vytiahla som ho a našla som drogy. Čie su?? Koho by to mohli byť?? ...je to jedno čie sú....od teraz sú aj moje.
Začala som sa smiať. Ako psychopat. Možno aj preto že táto situácia zo mňa psychopata spravila. Šialená, zničená, oklamaná, zlomená. Prečo by ma nemohol Bob odbachnúť?? Možno by mi spravil láskavosť.

„Anny otvor!!! Segra prosím!! Otvor!!! Anny počuješ??!!"
Hmm...počujem?? Počujem...všetko počujem. Aj hlas Jacoba...zvony?? Kostolné zvony...rýchlo musím skryť tie drogy.
„Áno braček počujem."
„Segra prosím otvor. Bojím sa o teba."
„Čo sa tu deje ???" pribehol aj Fliper. Zrejme mu Michael začal vysvetľovať čo sa práve stalo....počula som ako spomínal Jacoba.
Pomaly som otvorila dvere. Michael sa hneď na mňa vyrútil a strašne silno ma objal.
„Toto sa stať nemalo."
„Celý môj život je na hovno. On to musel už len skrášliť. Dámy a pánu čerešnička na torte."
„Zabijem ho!!! Zabijem. Teraz v tom najhoršom spraví toto?? To nie je človek. To je korunovaný idiot. Len prečo ty taká dobrá osoba musíš vždy natrafiť na takých hňupou??"
„To by som aj ja rada vedela."
Poviem im to už alebo nie?? Priznám sa alebo nie??? Mali by to už vedieť.
„Michael kde je Jacob??"
„V obývačke. Fliper šiel za ním. Tuším je tam aj Nicol."
„Dobre."
Vošla som do obývačky. Jacob začal hneď s výhovorkami. Nicol plakala. Fliper ju zbil.
„Jacob mlč. Len aby si vedel. Som tehotná....ale vieš čo?? Nemusí ťa to vôbec zaujímať pretože si to celé dojebal a vymazal sa z môjho života. V žívote ťa nechcem vidieť."
„Čo?? Prečo si mi to nepovedala. Anny ja..."
„Čo ty?? Ty už nič!!! Choď sa zbaliť a vypadni otiaľto. Chcela som ti to povedať ale nebol na to čas. No teraz to iž vieš a ja dúfam že ťa výčitky zožerú a že zhniješ v pekle." otočila som sa a odišla do svojej izby.
Je to za mnou už to vedia. Ja krava som sa tešila že budeme ako rodina...no nebudeme.

Pohľad Jacoba

„Fliper tu máš búchačku. Zabi ma. Vystreľ mi tie pilony z hlavy. Urob mi láskavosť. Ona čaká moje dieťa a ja spravím toto. Tak už strieľaj !!! Zabi ma !!! Zabi ma!!"
„Väčšie utrpenie pre teba bude ak ťa nezastrelím a nechám ťa pražiť sa v tvojich výčitkach. Ver mi budem mať lepší pocit. Zničil si ten jediný kúsok pekného, ktorý ju držal nad vodou. Kôli tebe bojovala. Kôli tebe žila. Práve si to pochoval. Gratulujem. A ty ...ty čo sa tváriš že si moja sestra...zbaľ si veci a vráť sa tam odkiaľ si prišla. Tu už nemáš čo robiť....Nechcem ťa už ani vidieť. Len tak si sem nabehneš a dojebeš aj to posledné nepokazené."
Ako som mohol. Musím to odčiniť. Mohli sme byť nádherná rodina. Mohli. Práve som to pochoval. Amen. Som korunovaný somár. Toto som nemal. Ublížil som tomu najkrajšiemu a najužastnejšiemu stvoreniu na tejto zemi. Mojej láske. Ako som mohol. Prečo som neodolal. Prečo som sa na ňu vrhol?? Why me??
Vyberám zo skrinky cľast. Tuším vodka. Neriešim. Hlavná vec že chľast. Pijem to ako vodu z vodovodu. Veľkými dúškami. Pijem a pijem. Čo tak dať si marišku?? Alebo hašiš?? Jebať...dám si to LSD.
Vchádzam do kúpeľne. Otváram úkryt v podlahe a siaham po striekačke. Smejem sa. Smejem sa z mojej vlastnej sprostosti.
„Zabite ma....zabite.....alebo to spravím sám. Otvarám okno a skáčem.

Pohľad Anny

„Anny poď rýchlo dole. Jacob vyskočil z okna. Našťastie do kopy lístia."
Nechápem na čo sa tam mám trepať. Ale idem.
„Anny Nicol som vihodil. Aj tak tu bola nazviš." Vravel Fliper popri tom ako ošetroval Jacobovi ruku. Je mi z neho zle.
„Dobre Ricardo....som rada."
„Ale Jacoba teraz potrebujeme." Prehodil Michael.
„Pomôžem vám. Ale ak si to Anny želá tak pôjdem radšej k otcovi. Hneď ako sa to celé skončí odídem niekam ďaleko. Dojebal som to a nemá zmysel aby som tu prekážal."
Má pravdu. Nemá to zmysel. Ale zas na druhej strane chcem aby tu ostal. Potrebujem ho. Milujem ho.
„Takto to bude možno lepšie." Nahodila som falošný výraz ala som v pohode a snažila sa zastaviť slzy, ktoré sa mi tlačili do očí. No nezvládla som to. Slzy sa mi začali liať a mne neostavalo nič iné len im dať voľný priebeh. Som schopná mu odpustiť?? Milujem ho!!
Odišla som späť do svojej izby.
Ľahla som si na posteľ a plakala. Plakala do vankúša.

Fuck...a končím!Où les histoires vivent. Découvrez maintenant