Okul tatil olsa da Ymir hafta sonunu arkadaşlarıyla birlikte geçirmişti. Dia arkadaşlarını eve davet etmişti. Hala Ninja Kaplumbağalar ismi her yerde ve herkesçe konuşuluyordu. Leo bir süre ortaya çıkmama kararı almıştı.
Ortalık sakinleşene kadar bekleyecekti. Tabi, Trewie sorun çıkarmasa.
İki günlük hafta sonu göz açıp kapayıncaya dek bitmişti.
Mikey neşeyle girdi çalışma odasına. Brano ve Albet "Sonunda!" dediler aynı anda. Mikey neye uğradığını şaşırdı. "Neler oluyor?" diye sordu. "Jerry iyice kafayı yedi." dedi Albet. "Daha da önemlisi bize de kafayı yedirecek!" dedi Brano öfkesini bastırarak.
Jerry akıllı tahtayı açmıştı. Tahta üçe bölünmüştü. Birinci bölümde Ninja Kaplumbağalar'ın röportajı açıktı. İkinci kısımda bu röportajın yazılı hali vardı. Üçüncü kısım daha da ilginçti. Jerry'nin kendi notları vardı.
Mikey üçüncü kısma baktı. '23, Neşe. Turuncu maskeli. Silahı: Kısa bir zincire bağlı sopalar.'
Jerry gerçekten de Ninja Kaplumbağalar'la kafayı yemişti.
Mikey'nin tanımı gibi diğer dört kardeşinin de bilgileri yazılıydı.
"Vay canına... Sen gerçekten de Ninja Kaplumbağa hayranısın." dedi Mikey. Jerry gururla "Kesinlikle!" dedi. "Ama sence de yarışmaya hazırlanırken bunu sınıfa getirmen uygunsuz değil mi?" dedi kalp kırmamaya çalışarak.
Jerry duraksadı. "Ama- Siz de onları merak etmiyor musunuz? Ne güzel anlatıyorum işte!"
"Merak edersek kesinlikle sana sorarız Jerry. Ama şu anda yarışmayı daha çok önemsiyoruz." dedi Brano. "E-evet! Hala şarkı sözlerini bitiremedik." dedi Albet. Jerry üzülmüştü, belli etmemeye çalışsa da belli oluyordu işte. "Haklısınız." diyebildi sadece.
"Hey, moral bozma!" dedi Mikey, arkadaşının üzüldüğünü görünce. "Belki bunun için farklı bir yöntem kullanabilirsin." diye fikir yürüttü. "Mesela?" diye sordu Jerry, inanmayan bir ses tonuyla. Mikey ne diyeceğini bilemedi.
"Mesela Ninja Kaplumbağalar hayranları için bir kulüp açabilirsin." dedi Albet. Üç arkadaşı da aynı anda Albet'e baktı. Albet utanmıştı. O kadar mı kötüydü bu fikir?
"Bu harika bir fikir!" dedi Jerry hevesle. "Gerçekten güzel bir fikir." diye destekledi Brano. "Ah, şey, fikir Mikey'nin sayılır." dedi Albet. Ne diyeceğini bilemiyordu!
"Evet, şimdi asıl mevzuya dönebiliriz." dedi Brano. Albet'in üstündeki baskıyı almak istiyordu. "Mesela şarkı sözlerinin ne kadarını yazdığınız gibi." diye destekledi Mikey. Albet hevesle "Yarısını bitirdik. Ama hoşunuza gider mi bilmiyoruz." dedi.
Mikey ilgiyle okudu şarkı sözlerini. İşler umduğundan hızlı ilerliyordu.
Leo önündeki oyuncuyu ilgiyle takip ediyordu. Bay Handes'in neden Garn'a gururla baktığını anlıyordu. Garn gerçekten de yapılması zor şeyler yapıyordu.
Cloudlys'te çekilebilecek filmler arasında muhtemelen en zor çekilecek olan aksiyon filmleriydi. Cloudlys o kadar tembel bir yerdi ki bir aksiyon filmi için fazlaca efor sarf edecek birini bulmak imkansızdı. Şey, imkansız olmalıydı.
Garn bunu başarmıştı.
"Kestik." diye bağırdı Garn. "Bu sahneyi tekrar çekeceğiz." Düzeltilmesi gereken hataları anlatmak için oyunculara yaklaştı. Leo olduğu yerden olan biteni izliyordu. Sahnede rolü olmayan oyunculardan biri Garn'a yaklaştı. Endişeli görünüyordu.
Leo yaptığı gözlemlerden oldukça fazla şey öğrenmişti. Bunlardan biri de Garn'ın çok nadir endişelendiğiydi.
Ve Garn şu an endişeli görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ninja Kaplumbagalar GEZEGEN
FanfictionTamam, sanırım bu sefer gerçekten de ne yapacağımızı bilmiyorum. Olaylar o kadar saçma ki bu gelişmiş teknoloji bile dikkatimi- O üst düzey bir Meg-ekran mı? NE DEMEK BURADA PİZZA YOK? NASIL YAŞAYACAĞIZ O ZAMAN?! Kimse beni buna ikna edemez. Gerçek...