Nový začiatok

271 15 2
                                    

„Teraz do prava a potom po tej poľnej ceste stále rovno. Po chvíľke bude pred nami tá chatka."
„Do prava...a rovno. Jasne chápem sesternička." Odpovedal mi Fliper a ďalej sa venoval šoférovaniu.
Nebola som tu pekných ...fuuuu možno aj pätnásť rokov. Dúfam že je tu a že je v poriadku. Mám zle tušenie...nemám z toho dobrý pocit. Michael celu cestu nič nepovedal. Stále len čumí na cestu....nevizerá práve najlepšie.
„Michael si v poriadku??"
„Áno...ss-som....teda myslím."
Stlačila som mu ruku najviac ako sa dalo. Je vo väčšom strese ako ja a to je už čo povedať. 
Mathew nám bol so svojím autom vzávese aj so Stell a vraj sa k nim pridal aj Jacob...no neviem nevidela som ho.

„Je to táto chatka Anny??"
„Á...ach... Hej sme tu."
Len čo Fliper auto odstavil som hneď vyskočila von a utekala k chatke. Dvere boli otvorené dokorán. Kývla som na Mathewa a on už vedel čo ma robiť. Hodil po mne zbraň a ja som pomaly vkročila dnu. Bolo tu podozrivé ticho. Čím ďalej som šla, tým ďalej to bolo horšie. Strach či je živí, či je tu, či tu niesu oni. Pomaly krok za krokom to bolo horšie.
„Ale, ale koho to tu máme??"
Počula som za sebou známi hlas.
„Bob.." povedala som si skôr pre seba.
Pomaly som sa otočila, zbraň som zložila no stále som ju pevne držala v ruke. Otec bol na stoličke zvajazaný a ústa mal prelepené páskou.
„Prečo??? Čo ešte chceš?? Nestačilo ti to čo si mi spravil?? Veď na svete sú miliony iných žien, ktoré by možno verili tvojim rečiam a boli by s tebou šťastné....tak prečo nejdeš za nimi??"
„Prečo?? Tak ja ti vysvetlím prečo. Miloval som ťa. Ty si ma odmietla len pre moju minulosť. Tak som si povedal že aj ja zautočim pre minulosť. To že Stell po mne vtedy šla mi len pomohlo k môjmu plánu. A tak to šlo....potom pustili Santosa a ja som sa mohol konečne s ním spojiť. Banggang bol späť. A banggang bol vždy známi tým že dostal to čo chcel a nevzdával sa. Ja chcem teba...neskutočne ťa milujem....a nevzdám sa ťa...to decko malo byť moje. Nie toho ....ako sa to vola??? Jacob??"
„Nie. To decko ako si ho nazval  malo byť Jacobovo. Pochop že je koniec a to čo sa stalo je minulosť. Pochop že sa mi hnusíš....že si mi ublížil keď si ma znásilnil...že pre tvoju sprostosť je zo mňa monštrum. Pred časom som ani netušila ako to funguje v podsvetí, ako vizerá zbraň.....a dnes?? Dnes tu stojím oproti tebe a som schopná zabíjať."
Zbraň som zovrela pevnejšie a namierila ju rovno na Boba. Otec sa začal metať a hýbať...ako by sa snažil niečo povedať. Pochopila som to vo chvíli keď sa Bob usmial. Santos...stál priamo za mnou.
„Mathewwwww!!" zakričala som a prudko sa otočila a vystrelila. Santos padol na zem. Zásah rovno do hlavy. Otočila som sa späť a na zemi už bol spacifikovaný Bob, ktorého držali Fliper s Mathewom. Stell sa ku mne rozbehla a Michael začal pomáhať otcovi. Po chvíli tu boli aj policajti s Jacobom. Jacob sa na mňa usmial. Úsmev som mu opätovala
Policajti zobrali Boba a zčali mi ďakovať...
Vraj ak by som nezastrelila Santosa ja tak by to spravili oni.
Boba vraj zatvoria ešte dnes a čaká ho súd. Tam sa rozhodne čo s ním.

Policajti odišli a aj Stell, Mathew, Fliper a Jacob. Ostali sme tam len ja, otec a Michael. Otec sa chcel s nami porozprávať.
Sadli sme si s Michaelom na gauč oproti otcovi a čakali čo povie.
„Ah...no.... Ako začať. Asi pravdou že??"
„No to je jasné...nič iné okrem pravdy by tu odznieť ani nemalo." ironicky povedal Michael.
„Stephany môžeš." zakričal otec. Netušila som o čo ide. Aká Stephany??? What??
Zrazu pred nami stála. Ona. Presne tá, vďaka ktorej som sa dostala k nelegálnym pretekom. Presne tá Stephany, ktorá ma zradila.  Presne tá Stephany, ktorá my prerezala brzdové hadičky na mojich posledných pretekoch. Ona ma dostala do všetkého nelegálneho. Odhovarala ma od koní no tých som sa vzdať nechcela. Ona mohla aj za to že som bola závislá na sprejovaní. Ona .....
„Stee.... Sakra čo to má znamenať??? Nemala si byť mŕtva??"
„Mala...ja. Tvoj otec....teda náš otec ma  vtedy zachránil."
„Tak toto je snáď zlý vtip. Náš otec???"
„Áno Anny. Stephany je tvoja biologická sestra. Keď bola malá, mama ju dala do domova. Aj preto potom ľutovala keď ťa vyhodila z domu. Mala výčitky svedomia že od seba odohnala svoje dve dcéry. Strašne ju to mrzelo....a potom keď si si pokusila vziať život doľahlo to na ňu."
„Takže táto tu....ktorá sa ma pokúsila zabiť je moja sestra?? A ty si zachránil ju namiesto toho aby si vtedy pomohol mne?? Dve mesiace!! Dve posraté mesiace som sedela v base, kým mi dokázali nevinu. Vedel si že ona mi prerezala brzdy!! Ako si mohol!!!???? Pomohol si jej a mne musel pomáhať cudzí človek, ktorého meno dodnes nepoznám!!" Kričala som. Nezvládla som to už. Bolelo to. Prichílil na chatke ktorá mala byť moja ....prichílil tu vrahiňu. Toto mu neodpustím.
„Segra kľud." objal ma Michael. „Chápem tvoju reakciu. Poď pôjdeme preč." ako to dopovedal pozrel sa na otca vražedným pohľadom. Videla som na ňom že aj on je na otca naštvaný.
„Toto si nemal." povedal mu. Otec chcel namietať...no nevedel čo má povedať.
„Anny...v tom aute si nemala sedieť ty. Mal tam sedieť John Rodrigues. On zabil mojoch adoptívnych rodičov. Bol v Bobovom gangu. Splietol si ich s našimi spoločnými rodičmi. "
„To ťa neospravedlňuje." Otočila som sa a rozbehla sa k autu, ktoré nam tu nechal Fliper aby sme sa mali ako dostať domov.
Prečo mi to nepovedali skôr?? Vždy som chcela mať sestru, ktorá by mi požičiavala šaty, ktora by sa so mnou hrala, ktorá by mi zároveň bola najlepšia kamaratka. Áno boli časy keď ona bola moja najlepšia kamarátka. Boli sme najlepšia štvorka. Ja, Stell, Trish a Stephany. Ale ona nás oklamala. Po čase mi prerezala brzdy na aute keď som mala pretekať a potom na mňa hodila svoju vraždu...ktorú som práve zistila že  iba hrala.
„Prehnal to." ozval sa za mnou Michael.
„Áno prehnal. "
„Myslím že nám chcel povedať viac. Ale ja ani viac nepotrebujem vedieť. Na tych pretekoch som bol. Už som s vami nebýval a preto si mi strašne chýbala. Kamarát mi povedal že tam máš pretekať. Ja....videl som ju ako to spravila. Nevedel som zabrániť tomu aby si do toho auta nesadla. Kričal som, snažil som sa k tebe dostať ale vždy ma niekto odtiahol preč. Anny ja som bol ten neznámi čo ťa zachránil."
Nevedela som čo mu mám na to povedať. Auta som milovala. Milovala som ten pocit keď je plynový pedál až na podlahe. No vtedy. Vtedy sa mi nejako nechcelo.
Objala som ho najsilnejšie ako som vedela.
„Segra pozor... Asi ma rozpučíš."
„Prepáč."
„To ja by som sa mal ospravedlniť tebe. Mal som ti to povedať skôr." usmial sa na mňa. Samozrejme som sa usmiala aj ja a hodila som sa mu okolo krku.
„Ďakujem....ďakujem už aj  za to že si. Za to že mám toho najsuprovejšieho brata pod slnkom."
„No dobre...poď už kým sem nedolezie otec alebo tá....však vieš."
„A môžem šoférovať??"
„Pokiaľ neprekročíš povolenú rýchlosť tak môžeš."
„Si píš braček." Hodil po mne kľúče a ja som už nasadala do Flipovho auta značky BMW. Parádna to mašinka. Ale ak mám dodržiavať rýchlosť....no šak čo nespravíš pre bračekovu spokojnosť??
Konečne volant v ruke. Konečne sa nesústrediš na nič iné len na cestu pred tebou. Už mi to chýbalo.
*******
Ráno sm sa zobudila na zvonenie mobilu. Volal mi otec. Nezdvihla som mu to. Nemám náladu na nejaké výhovorky.
Obliekla som sa a zišla som dole. V obývačke už robotníci pracovali na výmene rozbitých okien. Fliper vyváral akési dobroty. Michael sedel v záhrade, Stell balila a Mathew pomáhal robotníkom. Rozhodla som sa ísť k Michaelovi. 
Sadla som si vedľa neho a zapozerala sa na lienku v tráve.
„Rozprával som sa so sudcom, ktorý má nastarosti bobov prípad. Vraj ho nečaká nič iné ako trest smrti. ....elektrické kreslo. Jeho gang je kompletne celý v zabudnutí. Už to bude pen dobré."
„Som rada že sa to takto skončilo."
„Je načase aby si sa venovala sebe a tomu faganovi. Dúfam že to bude chlapec aby som mal koho učiť hrať biliard a tancovať triler od Michaela Jacksna." samozrejme som sa začala smiať. Takúto blbosť môže povedeť len môj brácho.
„Tak toto si vyhoď z hlavy braček. Michael Jacksom je prísne zakázaný. To radšej ho najskôr naučíš ťahať dreveného káčera. Potom môžež nejaké tanečné prvky....ale nie Jacksna. A ak to bude dievča tak sa priprav na rolu ochrankára."
„Jasné...však zvládol som strážiť svoju mnladšiu sestru tak zvládnem strážiť aj jej dcéru. Veď som nejaký Michael McGregor či nie??"
„Som rada že to berieš takto zodpovedne."
„Aa.... Čo Jacob??? Dáš mu druhú šancu?? Veď pozri...prihlásil sa na odvikačku. Drogy už viac ako dve týždne nedržal v ruke."
„Drogy??? Čo??? Takže chceš povedať že tie čo bolo skryté v kúpeľni boli jeho??"
„Zrejme áno. Ale dal som mu prednášku. Vzal si to našťastie k srdcu. Snaží sa napraviť chyby len aby si mu odpustila a on mohol byť zase s tebou."
„Ja....čo mám na to povedať. Stále váham či mu mám dať šancu alebo nie."
„Ak už nemôžem mať ja pri sebe tu pravú skús byť aspoň ty šťastná a mať pri sebe toho pravého. Veď začína úplne nový a úplne obyčajný život. A teraz poď sem nech ťa obímem."
Hodila som sa mu okolo krku. Je dobre keď máte súrodenca. A hlavne staršieho. Keď pri vás nemôžu byť vaši rodičia, sú tu súrodenci. A s nimi kráčame životom aj keď nie je ružový s kráľovským luxusom. Je to vzácne mať súrodenca, ktorý poradí, poláska ale aj pokarhá. Niet väčieho daru od života ako toto. A ja som šťastná už len preto, že tu je so mnou. Môj starší brat a je mi úplne jedno že je adoptovaný. ...ale je to MÔJ BRAT. Fiškús prvej triedy menom Michael.
„Ahojte."
„Jacob??"
„Ja vás nechám osamote. Anny určite si máš s Jacobom o čom pohovoriť. Keby niečo som dnu."

Ták a je to tu. Nová časť. Keďže som sľúbila že bude z vďaky za to neuveriteľné číslo votov a reads rekordne dlhá časť tak to máte tu....1715 slov...môj osobný rekord :D Viem nie je to bohviečo ale aj snaha sa cení či nie?? :D :D Btw nie tento príbeh nekončí aj keď bangang je preč...však uvidíte čo sa bude diať :P
With love ...ja :D :* :P

Fuck...a končím!Where stories live. Discover now