Bilgi

50 2 1
                                    

Donnie yerine yerleşmişti. Leo, Raph ve Mikey de binanın öbür ucunda hazırlanmıştı. Kabukfonlarını çıkardılar. Leo beşinin de bulunduğu gruba 'Başlıyoruz' yazdı. Ymir zaten erken yatacaktı. Operasyondan da haberi olduğuna göre bu tek mesajlık bildiri için ayrı bir grup açmaya gerek yoktu.

Donnie kabukfonları önceden hazırlamıştı zaten. Onların tek yapması gereken sisteme izinsiz giriş yapmaktı. Donnie'ye zaman kazandıracaklardı. Her şey Leo'nun düşündüğü gibi giderse bu kabukfonlarla fazla uğraşmayacaklardı.

Donnie sisteme gizlice sızdı. Varlığı fark edilmesin diye hiçbir şey yapmadan bekliyordu. Sadece izliyordu. Sistemde trafiğin tek bir yöne kaydığını fark edince harekete geçti. "Bakalım neymiş bu Trewie?" diye mırıldandı kendi kendine.

Elbette kardeşlerinin uzun süre oyalamasını bekleyemezdi. Üç kişi olmaları bir avantajdı, ama sonuç olarak fazla bir vakti yoktu. Analiz etmeden tüm bilgileri kopyalaması gerekiyordu.

Birkaç kez sistemden atılmışlar, her seferinde tekrar girmişlerdi. Leo bir yandan sistemden düşüp düşmediğini kontrol ediyor, bir yandan da etrafına bakıyordu. Sokaktan gelen sesler beklediği şeyin yaklaştığını kanıtlıyordu.

"Raph." dedi elini uzatarak. Raph "Ne var?" dedi ilgisizce. Elini uzattığını fark etmemişti. Bu iş o kadar sıkıcıydı ki! "Kabukfonunu bana ver ve gelenleri karşıla Raph." dedi Leo uzun uzadıya. Raph anında başını kaldırdı. Çatıya çıkan Trewie üyelerini gördü. Gülümsedi. "Zevkle."

Leo iki kabukfonu birden kontrol ederken Mikey "Ama yaaa! Ben de gitmek istiyorum!" diye mızmızlandı. Leo "Bırak keyfini çıkarsın birazdan sen de katılırsın." diye cevap verdi. Mikey somurttu. Raph'ın yardıma ihtiyacı olmayacaktı. Leo da tek başına üç kabukfonu birden yönetemezdi.

Raph çatıya çıkan kişileri anında indiriyordu. Fakat dikkatini bir şey çekti. Başka bir grup onların tam tersi tarafa ilerliyordu. Sebebini anlayınca Leo'ya seslenmek istedi, ama ismini söylerse buradakiler kim olduklarını çözebilirdi.

"Bir sorun var!" dedi en sonunda. Mikey şaşırmıştı. Raph, yardım mı istemişti?! "Kabukfonu ver ve Raph'ın yerine geç Mikey." dedi Leo. Mikey sorgulamamaya karar verdi. Şans ayağına gelmişti!

Donnie bilgileri kopyalarken bir yandan da iz bırakmamaya çalışıyordu. En ufak bir hatası büyük sorunlara sebep olabilirdi. Sokakta ona yaklaşan adım seslerini duyabiliyordu. İstifini bozmadı.

Yanından bir gölge geçti. Gölge o kadar hızlıydı ki Trewie üyeleri neye uğradığını şaşırmıştılar. "Geciktin." dedi Donnie başını kaldırmadan. Raph gülümsedi. "Mikey'nin yavaşlığı o." Donnie hafifçe güldü. Kabul ediyordu, kardeşi buradayken çok daha rahat olacaktı. Ama hızlı olması gerekiyordu.

Leo aynı anda üç kabukfonu birden kontrol ediyordu, bir yandan da Mikey'nin yardıma ihtiyacı olup olmadığına bakıyordu. Donnie'nin işi daha ne kadar sürecekti?!

Artık sistemde fark edildiğini bildiği için Donnie bir yandan bilgileri kopyalıyor, bir yandan da gelen siber saldırılara karşı duvar örüyordu. Son dosyayı da kopyalayınca bilgisayarını kapattı, kabukfonuna çıkardı. Bilgisayar kapandığı için dosyalara ulaşamayacaklardı. Bilgisayarın ve kabukfonların arkalarında iz bırakıp bırakmadığını kontrol edip operasyonu bitirecekti.

Leo üç kabukfon birden sistemden atılınca şaşırmıştı. Tam tekrar giriş yapacaktı ki, ekranda 'Tamam' yazısı çıktı. Gülümsedi. Donnie işini bitirmiş olmalıydı. Ayağa kalktı. Mikey'ye seslenecekti ki, daha önce Raph'ın da fark ettiği bir ayrıntıyı fark etti. İsimlerini kullanamazlardı.

Mikey'nin vurmak üzere olduğu bir üyeyi Mikey'den önce bayılttı. Mikey somurttu. "Ama daha yeni başlamıştım!" diye isyan etti. "Gidelim." dedi Leo, sesindeki isyanı umursamadan.

Ninja Kaplumbagalar GEZEGENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin