Keven ve Niva ilgiyle Donnie'nin getirdiği aleti inceliyordu. Beyin gibi hassas bir organı incelemek hala hayal gibiydi. Ama Donnie bunun mümkün olduğunu iddia ediyordu. Bu yüzden akşam vakti laboratuvarda toplanmışlardı.
"Yani bu şey mi bize beynimizi gösterecek?" diye sordu Niva. Donnie başını sallayarak onayladı. "Şey, bu haliyle değil tabi. Ama %60 oranında tamamlandığını söyleyebilirim." dedi sanki çok normalmiş gibi. Donnie'nin hafif egolu tarafına daha önce onlarca kez şahit olan ikili şaşkınlıkla bakıyordu.
Donnie mütevazi olabiliyor muydu?
"Her neyse." diye mırıldandı Keven. "Sıradaki işlem ne?" diye sordu. Donnie elindeki kağıdı masaya serdi. "Yapmamız gereken ilk şey-" Cümlesini tamamlayamadan kapı çaldı. Genelde kimse onları rahatsız etmezdi. "Gel." diye seslendi Keven. Ne olduğunu merak etmişti. İçeri giren kişi merakını daha da arttırmıştı.
Leo gelmişti.
"Ah, Leo! Hoşgeldin kardeşim!" diye karşıladı onu Donnie. Leo hafifçe gülümsedi. "Kusura bakma Donnie, projeni bölüyorum." dedi. Donnie omuz silkti. "Sorun değil. Önemli olmasa burada olmazdın, yanılıyor muyum?" Eh, sormasına gerek yoktu aslında.
Donnie'nin yanılma ihtimali var mıydı ki?
"Evet, önemli olduğunu düşünüyorum." dedi Leo. Keven'a baktı. "Doktor Riana. Bu ismi tanıyor musun?" diye sordu. Keven bu ismi duyduğuna şaşırmıştı. "Evet. Dünya projesinde bulunan biriydi." diye cevap verdi. Leo nedense hiç şaşırmamıştı. Tahminleri doğruydu. O yavru köpekler Dünya'dan getirilmişti.
"Bugün sette iki yavru köpek gördüm." dedi doğrudan. Keven ve Donnie şaşkınlıkla Leo'ya bakıyordu. Onlardan daha farklı bir türde şaşkınlık yaşayan Niva "O da ne demek?" diye sordu. Üstünden şaşkınlığı atan Keven "Dünya'daki dört ayaklı kuyruklu yaratıklar." dedi. Niva tam olarak kastettiği şeyi anlamamıştı. Ama yine de asıl sorunu görebiliyordu. "O zaman burada ne işleri var?"
Leo da tam olarak bunu merak ediyordu.
"Doktor Riana denilen biri ekibiyle gelip köpekleri aldı." dedi Leo. Keven kendini en yakın sandalyeye bıraktı. "İnanamıyorum. Kuralları nasıl yıkar!" diye mırıldandı. "Hangi kurallar?" diye sordu Donnie. Keven'ın yerine Niva cevap verdi. "Proje sonlandıktan sonra Dünya ile ilgili araştırma yapmak, yapılanlardan bahsetmek, Dünya'yla bağlantı kurmak tamamen yasaklandı." Leo ve Donnie göz göze geldi. "Demek ki yeterince kesin konuşulmamış." dedi Leo.
Keven kendine gelince ayağa kalktı. Donnie'ye baktı. "Üzgünüm Donnie, ama buna öncelik vermem lazım." dedi mahçubiyetle. Donnie anlayışla karşıladı. "Yardım edebileceğimiz bir şey olursa söyle." dedi sadece. Keven burukça gülümsedi. "Merak etme, proje üssü bunu duyduğunda araştırmalarını başlarına yıkacaktır. Yine de teşekkür ederim." dedi. Odadan çıktı.
Bu son cümle Leo'yu tekrar huzursuz etmişti. Araştırma yapanların başı belaya girecekti, orası kesindi. Peki köpek yavrularına ne olacaktı?
Ertesi gün grup odasında JAMB grubu ellerindeki bilgileri karşılaştırıyordu. Jerry ile ilgili çok basit bilgiler toplamışlardı. Brano en son elinde oluşan listeyi okudu.
"Dakik değil, genel olarak geç kalır. En büyük tutkusu müzik. Evin ortancası. Ailenin geri kalan üyeleri sakin mizaçlıyken Jerry gereksiz derecede coşkulu-"
"Hey, hey, hey!" diye araya girdi Jerry. "Gereksiz derecede derken? Olduğum halimle gayet iyiyim!" diye itiraz etti. Üç arkadaşı da ona baktığında hiç bir onay alamayacağını anlamıştı. O kadar mı çoşkuluydu? Oysa Mikey ondan kat kat daha hareketliydi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ninja Kaplumbagalar GEZEGEN
FanfictionTamam, sanırım bu sefer gerçekten de ne yapacağımızı bilmiyorum. Olaylar o kadar saçma ki bu gelişmiş teknoloji bile dikkatimi- O üst düzey bir Meg-ekran mı? NE DEMEK BURADA PİZZA YOK? NASIL YAŞAYACAĞIZ O ZAMAN?! Kimse beni buna ikna edemez. Gerçek...