Kontrol

278 36 24
                                    

Sanırım bu bölüm güzel oldu ama emin değilim. Medyadaki şarkı hoşuma gidiyor.

---

Üç genç 2 günlük yoldan sonra bir gölün kenarında dinlenip su almak için mola verdiler, Bakugo ağaca yaslanıp gözlerini dinlendirirken Midoriya elindeki pusulayı inceliyordu. Bunun bu kadar kolay olması zaman zaman garip hissettiriyordu, araştırma dönemindeyken her zaman asıl zor olan kısmının arama bölümü olduğunu düşünmüştü.

Gerçi daha ne kadar devam etmeleri gerektiğinden emin değildi, zamanı geldiğinde anlamayı umuyordu. 

"Babam adamlarını göndermeyi durdurmayacak biliyorsunuz..." Dedi Shoto Midoriya'ya doğru bakarken, hepsi bunun farkındaydı ama bu zamana kadar pek sorun yaratmamıştı. Aralarında sadece Shoto kraliyetin daha asıl güçlerini kullanmaya başlamadığını biliyordu. Açıkçası Bakugo ya da İzuku onun kadar saraydakilerle iç içe değildi.

Özellikle Bakugo hepsini tek seferde öldürebileceğine inanıyordu...

Güneş batmaya başlarken toparlandılar ve konuşmayı kestiler, Kastuki az önce otururken yaptığı kolyeyi sırıtarak boynuna taktı ve Todoroki'nin yanına gitti.

Onu sinirlendirmeyi seviyordu, özellikle kraliyetten olmasına rağmen oradan kaçması aslında Bakugo için fazlasıyla komikti. Bu yüzden her fırsatta onunla alay ediyordu, çoğu söylediğinde ciddiydi de.

Ama prensin sol tarafını sıyıran ok ile onu kendi tarafına çekti, karşı tarafta ürkmüş görünen İzuku'ya döndüler ama yeşil saçlı çocuk başka bir yöne odaklanmıştı. Shoto adamları gördüğünde yutkundu, açıkça babası en deneyimli ve yetenekli olan adamlarını toplamıştı. Daha dönmelerine fırsat vermeden biri İzuku'nun bacağından vurdu ve yakasından çekti, kalanların hepsi Katsuki'ye saldırdığında genç adamın kaçacak çok fazla yeri yoktu ve sadece belli bir süre savuşturabilirdi.

İzuku kurtulmaya çalışarak adamın çenesine başıyla vurdu ve aradaki boşlukta cebindeki iksirlerden birini Katsuki'ye fırlattı, çocuk elinde yakalayıp kullanırken Shoto hareket edemiyordu. Biri tutmamasına rağmen.

"Kacchan, uzaklaş oradan." Sarışın üstlerindeki ağacın dalına etrafındaki askerleri kullanarak tutundu ve ayağa kalktı, Shoto'ya baktı. Çocuk olduğu gibi duruyordu.

"Oi, hareket etsene! Biz boşuna mı siktiğimin adamlarıyla uğraşıyoruz." Ve Katsuki sinirliydi, konuşunca öfkenin azaldığı söylenir değil mi? Oysa o düşüncelerini sesli dile getirdikçe daha da sinirleniyordu.

İzuku debelenirken Shoto bacağından feci derecede kan aktığını gördü, kan kaybı bayılmasına sebep olabilirdi ve adamlar onu kolayca götürürlerdi. Katsuki elindeki hançeri kavradı, ama bir ses onu aniden durdurdu.

"Onları öldürmeye çalışmıyoruz! Bekle." Sonlara doğru yeşil saçlı çocuğun sesi zayıfladı ama kimsenin canını yakmak istemiyordu. Sadece savunmak için, ama barışın yolunda bunca insanı katlederlerse ne anlamı olurdu ki?

İzuku'nun elleri kelepçelenmişti, ayakta duramıyordu ve hem bacağı hem boynu çok ağır sızlıyordu. Fiziksel yardım edemezdi ama diğer şeyleri düşünmeye başladı,

"Shoto, biliyorum senin için zor ama lütfen ya- nngh" Adamlar daha fazla konuşmasına izin vermedi, Katsuki yeniden zemine atladı ve önüne çıkan ilk askeri öldürmek için elini kaldırdı. Belli ki prens hazretleri hiç dokunmayacaktı, zaten Deku ona ne diye güvenmişti ki? Kraliyetten kimseye güvenilmezdi.

Aslında Katsuki kimseye güvenmez, ama bu konu dışıydı.

Shoto ileri adım attı ve kaşlarını çattı,

Barışın Işığı [Bakudeku+Shinkami]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin