„No ták...netvárte sa ako kyslé uhorky a poviete nám čo sa tam odohralo??" hučala Stell hneď ako sme prišli domov. Áno je pravda že sme v šoku ale až tak??
„To je na dlho...ja si idem ľahnúť. Michael povieš im to??"
„Jasné choď ja to zvládnem."
„Zas spať ideš?? To všetky tehotné ženy su také spachtošky??" zahundral Fliper.
„A to začína ten čo chce mať osem detí?? Áno je to prirodzené ...potrebujem spať za dvoch tak sa nesťažuj."
„Mimochodom už vieš čo to bude??"
„To sa dozviem až o týždeň."
Otočila som sa a vybrala som sa hore schodami do svojej izby.
Keď som vošla zbadala som jeho. Spal v našej...mojej posteli. Bol taký sladký.
Sadla som si k nemu a pozorovala ho.
„Je tu niečo zaujímavé??" prehovoril s rozospatým hlasom a zavretími očami.
„Áno...ty"
„A čo je na mne také zaujimvé??"
„Že spíš v mojej posteli."
„Chcel som sa s tebou porozprávať a to čakanie ma nejako unavilo no a tá posteľ je strašne neodolateľná."
„To že je neodolateľná viem aj bez teba. Ale teraz sa cítim urazená že ma podviedla práve s tebou. Tak spusť čo si chcel."
„Ako to s nami bude?? Čo dieťa?? Malo by mať otca." na konci sa mu hlas triasol. Bolo to také zvláštne.
„Určite viem že sa bude s tebou stretávať a chcem aby vedelo že si jeho otec. A s nami...achh... No veľa som premýšľala a...."
„A???"
„Myslím že by som ti mohla dať šancu. Ale ďalšia už nebude."
Ako som do dopovedala usmial sa tým najuprimnejším úsmevom akým dokázal. „Ďalšiu už ani nebudeš potrebovať."
Objal ma a pobozkal na čelo. Toto je Jacob, ktorého poznám. Toto je Jacob, ktorý mi tak chýbal. Po chvíli sa mi začali zatvárať oči a ja som zaspala tvrdým spánkom v Jacobovom náručí.Z pohľadu tretej osoby
Michael povedal všerkým čo sa stalo na chatke...to o Stephanie. Zaskočilo ich to.
Anny bola za šťastná že je späť s Jacobom a Stell mala z nej obrovskú radosť že mu dala šancu. Boba popravili a celý banggang skončil na doživotie v lochu. Po čase Anny zistila že čaká chlapca. Michael všetkým predstavil svoju novú známosť Rose. Fliper sa udobril a zasnúbil s Marriah. Stell s Mathewom si neďaleko kúpili chatku a rozhodli sa že sem budú cestovať vždy ako sa bude dať. Teraz sa však kôli práci vrátili späť do Chicaga. Nax, Annyin otec, sa vrátil späť domov aj so Stephanie a spolu s Petrom sa starali o záchradu, ktorá sa stala ich vášňou. Neskôr sa Stephanie zobrala s Petrom. Na svadbe boli aj Anny s Michaelom. Všetko bolo idilické, romantické a tak krásne. Lenže Jacob to necítil takto. Nikto netušil že Jacob v sebe dusí tajomstvo... Veľké tajomstvo že Bob mal sestru, ktorá sa rozhodla svojho brata pomstiť. Všetko krásne sa rozplinie ale o tom zatiaľ vie len Jacob, ktorý sa bojí o svojho syna Ricka, ktorý s má čochvíľu narodiť.
YOU ARE READING
Fuck...a končím!
RomanceŽivot je boj, ale stojí za to....heslo, ktorým sa riadi hrdinka príbehu. Zažíva mnoho možno nereálných chvíl a takisto mnoho tragédii