Odchádzam

306 30 2
                                    

Prišla som domov. Jacob sedel v obývačke s tou Vaness. Bozkávali sa. Naplo ma. Je to nechutné. Odchádzam do izby ale zastavil ma Fliper.
"Kde si bola??"
"To nerieš...niečo som si bola vybaviť."
"Mimochodom o desať minút prídu Stell s Mathewom."
"Ok..budem vo svojej izbe."
"Hej a poď sa zoznámiť s našou novou spolubývajúcou."
"Čo!??!? Spolubývajúcov... to nemyslíš vážne že táto bloňďavá piča tu s nami bude bývať??"
"Mno hej....koniec koncov je to Jacobova snúbenica."
"Snúbe–  čo?? Vieš čo idem do izby...myslím že som sa dozvedela viac ako potrebujem. Ak príde Stell pošli ju za mnou do mojej izby."
Otočila som sa a vyšla po schodoch. Zatvorila som za sebou dvere a zvalila sa na posteľ. Ako to mohol?? Prečo to urobil?? Najprv mi vyznáva lásku...a keď ho človek začne milovať on spraví toto. Vraj snúbenica..hah.. . Dobre hneď ako odíde Stell padám z tohto domu. Buď k našim...alebo.... k Bobovi. Neviem. Je to ťažké. Bolí to.
"Môžem??"... Jasné..Jacob..kto iný.
"V poho."
"Kde si bola?? Bál som sa o teba."
"Je ťa piča po tom kde ja som bola. A nevizerá to tak že by si sa bál. Skôr si sa bál či by tu ta piča ostala aby si si mal s kým zajebať že??"
"Čo to s tebou je??"
"Hovno...jednoducho ju nechcem ani vidieť"
"Ale veď budete kamošky...len to tak neprežívaj"
"Nie Jacob ja vám vo vašom vzťahu brániť nebudem...ešte dnes odídem."
"Kam chceš ísť?? Nech ťa to ani nenapadne."
"Vieš čo Jacob...urovnaj si to všetko v hlave. Rozhodni sa. Potom sa ozvi. A nerieš kam pôjdem. Je to moja vec."
V tej chvíli ako na zavolanie vošla do izby Stell. Vrhla som sa jej okolo krku a Jacob odišiel.
"Ahoooooj moja...mnoo konečne." Vyhŕkla som na ňu.
"Ahoooj. Chýbala si mi."
"Aj ty mne."
"Prepáč mi to všetko."
"Už som ti odpustila ale aj tak to  chcem počuť aj z tvojich úst."
"Noo..kde začať. Bob sa mi páčil....už od chvíle keď si nám ho predstavila. Jacob vtedy chcel teba. A ja jeho...a keď Jacob zistil že ho balím dohodli sme sa že vás od seba dostaneme. Ale Trish to zistila. Keď sa stalo to čo sa stalo Michaelovi vynila Jacoba...nechcela ti nič vravieť a napálila to do stromu. Ešte pred tým to stihla povedať Mathewovi a on sa so mnou rozišiel. Potom ma Bob chcel po pohrebe nejako rozveseliť..navrhol aby sme šli k tebe že je tam Fliper, ale ja som nechcela... chcela som sa odreagovať trocha inak a navrhla som ten dinopark. Ale Jacob tam dotiahol teba aj s Fliperom v tej najnevhodnešej chvíli. Nechcela som aby to dopadlo až tak katastrofálne. Nechcela som ti ublížiť..keď ťa Michael s Jacobom našli, hneď potom ako ma odviezli domov z miesta havárie lebo Boba zobrala polícia, zavolali mi. Skoro som to neprežila a musela som odísť...odišla som do Kanady.. Tam som sa zhodou náhod stretla s Mathewom...on mi odpustil, dali sme sa opäť dokopy a presťahovali sa do Chicaga."
"Zvláštne...ja ...neviem už komu mám veriť. Každý mi rozpráva niečo iné. Keď si to celé zhrniem polovica ľudí mi vraví jeden príbeh..a druhá polovica druhý príbeh. Zvláštne na tom je že sa zhodujú v tých nepodstatných pičovinách. Stále neviem či to bol Boby alebo Jacob."
"Je len na tebe komu budeš veriť. Vieš že ja by som ti neklamala. Ale po tom všetkom máš právo neveriť mi. A ani by som sa ti nečudovala. Ja by som si tiež neverila ak by som bola v tvojej koži. Držim palce nech k pravde dojdeš už čoskoro. A teraz poď pôjdeme dole k ostatním. Ide sa hrať '20 otázok' ..aspoň zistíme čo je zač tá Jacobova snúbenica."
"Nie ďakujem..ja sa idem baliť."
"Baliť?? Niekam odchádzaš??"
"Áno...preč z tohto domu."
"Prečo?? Nebuď blázon...veď je tu Michael a Fliper...hádam och tu nenecháš. A teraz keď je tu aj Vaness."
"Ja musím...ale to nerieš. Choď sa s nimi zabaviť"
"Naozaj príď dole aj ty."
A zatvorila za sebou dvere. K našim nepôjdem...ak by som mala v kuse počúvať Petra nedopadlo by to dobre. Zavolam Bobovi.
"Áno láska??" Po chvíľke zdvihol.
"Ahoj...Bob môžem prísť na noc k tebe...nemám kde prespať a..."
"Jasne že môžeš...kedykoľvek. Čakám ťa."
"Ok. Do pol hodinky som u teba. Ahoj"
"Ajoooj"
Bože...je taký zlatý...ale Jacob..ach. Potrebujem odbornú pomoc...Jacob je minulosť. Veď má Vaness. Beriem kľúče..tentokrát od môjho zlatého mercedesu. Naložila som batožinu do kufra. Idem sa ešte rozlúčiť.
Vchádzam do obývačky. Všetci sa smejú....je im tak fajn. Hraju 20 otázok. Hmm ..bola by som tu len navyše.
"Aaa Anny...poď si s nami zahrať." Začal Michael.
"Nie..ja...prišla som sa rozlúčiť."
"Ty to fakt myslíš vážne?? Myslel som že len žartuješ." Vyhŕkol Jacob.
"Áno myslím to vážne."
"Michael, Fliper povedzte jej niečo má v pláne sa odsťahovať."
"To nie!! Teraz keď je naslobode Bob??" Prehovoril Michael.
"Možno práve preto....ja...neviem komu mám veriť. Ak sa chcem dokopať k pravde musím odísť."
"Nie ...Anny nechoď...robíš chybu??" Začal na mňa doslova kričať Jacob.
"Prečo?? Bojíš sa, že by som odhalila že v skutočnosti si to spravil ty?? Že ty si bol ten kto to celé zvalil na Boba a on ako pomstu to vytáral tvojim rodičom?? Aj k tejto verzii nasvedčuju dôkazy. Fakt už neviem komu mam veriť. Prosím nekontaktujte ma. Najprv si to musím celé prejsť od začiatku...možno začať nový život."
"Nerob to!!" So slzami v očiach zašepkal Michael.
"Musím....Majte sa." Otočila som sa a odišla otiaľ skôr než som sa rozplakala. Možno robím chybu..možno správnu vec...ale jedno viem. Musím sa dokopať k pravde. A začnem u Boba.

Fuck...a končím!Where stories live. Discover now