Kalabalık

54 2 3
                                    

"Demek okula motorla gitmeye karar verdin." dedi Leo. "Evet. Danışman öğretmen olarak kimi seçtin?" diye karşılık verdi Raph. Leo derin bir nefes aldı. "Bill Handes'i." dedi. Raph memnuniyetle başını salladı. "Ama sen söyledin diye değil." dedi Leo anında. "Tabi tabi." dedi Raph sırıtarak.

Otobüsten inmiş eve doğru ilerliyorlardı. Eve yaklaştıklarında kapılarının önüne bir araba durdu. "Zalten Beider." diye mırıldandı Raph. Adımlarını hızlandırdılar.

"İyi günler Bay Beider." dedi Leo araçtan inen kişiye. "İyi günler Leo." dedi Zalten Beider. Bakışları Raph'a döndü. "Adım Raphael Greenturt. 18 yaşındayım." diye kendini tanıttı Raph. "Bir sorun mu var?" diye sordu Leo Zalten bir şey diyemeden. "Pek sayılmaz." dedi Zalten. Aracın arka kapısını açtı.

Japhson araçtan indi.

"Japhson Ymir'e teşekkür etmek istedi." diye açıkladı Zalten. Leo "Tabi, buyurun." dedi evi göstererek. Raph çoktan evin kapısını çalmıştı.

Donnie kapıyı açtı, gördüğü manzara şaşırtmıştı doğrusu. "Bugün evimiz oldukça kalabalık." dedi gülümseyerek. "Normalde de kalabalığız." dedi Raph. Cümlesini bitirir bitirmez içeriden beş kişinin attığı sevinç çığlığı yükseldi. "Bugün daha da kalabalığız." dedi Donnie.

"Merhaba, adım Donatello Greenturt. 18 yaşındayım, tanıştığıma memnun oldum!" dedi Donnie gülümseyerek. "Donnie, bu Ymir'i kurtaran Bay Beider." dedi Leo. Donnie sanki bilmiyormuş gibi "Ah, öyle mi? Size minnettarız Bay Beider." dedi. Zalten bakışlarını kaçırdı. Ymir'i kendisi kurtarmamıştı, buna rağmen bu kadar teşekkür almak haksızlık gibi geliyordu.

"Ben Ymir'le konuşmak istiyorum. Adım Japhson Beider." dedi Japhson. Donnie, "Elbette. İçeri gelin lütfen." dedi gülümseyerek. Japhson babasına baktı. "Benim gitmem gerekiyor, bir iki saate seni almaya gelirim." dedi Zalten. "Merak etmeyin, oğlunuz bize emanet." dedi Leo.

Donnie bilgisayar odasına girdi. Mikey ve Brano bilgisayarda oyun oynuyor, Jerry, Albet ve Ymir de onları izliyordu. "Ymir, misafirin var." dedi. "Misafirim mi?" diye sordu Ymir şaşkınlıkla. Dia ve Jes henüz okuldan çıkmamış olmalılardı. Erken çıktıklarını varsaysa bile okuldan direkt onun evine gelmezlerdi herhalde?

Oturma odasına girdiğinde gördüğü ilk kişi Leo olmuştu. "Abi!" dedi sarılarak. "Ne zaman geldin?" diye sordu. Leo "Az önce. Tabi, siz meşgul olduğunuzdan geldiğimizi fark etmediniz." diye cevapladı. "Raph abim de mi geldi?" diye sordu Ymir. Leo başıyla onayladı.

"Gerçekten ayırt edebiliyor." dedi biri kısık sesle. Ymir abisini bırakıp konuşan kişiye baktı. Donnie abisinin bahsettiği misafir oradaydı işte. "Merhaba Japhson!" dedi neşeyle. "Odandan çıktığına sevindim."

"Merhaba Ymir. Dediklerinin üzerine düşündüm. Şey, teşekkür ederim." dedi Japhson. "Önemli değil." dedi Ymir. Sonra birden "Bilgisayarla oynayalım mı?" diye sordu. Dia ve Jes bilgisayar oyunlarını pek sevmiyordu. "İstersen oynayalım da, abin..." dedi Japhson şüpheyle. Ymir güldü. "Merak etme, birazdan okula gidecekler. O zamana kadar oyalansak yeter."

"Okula mı?" diye sordu Leo. Ymir "Evet, müzik grubu kurdular ve bunu hocaya söyleyecekler." diye cevapladı. "Aslında grubun adının JAMB olduğunu söyleyecekler." diye düzeltti. "JAMB mı? Bir anlamı var mıymış?" diye sordu Leo. "Evet, Jerry Albet Mikey Brano demekmiş." dedi Ymir. Leo nedense şaşırmamıştı. Mikey'den beklenecek bir isimdi bu.

"Hadi mutfaktan içecek bir şeyler alalım." dedi Ymir. Japhson bir yandan da evi inceliyordu. Beraber mutfağa girdiler. Mutfakta ikisinden başka kimse yoktu. Japhson aklını kurcalayan soruyu sormaya karar verdi. "Şey, Ymir? Annenle baban nerede?"

Ninja Kaplumbagalar GEZEGENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin