Ymir açıkça "Cloudlys'te onlarla iş birliği yapan kişiler var." dediğinde odaya tuhaf bir hava hakim olmuştu. Dört abisi de düşünceli görünüyordu. Bu rahatsız ediciydi.
Ymir ayağa kalktı. "Peki. Bunu sonra da düşünebiliriz." dedi gülümseyerek. "İyi ki Komutan Rielmade'in yanına gitmemişiz o zaman. Bundan sonra da mecburi olmadığı sürece oraya gitmeyiz, evden iletişim kurabiliriz." Evet, abilerinin dikkatini çekmişti. Leo ona gülümseyerek bakıyordu. Bu Ymir'i daha da cesaretlendirdi.
"O zamaaaan, bugün serseri avlıyoruz!" dedi neşeyle. Mikey de ayağa kalkıp "Hadi gidelim!" diye bağırdı. Ymir güldü. "O zaman maskelerimizi ve silahlarımızı alıp geliyoruz. Siz de o zamana planımızı hazırlayın." dedi Ymir merdivenlere koşarken. Mikey de hemen yanında koşuyordu.
"Plan mı?!" diye bağırdı Raph kardeşlerinin arkasından. "Ah! Buna inanamıyorum. Harika!" dedi öfkeyle. Göz ucuyla Leo'ya baktı. Düşünüyor gibi görünmüyordu. Tabi bu Donnie'nin de dikkatini çekmişti. "Planın hazır mı Leo?" diye sordu Donnie. Leo gülümsedi. "Bugün Raph'ın planını uygulayacağız." dedi.
Bir an bunun ne demek olduğunu anlayamadılar. Raph sırıttı. İşte bu harika bir haberdi. "Bu çok eğlenceli olacak." dedi istemsizce. Crysha denilen aptallara kafa göz dalacaklardı.
Donnie oturma odasına gitti. Saatteki parmak izi okuyucuyu kullanarak gizli geçidi açtı. Doğrudan aşağı atladı. İşi kısaydı ve kardeşleri evdeydi. Geçit açık kalsa sorun olmazdı herhalde.
Koridorun başında küçük bir dolap vardı. Kapağını yana kaydırdı. Açılan bölmedeki bilgisayarı açtı. Komutan Rielmade'e görüşme isteği gönderdi. Beklediğinden de kısa sürede kabul edildi bu istek.
Görüntülü arama açılır açılmaz, "İyi günler Komutan Rielmade." dedi Donnie. Rielmade sakin bir şekilde, "Neden gelmediniz?" diye sordu. Donnie anında ciddileşti. "Henüz araştırma kısmında olduğum için ayrıntı veremiyorum, ama yanınıza gelmemiz halinde oluşan güvenlik sorunları var." dedi.
Rielmade birkaç saniye düşündü. Viet Takımı'na güveniyordu, böyle diyorlarsa bir sorun olmalıydı. Fark etmedikleri nasıl bir sorun olabilirdi ki?
"Keven mesajı senin deşifre ettiğini söyledi." dedi Rielmade. Donnie başıyla onayladı. "Bu gece Crysha'ya engel olacağız." dedi.
"Güvenlik sorunu hakkında daha sonra konuşuruz. Bu sorun giderilene kadar evden iletişim kurmanıza onay veriyorum." dedi Rielmade. "Teşekkürler." dedi Donnie. Ve anında ekran kapandı.
Donnie ister istemez rahatlamıştı. Komutan Rielmade anlayışlı biriydi. Şimdi tek yapmaları gereken Crysha'ya engel olmaktı.
"Ee, plan ne?" diye sordu Ymir. Bordo lacivert bandajını takmıştı. Kusarigaması da kuşağındaydı. Abileriyle Zouren'i izliyordu.
Zouren sandığının aksine bir sokağın değil, bir kafenin adıydı. Gün çoktan bitmişti ve gece olmuştu. Her an saldırabilirlerdi.
Leo "İşimizi çabuk bitirmeliyiz. Bu yüzden daha basit bir plan izleyeceğiz." dedi. Ymir "Yani?" diye sordu anlamak için. Beklediği cevap başka bir abisinden geldi. Raph bir yumruğunu diğer elinin avucuna vurarak "Önüne geleni indir." dedi.
Mikey neşeyle, "Ben bu planı sevdim!" dedi. Ymir güldü. "O zaman biz niye geldik ki? Raph abim tek başına hallederdi." dedi. Mikey hayal kırıklığıyla "Ama, ama ben de eğlenmek istiyoruuum!" dedi. Beşi birden güldü.
Crysha onları fazla bekletmemişti. Hareketliliği ilk fark eden kişi Leo olmuştu. İki kişi kafenin etrafını kontrol ediyordu. "Tetikte durun." dedi Leo.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ninja Kaplumbagalar GEZEGEN
FanfictionTamam, sanırım bu sefer gerçekten de ne yapacağımızı bilmiyorum. Olaylar o kadar saçma ki bu gelişmiş teknoloji bile dikkatimi- O üst düzey bir Meg-ekran mı? NE DEMEK BURADA PİZZA YOK? NASIL YAŞAYACAĞIZ O ZAMAN?! Kimse beni buna ikna edemez. Gerçek...