"Kacchan?" İzuku hafif bir endişeyle ona seslendi, sarışın tepki vermediğinde tekrar etmek zorunda kalmıştı.
"Hey!"
Çocuk irkilerek ona döndü, İzuku sürekli dalıp gittiğini fark ediyordu ve ne düşündüğünü çok merak etmişti. Ancak sorsa anlatacağı yoktu o yüzden konuşmadı,
"İyi misin?"
"Tabii ki iyiyim, kes sesini."
İzuku dudağını dişledi, Katsuki normalde olduğundan daha gergindi ve bunu anlayabiliyordu. Elini yavaşça omzuna koydu ve bileklerine doğru indirdi.
"Baksana... Sana bir şey söylemek istiyorum. Ama lütfen sakince dinle."
Sarışın kafası karışmış ama aynı zamanda sinirli bir şekilde ona baktı teması kesmek istedi ama sanki kolu felç olmuş gibiydi, hareket ettiremedi. Annesi de küçükken uyuması için parmaklarını hafifçe iç kolunda gezdirirdi. Çocuk temasa pek gelemezdi ama o anlar farkına bile varmadan uykuya dalmasına neden olurdu. Kahretsin, onları özledi.
İzuku sessizliği onay olarak aldı ve konuşmaya devam etti,
"All Might uh, sana kızgın değildi, yani, bunu sana ulaştıran aracıymışım gibi görünmek istemiyorum, ama özellikle seninle ilgilenmişti ve eninde sonunda... Bilirsin, iyice güçleneceğini ve kendi yolunu bulacağını düşündüğünden bahsetmişti, güçlü olduğunu düşünüyordu."
Katsuki'nin dudakları birkaç kere açılıp kapandı, güçlü olduğunu düşünüyordu? Ve o zayıflık gösterip kendimi kaybederek hayal kırıklığına mı uğrattı? Gerçekten kendisini görmesini sağladı mı? Çocuğun zihni karmakarışık oldu ve bu sinir bozucuydu, fazlasıyla. Ne düşüneceğini bile bilmiyordu.
"Herkes belli bir yere bağlı doğdu ama ben değil, nereye ait olduğumu bilmiyorum çünkü hiçbirine ait değilim. Kendi yolumu bulmaya çalıştım, Kacchan, ama sen çoktan bulmuşsun, mükemmelsin, çok yetenekli ve güçlüsün. All Might bunu biliyordu, ve bunu duymana gerek yok gerçi ama senin çok olağanüstü olduğunu düşünüyorum, adını ilk duyduğumdan beri, yani-"
Katsuki aniden elinden kalkmak üzere olan eli yakaladı ve bakışlarını doğrudan yeşil irislere çevirdi, İzuku duyguyu çözemedi. Sinir? Şaşkınlık? Daha sakin görünüyordu...
"Siktiğimin çenesini kapat Deku."
"Oh, pekala, kusura bakma, yanlış bir şey söylediysem yani çünkü bazen söyle-"
"Tanrım! Dediğimi duyuyor musun? Seni nasıl susturmam gerekiyor?!"
Yeşil saçlı aniden hareketini durdurup ve sustuğunda Katsuki bu kadar ani beklemediğinden teknik olarak çocuğun dirseğinden tuttuğu için oldukça yaklaşmış ve bacağını bacaklarının neredeyse üstüne çıkartmıştı, öylece kaldı. İzuku kanlı olduğundan süveterini ağaca bağlamıştı ve üstünde sadece beyaz tişörtle duruyordu, üşümeye başlamıştı ama Katsuki'nin dokunduğu noktalar onu ısıtıyordu. Hayır, gerçekten. Sanki avuç içlerinden alev çıkıyormuş gibiydi.
Sarışının aklı ona binbir çeşit yol gösterdi ve düşünmekten kendini geri tutamadı, gözleri İzuku'nun pembe dudaklarına kaydı. Bu muhtemelen onu susturmanın kolay bir yolu olurdu, uzun bir süre konuşmazdı değil mi?
Hayır, bu saçmalık, tamamen. Ugh.
Katsuki çocuğun artık kontrol edemediği hızlı nefes alış verişlerini kendi dudaklarının üstünde hissedebiliyordu.
O an çok istedi, daha önce hissettiği tüm her şeyden çok.
Göğüs kafesi ilk defa bu kadar hızlanmıştı ama korku mu yoksa heyecan mı olduğunu çözmek imkansızdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Barışın Işığı [Bakudeku+Shinkami]
FanfictionBnha fantasy tamamen bana ait kurgudur, [Barışın Işığı adlı ilk kurgudur]+Bakudeku+Shinkami "Bir varmış, bir yok olmuş. Evvel zaman içinde, Arishtat Apate'ye kanmış, Hera küçük insanları kontrolüne almış. Tanrıçalar ipleri ellerine alırken yeryüzün...