Raph elindeki kaşığı sallayarak "Eğer bir kez daha yemeğine dokunursan seni öldürürüm." diye tehdit etti Mikey'yi. Mikey sırıtıyordu. "Hayır yapamazsın. Bu gezegenin benim müziklerime ihtiyacı var!" dedi.
Leo boğazını temizledi. "Aile yemeğimizde bir sorun olmayacağını umuyorum baylar." dedi sakince. Ymir güldü. "İyi de sorun çıkmazsa aile yemeğinde olduğumuz anlaşılmaz." dedi şakayla karışık.
Greenturt kardeşler ve sakin bir yemek? Mümkün müydü hiç?
Evlerine yakın, küçük bir lokantaya gitmişlerdi. Diğerleri evde de yiyebileceklerini söylese de Leo dışarıda yemek için ısrar etmişti. Bunun iki sebebi vardı. İlk sebebi kimsenin onları dışarı çıkarken görmemesi aşırı şüpheli olurdu. Arada böyle yemeklere çıkmaları daha az dikkat çekerdi.
İkinci sebebi ise evdeyken konu bir şekilde görevlere geldiği için sohbet edememeleriydi. Etrafları bu kadar kalabalıkken konuştukları şeylere dikkat etmeleri gerekliydi.
"E, üstokul testleriniz nasıl geçti abi?" diye sordu Ymir. İlgiyle abilerine bakıyordu. Tabi ki ilk cevap veren Mikey olmuştu. "Harikaydı!" dedi heyecanla. "Piyano, davul, gitar ve saksafonla müthiş bir şarkı çaldık!"
"Piyano ve saksafon mu?" dedi Ymir şaşkınlıkla. "Bunlarla şarkı yapmak biraz zor değil mi?" diye sordu. Donnie güldü. "Raph ve Mikey kardeş olduğuna göre mümkün olmayan hiçbir şey yok bence." dedi.
Mikey sırıttı. "Bence de! Tam da bu yüzden umudumu kaybetmedim ve harika bir şarkı çaldık! Gerçi ses kaydı alacağım diye şarkımızı ilk çalışımızda hocaya dinlemiştim kazara ama olsun." Son cümlede düşünceli bir hale bürünmüştü. Ymir ve Raph kahkaha atınca düşüncelerden sıyrıldı.
Leo elini başına koymuş, derin bir nefes almıştı. "Gerçekten böyle bir şey yapmadın, değil mi?" dedi cevabı bile bile. "Onlar da benzer bir şey söyledi ama geçtik sonuçta." dedi Mikey.
"Ah, üstokul sınavlarımızın bile olaylı geçmesi gerçekten harika!" dedi Raph. Öylesine söylemişti ama dört çift göz üzerine dikilince derin bir nefes aldı.
"Sınav için motorsiklet sürmemiz istendi. Ama bana denk gelen motorsiklet bozuktu." diye anlatmaya başladı Raph. Mikey gülümseyerek "Şanssız çocuk." diye yorum yaptı.
Raph Mikey'yi umursamadan "Alet çantası bulup tamir ettim." dedi. "Şanslı çocuk." dedi Mikey bu sefer de. "Sınavdan sonra birinin bozuk motorla tur bitirme testi dediğini duydum." Mikey ufak bir kahkaha atıp "Şanssız çocuk!" dedi. Raph öfkeyle bakınca eliyle ağzına hayali bir fermuar çekti.
"Sonuçta tam puan alarak birinci olduğumu öğrendim." diye bitirdi Raph. "Gerçekten şanslı birisin abi." dedi Ymir gülerek. "Sen de mi Ymir!" dedi Raph kızgın bir şekilde.
"Eh benimki o kadar da olaylı sayılmaz." dedi Leo. "Doğaçlama rol yapmamızı istediler." dedi basitçe. Elbette kardeşleri bir şeyleri atladığını anlayacak kadar iyi tanıyordu onu. "Tabi kameraman sandığım öğretmenin yukarıdaki platformdan düşmesi dışında." diye ekledi.
"Ne olması dışında?" dedi Donnie duyduğu halde. Yanlış da duymuş olamazdı. Leo "Kurmaca bir olaymış. Düştüğü yerde minder vardı." diye devam etti. "Düşse bile sanki normalmiş gibi doğaçlama yapmamızı istediler yani."
"Bu biraz tehlikeli bir sınav değil mi?" dedi Ymir. "Niye ki? Minder varmış işte." dedi Mikey. Anlamamıştı. "Ruhsal açıdan tehlikeli. Kişi travma yaşamış olabilir, korkuya bağlı panik atak geçirebilir." diye açıkladı Donnie.
Leo cevap vermemişti. Raph rahat tavırlarla, "İyi ya işte. Normalde de olabilecek bir şey bu. Oyuncunun soğukkanlılığını da test ediyorlar." dedi. Bu sefer hepsi Raph'a bakmıştı. Kulağa mantıklı geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ninja Kaplumbagalar GEZEGEN
FanfictionTamam, sanırım bu sefer gerçekten de ne yapacağımızı bilmiyorum. Olaylar o kadar saçma ki bu gelişmiş teknoloji bile dikkatimi- O üst düzey bir Meg-ekran mı? NE DEMEK BURADA PİZZA YOK? NASIL YAŞAYACAĞIZ O ZAMAN?! Kimse beni buna ikna edemez. Gerçek...