Hafta sonu oldukça yoğun geçmişti.
Donnie beyin görüntüleme cihazı üzerinde çalışıyordu. Mikey arkadaşlarıyla birlikte albümün ilk şarkısını yazmaya çalışıyordu. Leo kendini ödev yığını içinde bulmuştu. Bu gidişle Garn gerçekten de erken sınavlarla Leo'yu oyuncu yapacaktı. Ymir de okulun verdiği ödevlerle uğraşıyordu. Yavaş yavaş yazı yazmaya başlamıştı. Raph da...
Şey, Raph hiçbir şey yapmıyordu.
Şu kadar koşuşturmanın içinde hiçbir şey yapmamak sıkıcıydı. Ama gerçekten de yapabileceği hiç bir şey yoktu. Ne Mikey gibi bir grubu, ne Donnie gibi bir uğraşı, ne Leo gibi acelesi olan bir danışman hocası, ne de Ymir gibi yeni bilgi öğrenme hevesi vardı. O keşfettiği motor pistine de gidemiyordu. Orası motor okuluna gidenler içindi. Raph ise üstokula gidiyordu. Yani orası 7-15 yaş arasına açıktı.
Eh, o da film falan izleyerek kendini oyalamaya çalışıyordu.
Hafta içi gelip de okula gittiğinde daha da huysuzlaştı. O hafta yarış gruplarının şov haftasıydı. Herkes heyecanla koşturuyor, grup oluşturmaya çalışıyordu. Raph'ın yanına birkaç kişi gelmeyi denemişti, ama Raph o kadar öfkeliydi ki başkaları yaklaşmaya cesaret dahi edemedi.
Günün sonunda Motor Bölümü'nün binasından çıktığında etrafta toplanan gruplar canını sıkmıştı doğrusu. Bir anlığına, sadece bir anlığına Genç Kuzgunlar'ı düşündü. Kafasını iki yana salladı. Bu etkinliğe katılmayı istiyordu, doğru. Ama katil olmaya değmezdi. Hem, gerçekten de birini sakatlarsa ya da kendisi sakatlanırsa istese de etkinliğe katılamazdı.
Yavaşça merdivenlerden indi. Motor garajlarına yöneldi. Daha bahçeyi yarılayamadan karşıdan gelen Flather Nilvers'i gördü. Gülümsüyordu. Nedense huzursuz hissetti.
"İyi günler Raph." dedi Bay Nilvers gülümseyerek. "İyi günler Bay Nilvers." diye karşılık verdi Raph. "Ee, etkinlikler için heyecanlı mısın?" diye sordu Bay Nilvers. Raph aşırı tepki vermemek için kendini tuttu. Bu adam onunla dalga mı geçiyordu? "Benim bir grubum yok Bay Nilvers." dedi Raph net bir şekilde. Bay Nilvers Raph'ı şaşırttı, omuz silkti. "Hala grup kurmak için geç değil." dedi umursamazca. Bunu o kadar rahat söylemişti ki Raph'ın içine kurt düştü.
Flather Nilvers, Raph'ı motor grubu kurmaya zorlayacak olabilir miydi?
"Ah, grup demişken..." dedi Bay Nilvers, sanki Raph konusunu açınca aklına gelmiş gibi. Raph dikkatlice dinliyordu. "Motor grubunda yaş kısıtlaması yok, biliyorsun değil mi? Ehliyeti olan herkes gruba girebilir. Motor üstokulunda olmasa bile." diye devam etti. Sanki havadan sudan konuşuyor gibi tavır almıştı. Raph cevap veremeden "Her neyse, seni tutmayayım. Görüşürüz." dedi ve Raph'ı öylece bırakıp gitti. Raph bir süre arkasından bakakaldı.
Az önce ne olmuştu be?
Raph şimdilik olan biteni boşvermeye karar verdi. Başka zaman uzun uzun düşünürdü. Şu an motoru önemliydi.
Motorunu koyduğu alana ilerledi. Fyra oradaydı. Yanında da... O kız Pesh DN001'in sahibi miydi? İkisi konuşurken birden sustular. Raph merakla izliyordu onları. Kız Raph'ın gelmesini beklemeden Raph'a doğru yürümeye başladı.
"Üstokula okul düzeyindekilerin alındığını bilmiyordum." dedi Raph hiç de nazik olmayan bir şekilde. Ama kız hiç oralı olmadı. "Merhaba, sizinle düzgün tanışmamıştık." dedi saygılı bir ifadeyle. "Ben Zuenara Croutney, 15 yaşındayım. Tanıştığıma memnun oldum."
Raph kıza anlamayan gözlerle bakıyordu. Yine de "Raphael Greenturt. 18." dedi düz bir sesle. Kız doğrudan Raph'ın gözlerine bakıyordu. Kararlıydı. "Sizi bulduğuma çok sevindim Bay Raphael. Sizden bir isteğim olacaktı." Ama Raph devamını dinlemeyi bekleyemedi. "Hey hey hey! Orada dur bakalım! Bay Raphael mi? Siz mi? Bu nasıl bir tavır değişikliği böyle?" dedi şaşkınca. Kız çift kişilikli falan mıydı acaba? İlk karşılaştıklarında böyle biri değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ninja Kaplumbagalar GEZEGEN
FanfictionTamam, sanırım bu sefer gerçekten de ne yapacağımızı bilmiyorum. Olaylar o kadar saçma ki bu gelişmiş teknoloji bile dikkatimi- O üst düzey bir Meg-ekran mı? NE DEMEK BURADA PİZZA YOK? NASIL YAŞAYACAĞIZ O ZAMAN?! Kimse beni buna ikna edemez. Gerçek...