Neverím

239 18 0
                                    

Ako som predpokladala. Nečakali že prídeme a už vôbec nečakali že prídeme od dávno schátralého vojenského bunkra. Flipera sme od nich akosi dostali a vrátili sa domov. Celá akcia prebehla veľmi rýchlo. Aj keď Michaela postrelili všetko je v poriadku. Ale aj Michael bude vporiadku pretože guľka ho len 'škriabla'. Do pár dní sa mu to zahojí. No horšie je na tom zrejme vzťah Flipera a Marriah. Bola očividne v šoku a Fliper má zrejme čo vysvetľovať. Nechápem prečo jej to nepovedal.

Stell mi pomohla dať na rozbité okná kartóny aby tu nebola až taká zima...do zajtra by sme asi skončili všetci so zápalom pľúc. Mathew vybavil akúsi firmu, ktorá to príde opraviť......A je načase dať si sprchu. Teplú sprchu.

Vliezla som do sprchovacého kútu a spustila teplú vodu. Dopadajúce kvapky na moju pokožku ma postupne uvoľnili a ja som si začala všímať moje jazvy. Jazvy na nohách z toho osudového dňa..dňa keď som ryskovala život len aby som zrušila jeho svadbu s tou nepravou. Teda asi mala byť ta pravá ona...možno by sa nestalo to čo sa stalo. Možno. Bože ako mi len chýba....ale stále neviem či som schopná mu dôverovať. Sklamal ma. Aj keď si to priznal...ja neviem. Zrejme ma Stell pravdu a mala by som mu dať šancu. Ale aspoň bol ku mne úprimný a vraví sa že úprimnosť je drahý dar..netreba ho čakať od lacných ľudi. Asi by som mala za nim zájsť.

Obliekla som sa a zobrala svoj mobil do ruky. Chcela som napísať Jacobovi správu že sa musíme stretnúť ale v tej chvíli mi začal vyzváňať v ruke. Svietilo tam 'Melisa'
„Prosím."
„Ahoj Anny. Bobov gang zatkli policajti za nelegálne držanie zbraní a Bob so Santosom sa museli dať na útek ale majú adresu tvojho otca tak mu zavolaj nech rýchlo utečie pretože tam už nie je v bezpečí....musím končiť. Drž sa."
Čo???
Rozbehla som sa dole do obývačky, kde boli Michael a Fliper. Stell s Mathewom boli v izbe tak som zavolala aj ich. Keď sme už všetci sedeli spustila som.
„Volala mi Melisa. Bobov a Santosov gang je v base za nelegálne držanie zbraní. Santos s Bobom zdrhli pred fízlami, vraj sú na úteku no hlavný prúser je ten že si zistili kde je otec a on už nie je v bezpečí."
„Do riti!!" Zakričal Michael a päsťou udrel do vankúša na sedačke.
„Okamžite mu zavolaj!! Ty jediná si s ním v kontakte!!" Začal na mňa kričať Fliper. Poslúchla som ako cvičené šteniatko a vytočila otcove číslo.
„Zvoní...." nadýchla som sa a čakala. „Boha....nedvíha to."
„Nehovoril ti niečo o tom kde by mohol byť??" spýtala sa ma Stell.
„Nie...vravel len niečo o starých časoch, o akejsi chatke a že tam je určite v bezpečí."
„Staré časy?? Možno nejaká chalupka ktorú ste navštevovali niekedy dávno...nespomínaš si??" zapojil sa aj Mathew.
„Nie.... ja... nič mi nenapadá."
„Segra máš kľúče od domu našich že ???? Čo keby sme tam zašli a prezreli stare fotky...možno nám niečo príde vhod a zistíme kde je otec."
„Dobrý nápad bro. Poďme."
Schmatla som kľúče zo šuflíka a už sme kráčali do domu. Cestou som rozmýšľala nad všetkými možnosťami kde by mohol byť ale nič ma nenapadlo. Skúšala som mu volať ale ani raz mi nedvíhol. Bojím sa ...nechcem stratiť ešte aj otca....teda raz to určite príde ale nechcem aby to bolo teraz..nie v tento čas. Strach sa mi v žilách zväčšoval a bublal...hlava mi šla vybuchnúť. Bojim sa...strašne. Ten strach sa nedá ani opísať. Mala som zlé tušenie že sa niečo stane no nechcela som na to myslieť. Pred domom stala Melisa... Ako vie že..??
„Melisa čo tu robíš??"
„Počúvajte utekajte za ním už ho sleduju."
„Ale mi nevieme kde je!! Ozdaj to vieš ty??" nadvihla som obočie a ruky si prekrížila na prsiach. Michaelovi som dala kľuče a s ostatnými šiel už prehľadávať fotky....videokazety..
„Neviem ...keď odchádzal povedal mi len že sa s Jacobovim otcom máme snažiť o to aby ste sa toho naučili čo najviac. Hovoril to... Tak ...ako keby sa už nemal vrátiť."
„Naozaj ti nič nepovedal?? Prosím môže to všetkým pomôcť."
„Anny ak by som niečo vedela si prvá ktorej to poviem...ale neviem...to čo viem som ti práve povedala. Už musím ísť." ako to dopovedala už jej nebolo. Vošla som do domu a hodila sa na gaučouku. Povedala som ostatným to čo mi povedala Melisa...Michael iba povedal že o chvíľu je tu aj Jacob. Ale nevnímala som čo vravel ďalej. V hlave mi výrilo to čo mi pred chvíľou povedala Melisa.
'Hovoril to... tak....ako keby sa už nemal vrátiť.' Čo to môže znamenať?? Neverím že otec by bol toho schopný...Neverím!!! Otec nie je taký zbabelý. Neurobil by to.
„Anny čo toto??" zavolal ma Fliper. V televízii bola pustená videokazeta. Chatka. Babkina chatka, kde som spravila prvé krôčiky. Presne tie zábery ako robím tie prvé krôčiky sa premietali keď som bola prvý krát v kóme. Je to ako dejavu. Určite bude tam ...mal to tam strašne rád.
„Bingo. Určite bude tam."
„Dobre. Michael, Anny a Fliper...vy choďte domov a potom s Fliperovim autom choďte za ním. Ja so Stell pôjdeme potom pomaly za vami s mojím autom. Budeme vám kryť chrbát." navrhol Mathew. Súhlasili sme.
„Anny vieš kde to je?? Mňa ste tam nikdy nebrali. Nepoznám to."
„Áno brácho viem kde to je. Trafila by som tam aj po slepiačky. Je to priblížne dve hodiny cesty autom otiaľto. Bola to babkina chatka...a keď babka zomrela mama s otcom vždy vraveli že chatka odišla do nebíčka aj s babičkou. Mesiac nato si adoptovali teba."
„Zvládneš to?? Predsa len je to dosť náročné...vieš spomienky a tak."
„Brácho...po tom čo som za posledné dve roky zažila bude nejaká chatka, kde som strávila detstvo pre mňa len taká malina ako sa vraví. Poďme... otcovi ide o život. Nechcem prísť ešte aj o neho."
Ako na povel sme všetci odišli. Stále mi výrila hlavou tá veta čo mi povedala Melisa.Naozaj tomu neverím...alebo tomu nechcem veriť??

Takže ďalšia časť. Chcem sa vám poďakovať za to že si tento prípeh pridávate do reading listu, za to že to čítate, votujete, za 4.6K reads :3 strašne ma to teší :) strašne moc...že niekto dokáže byť závislí na mojich gramatických chybách :D :D ale nie teraz vážne...naozaj ma to dokáže strašne potešiť keď vidím že vás tu probúda každým dňom, že sa vám tento príbeh páči preto ako z vďaky čakajte rekordne dlhú a napínavú časť. Budem sa snažiť vám ju sem dať čo najskôr. :)
A aby som nezbudla musím sa priznať že vás mám strašne rada ...úplne všetky ;)
Btw..ak vám niečo nebude sedieť resp. si všimnete chyby dajte to prosím do komentu :D rozhodla som sa že už nebudem lenivá a budem to opravovať :D

Fuck...a končím!Where stories live. Discover now