Bozkávali sme sa strašne vášnivo. Milujem ho a som rada že práve on je ten za koho sa už o pár dni vydám a že on je ten s kým čakám dieťa.
Fu to bol len sen...chvala bohu. Anny už sa spamätaj a dostaň ho z hlavy. Veď pred mesiacom po tých pretekoch definitívne povedal že mi dá pokoj.
Som rada že sa škola pred týždňom skončila ....aspoň ho budem mať menej na očiach. Dnes je jeden z ďalších obyčajných dní.....počkať...sakra Trish ma narodeniny. Nemám pre ňu darček do riti! Musím ísť do nákupaku pretože večer ideme na akýsi v.i.p. žúr. Trisha dostala vstupenky od svojho nového frajera. Ešte nám ho nestihla predstaviť.
Rýchlo som sa obliekla a vybrala sa kúpiť darček Trishi.
Po dlhom čase som našla to po čom Trisha túžila. Úzke tmavočervené šakty, ktoré ospevovala vždy keď sme nakupovali. Sťažovala sa že ich nemôže nájsť. Mali aj jej číslo tak som neváhala a vzala ich.
Keď som prišla domov Michael sa chystal zavolať svojej priateľke...vraj s ňou chodí iba týždeň. Počula som len ako do telefónu povedal: "Ahoj láska. Všetko najužasnejšie k narodeninám prajem."....viac som nepočula pretože som sa vybrala do svojej izby. Musím si zbaliť nejaké veci pretože o pätnásť minút odchádzam k Trishi. So Stell k nej ideme skôr...zagratulovať jej a samozrejme sa spoločne nastajlovať na večer. Dnes prespíme u nej.
Šatám sa potešila...strašne. "Som rada že sa ti páčia."
"Že váhaš..su perfektné.Dnes si ich oblečiem."
"Dobrý nápad." Povedala s úsmevom Stell.
"No a kedy nám predstáviš tu svoju novú lásku??" Podpichla som ju a na tváry sa mi objavil šibalský úsmev.
"Dnes nie ...dnes sa zabavíme naplno len mi tri...s ostatnými to roztočíme zajtra. A milá Anny kedy nám konečne povieš prečo si prestala s jazdectvom?? Veď si bola perfektná." Pre zmenu podpichla Trish mňa.
"Dobrá otázka. Skoncovala som s tým pretože som sa naplno chcela venovať práci, samozrejme vám a škole a keďže sú prázdniny tak som si to rozdelila aby ostalo aj na žúry s vami." ..odpovedala som už skoro so smiechom.
" Dobre poďme sa upraviť lebo za hoďku sa to začína." Povedala Trish
"Ok." Povedali sme so Stell jednohlasne
Tu je to. Všade sa už ozýva hudba. Vchádzame dnu. Dopekla čo je toto?? Hudba hraje ale všade je tma a nikto tu nieje.
"Kurva! Trish si si istá že sme tu správne??"
"Anny kľud...som rovnako prekvapená ako ty. Stopercentne sme tu správne." povedala so strachom v hlase. V tej chvíli sa rozsvietilo. Hŕba ľudí naraz a jednohlasne zakričali "Všetko najlepšie Trish!"
Všade boli transparenty 'HAPPY B.' A všade vyseli balóny.
V tej chvíli do mňa štuchla Stell. "Anny ak nie my tak kto potom??"
A vtej chvíli som skoro odpadla. Z davu vyšiel Michael s kiticou červených ruží. Áno... môj brat. Trish sa rozosmiala, rozbehla sa k nemu a pobozkali sa. Ostala som troška v šoku ale priala som im to ...ale mohli mi to povedať..zato sa na nich hnevám...ešte ich vykričim. Ale dnes nie. Dnes sa budem zabávať. Ľudia začali na parkete tancovať do rytmu hudby. Trisha stala s Michaelom na boku a Stel sa s úsmevom rozbehla k niejakému chalanovi. Pane bože veď to je Mathew..Jacobov parťák...oni spolu niečo majú??....dúfam že sa tu neobjaví aj Jacob...ak áno tak v tej chvíli otiaľto padám svetelnou rýchlosťou. Krása oni dve sa tam muchlujú a Anny sa môže kukať. Asi pôjdem k baru. Prečo sa dnes neopiť?? Naposledy som to spravila v ten večer.....nie Anny nemysli na to ...je to už viac ako mesiac staré.
ESTÁS LEYENDO
Fuck...a končím!
RomanceŽivot je boj, ale stojí za to....heslo, ktorým sa riadi hrdinka príbehu. Zažíva mnoho možno nereálných chvíl a takisto mnoho tragédii