Raph oldukça ciddi bir şekilde girdi okul bahçesine. "Hey, nasıl gitti?" diye sordu onu gören Fyra. "Defol başımdan." diye cevapladı Raph. Zaten yeterince gergindi, bir de başkalarıyla uğraşamazdı.
Motoru okulun motor bölmelerine götürmek yerine okul bahçesine soktu. İşte, tahmin ettiği gibi Flather Nilvers bahçede onu bekliyordu. Derin bir nefes aldı, sakin olmaya çalışarak danışman hocasının önüne geçti.
"Günaydın Raph. Dünkü tanışma nasıldı?" diye sordu Bay Nilvers. Raph anında "Gayet iyiydi." diye cevap verdi. "Genç Kuzgunlar'a katılmamaya karar verdim."
Etraftaki öğrencilerin mırıltılarını duyabiliyordu. Umrunda bile değildi. Önemli olan Bay Nilvers'in tepkisiydi. "Bundan emin misin?" diye sordu Bay Nilvers. "Benim tüm öğrencilerim o grupta." Raph neyi ima ettiğini anlamıştı.
"O grupta olursam hiç motor süremeden ya sakatlanırım ya da birini sakatlarım. Başımı belaya sokmaktansa motorunuzu iade ederim daha iyi." diye fikirlerini açıkça belirtti Raph. Flather Nilvers hiçbir şey demeden ona bakıyordu.
Etraftaki öğrencilerin konuşması bile kesilmişti. Sanki bütün motor bölümü susmuştu. Ortam gergin bile olsa Raph geri adım atmayacaktı.
Sonunda Flather Nilvers bir tepki verdi; gülümsedi. "Buna gerek yok. Genç Kuzgunlar fazla kalabalık olmaya başlamıştı zaten." dedi. Raph neye uğradığını şaşırdı. "NJ2'yi almayacak mısınız?" diye sordu. Flather Nilvers başını iki yana salladı. "Hayır. İkinci bir yarış grubu kuracağım. Tabi, bunun sorumlusu sen olduğuna göre grupla da sen ilgileneceksin." dedi.
Raph bir şey diyemeden Flather Nilvers arkasını döndü, okula doğru ilerledi. Duraksadı, Raph'a baktı. "Şu motoruna da yeni bir isim ver. NJ2 kulağa fazla resmi geliyor." dedi. Raph cevap vermek istedi, ama diyecek kelimesi kalmamıştı sanki.
"S-sen Genç Kuzgunlar'ı mı reddettin?" diye sordu Fyra şaşkınlıkla. Raph az önce yaşadıklarını kenara bıraktı. "Evet." dedi net bir şekilde. Yanından geçen birkaç kişinin fısıltısını duymuştu. Raph hakkında konuşuyorlardı. Umursamadı. Motoruna baktı.
NJ2 artık tamamen onundu.
Raph gülümsedi, motorunu garajına götürmeliydi. Arkasından şaşkın şaşkın bakan herkesi boşverdi.
"Hayır." dedi Mikey net bir şekilde. "Ama nedeeen!" diye itiraz etti Jerry. "Çünkü hakkında hiçbir şey bilmediğimiz bir grup için şarkı yapamayız." dedi Mikey. Aslında o grubu en iyi kendisi biliyordu. Zaten reddetmesinin bir sebebi de buydu, kendi kendine nasıl şarkı yapabilirdi ki?
"Bence de! Hele ki aramızda mantıklı düşünen kişiler var!" dedi Brano. Jerry somurttu. "Ama yapsaydık çok güzel olurdu." diye homurdandı Jerry.
"Aslında Jerry'nin fikri hiç de fena değil. Şarkı yarışmasına katıldıktan sonra onlar için de şarkı yapabiliriz." dedi Albet. "Yapabilir miyiz?" diye sordu Jerry hevesle. Mikey ne demeliydi? Reddederse normal olmazdı ki! "Elbette! Bu harika bir fikir!" dedi heyecanla.
"Harika! O zaman şimdi yarışma şarkımıza odaklanabiliriz." dedi Albet.
Ninja olmanın verdiği en büyük avantajlardan biri soğukkanlı olmaktı. Çok stresli anlarda bile duyguları dışa vurmamayı öğreniyorlardı çünkü. Tabi bunu öğrenmekten çok uygulamak önemliydi. Bunun için oldukça tecrübeli olmak gerekiyordu.
Ama Ymir o tecrübeden yoksundu.
Ymir'in ilk karşılaştığı kişi Dia olmuştu. Otobüse binen Dia Ymir'e kocaman sarılmıştı. Okula girdiklerinde de Jes sarılmıştı Ymir'e. Dia ve Jes için önemli olan Ymir olduğu için kurtarılmasıyla ilgili hiçbir şey sormamışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ninja Kaplumbagalar GEZEGEN
FanficTamam, sanırım bu sefer gerçekten de ne yapacağımızı bilmiyorum. Olaylar o kadar saçma ki bu gelişmiş teknoloji bile dikkatimi- O üst düzey bir Meg-ekran mı? NE DEMEK BURADA PİZZA YOK? NASIL YAŞAYACAĞIZ O ZAMAN?! Kimse beni buna ikna edemez. Gerçek...