Osudové preteky

238 10 0
                                    

*flashback*
Anny

„Tomy ja neviem. Dnes sa mi akosi nechce. Mám taký zlý tušák."
„Počúvaj ako nechceš?? Ja Stephany Stewarsová ti vravím že ti nepomôže ani tu prítomný  Tomy Conort. Poď veď dnes sú to posledné preteky. Musíme si to užiť."
„Áno Stephany tak sa mi to páči. A teraz slečna McGregor poslúchnite tuto slečnu Stephany Stewarsovú."
„No dobre vy blázni. Poďme. Má dnes oretekať aj ten típek z crew bangang??"
„Vraj hej. Ale vyhráš to ty. Ja budem druhý a Stephany piata. Ale teraz inak. Ten somár ktorého ti matka tlačí do postele chce protestovať proti týmto nelegálnym pretekom. Môže sa stať že tam dnes bude. A prídu aj Trisha s mojou láskou Stell."
„Vraj piata...chcel si povedeť tretia nie?? Teraz si ma urazil. "
„Tak to prepáč....ale však čo pravda to nie je hriech??"
„Dobre a teraz sa pohádajte na tom....však vôbec nám netreba vybrať si autá."
„Máš pravdu. Nechame ťa už samú Anny. Mi ideme za našimi stále obľúbenými autičkámi. Tie čo su na výber sú tamto. Tak šťastnú ruku ti želám."
„Ďakujem Tomy. Čaute."
„Ahoj...vidíme sa na dráhe."

Hor sa za autami. Vidím pred sebou jedno čierne porsche. Toto musí byť dnes moje.
„Jimmy to porsche je voľné??"
„Sorry zlatičko ale zobral si ho ten oplzlec z predmestia...ten čo vyzerá akoby drogoval....no však z bangang crew."
Áno ten Jimmy si nedá pokoj. Stále po mne ide...aj keď nieje zlý...to povedať nemôžem, ale nie je môj typ.
„To snáď nie je možné. Ten kár mi stále vyfúkne dobré auto."
„No ale šak čo riešiš. Šak aj tak si stále prvá."
„Ale nikdy na takom aute ktore sa mi páči."
„Je tu nejaký problém??"
„Áno pán...neviem ako sa voláš....chcem to auto."
„Smola už je moje."
„Čo zaň chceš??"
„Výhru... A nie len to. Jimmy mohol by si vypadnúť. Nevidíš rokujem tu s mladou dámou."
„Dobre padám."
„Čo je to druhé??"
„Urobiš mi malú službičku."
„Bože ide to z teba jak z chlpatej deky. Šak už narovinu povedz čo chceš."
„Mesiac vzťah. S bozkami, so sexom....a so všetkým ostatným.....a ak nevyhrám budú to tri mesiace."
„Čo nespravím pre to auto. Platí."
„To som rád miláčik."
Odignorovala som to ako ma práve nazval. Vzala som mu kľúče a šla som sa napiť. On si myslí že mu skočím do postele?? Nie som kurva. Ešte sa zahráme. Ale nebude to podľa jeho pravidiel.
„Anny!!! Nesadaj do toho porsche. Neurob tu chybu!!"
„Čo??"  otočila som sa. Za mnou dav ľudí každý sa hrnie za pivom, čipsami a kolou. Ale nevidím nikoho kto to mohol kričať.
Dobre asi mi len šibe. Je na čase nasadnúť. Pomaly otváram dvere.
„Nieeee!!! Ja ju musím zastaviť. To auto....ona to neprežije!!!"
Opäť ten istý hlas. Znova sa otáčam a znova nrmevidím nikoho. Niečo mi vraví že si tam naozaj nemám sadnúť.
„Anny o dve minúty je štart. Pohni. Veď posledné preteky musia byť top. Mimochodom Stephany sa neušlo auto tak ide spolu s Tomym. Tvoj otec, Stell aj Trish sú už v hľadisku."
Doslova ma vtlačil do auta.
Nasadila som si helmu, strčila kľúč do zapaľovania, naštartovala a čakala kedy nás Jimmy odštartuje. Volant som držala pevnejšie v ruke. Teda skôr nervóznejšie ako inokedy... Niečo mi tu na tom nevonia.
Z jednej strany stáli Tomy so Stephany, na druhej strane bol ten oplzak. Za mnou stojí ako vždy ten sviniar Jacob. A ostatný sú vždy slabí tak ma nezaujímajú.
A prišlo to. Štart. Plynový pedál na podlahe.
Na prvom mieste sme boly my...ja a Tomy so Stephany. Ale teraz som to pochopila.
Blíži sa zákruta a mne nefunguje brzdový pedál. Je to v piči.

Michael

Kamoš mi povedal že dnes majú posledné preteky. Chýba mi. Musím ju vidieť. Je to sestra....nechcem aby prežívala to čo prežíva. Musím sa s ňou porozprávať.
Som tu o hodinu skôr. Ten hnusák z bangang crew si vybral porsche. Nádherné. To by sa Anny určite páčilo. Vidím že prišla ako vždy spolu so Stephany a Tomym. Anny ide od nich preč. Asi si ide vybrať auto. Áno to porsche. Je ochotná sa aj rozprávať s tým magorom len aby získala to auto?? Áno stará dobrá Anny.... Ide si po kofolu. Možno ju stihnem.
„Ahoj Michael."
„O...Oci??"
„Prišiel si sa pozrieť na sestru??"
„Keď nemôžem nič iné tak aspoň pozrieť."
„Ktoré auto si vybralal?? To porsche že??"
„Hej. Všimol som si že oň bojovala."
V tom som zbadal Stephany. Prerezala brzdy na Annyinom aute. Otec to videl tiež. Nič nevravel...odišiel. Už je preč aj Stephany. Musím ísť tam.
*******
„Pane nemôžete ísť za súťažiacimi!!"
„Ale ja musím!! Je to moja sestra."
„Je mi ľúto." ochrankár ma ťahal späť do davu ale ja som ju zbadal.
„Anny!!! Nesadaj do toho porsche. Neurob tu chybu!!"
„Pane choďťe preč!!"
Ja som sa však nevzdával. Otočola sa a obzerala sa takže ma počula. Ale potom pokračovala k autu.
Nevzával som sa.
„Pane opäť vás prosím netláčte sa tam!"
„Nieeee!!! Ja ju musím zastaviť. To auto....ona to neprežije!!!"
Neviem čo sa tam dialo potom. Ten ochrankár ma vyhodil za plot. Ja som ho ale preliezol. Pozrel som na trať. Prvá zákrutaa Anny nespomaľuje.
Buuum...zdemolovala vedľajšie auto v ktorom mali byť Stephany s Tomym a potom spravila pár hodinoek vo vzduchu a nakoniec skončila  na streche v zdemolovanej budove do ktorej to vpálila. Utekal som jej na pomoc. Vytiahol som ju von... Bola pri vedomí.
„Tie brzdy....kto???"
„Stephany."
„Ďakujem. Môžem vidieť aspoň tvoju tvár ....nich si zapamätám ako vyzerá môj záchranca."
Ušiel som. Neviem prečo....možno preto že vša de bola panika. Krik...že Tomy to neprežil.... A možno preto že otec pomáhal Stephany. Toto sa nesmie dozvedieť. Nesmie sa dozvedieť že som to bol ja a ani to že otec pomohol Stephany.

*o mesiac neskôr*
Anny
Stále neviem kto bol ten záchranca. Trčím v base lebo som nelegálne pretekala. Otec mi pomôcť nevie. Trish so Stell sa pokúšajú nazbierať peniaze aby mi zaplatili kauciu. Tomy je mŕtvy....a aj Stephany. Všetci vravia že tie brzdy mi prerezala ona. Dostala to čo si zaslúžila....aj s úrokmi. Myslela som si že je kamoška...ale ona namiesto podpory mi prereže brzdy. Závistlivá sviňa.

*koniec flashbacku*

Fuck...a končím!Where stories live. Discover now