פרק 1

739 46 3
                                    

החודשים עברו וכבר התרגלתי לשהות של שוהם בחיים שלי, לא דיברנו יותר מידי, ולא עשיתי יותר מידי שטויות.

יצאתי מהשער וחיפשתי את הג׳יפ השחור של שוהם, סגרתי את  הטלפון כששוהם כתב שהוא מאחר כי יש פקקים.

הרמתי את עיניי מעלה והופתעתי לגלות את מאור עומד מולי במדים, ״מה אתה עושה כאן?״ שאלתי בהפתעה. הוא היה חתיך ועם המדים הרבה יותר.

״באתי לאסוף את חברה שלי״ חייך והרמתי את גבותיי שהסתכלתי למאחורי, התחלתי לצחוק בקול גדול. שקד. פאקינג שקד. הלם.

״אשכרה את הכרת בנינו״ מלמלתי שהיא עברה לידי, ״זה קורה את יודעת״

ציפצוף נשמע וחייכתי, ״אל תצפי יותר מידי, יש לו זין קטן״ מאור הוריד את החיוך והלכתי בהליכה מהירה לעבר הג׳יפ.

״הגעת בטיימינג הכי נכון״ מלמלתי וחגרתי את עצמי, ״מי אלה היו?״ שאל.

״אני והבנות מכירות מגיל אפס כי ההורים שלו חברים מהתיכון, והיא הייתה חלק מהחבורה שלנו ואז היא התחילה לסכסך בין כולנו בכישלון רב ועכשיו מתברר שהיא יוצאת עם האקס שלי״ הייתי עצבנית והתקשרתי לבנות בכדי שירגיעו אותי.

״לא מאמינה לך!״ ירדן צעקה, ״איזה שקד? שקד שקד?״ סתיו הייתה בשוק ושוהם צחק.

״אני בהלם שהבת זונה הכירה בינכם והיא יוצאת איתו״ שירה התעצבנה יותר ממני.

״תתגאו באחותכן, אמרתי לה שלא תצפה ליותר מידי כי יש לו זין קטן״ הן התחילו לצחוק.

״לא יותר משל ניב״ ירדן אמרה נזכרת באקס המטומטם שלה, ״לא בדקתי בשביל לעשות השוואה״ הוצאתי לעברה לשון בעוד הבנות צוחקות.

סתיו ושירה היו בתולות לעומתי ולעומת ירדן, אנחנו היחידות שהיו במערכת יחסים ארוכה בחבורה וזאת הסיבה שהרגשנו מוכנות לשכב. ובדיעבד אני מתחרטת אבל זה בסדר.

״לא אמרנו שלום לשוהם״ ירדן אמרה וסובבתי את המצלמה לעברו כשהיינו ברמזור אדום.

״מה קורה?״ אמר בקול הבס שלו, לעומתי הבנות דיברו עם שוהם בכל פעם שלקח אותנו או כשהיו אצלי.

הם התחילו לדבר בינהם עד שהרמזור התחלף לירוק, ״טוב אני אחזור אליכן כשאהיה בבית״ ניתקתי את השיחה.

״כמה זמן הייתם ביחד?״ שוהם שאל, ״שנה״
״את רק בת 16 מתי הספקת לשכב איתו?״

״האמת ששכבתי איתו חודש לפני שנפרדנו, הוא חזר מהצבא והרגשתי מוכנה וזה פשוט קרה״ הוא הנהן.

״ואת שלמה עם זה?״ שאל, ״עכשיו אני קצת מתחרטת אבל זה הרגשה של כמה דקות ויחלוף בגלל העצבים שיש לי עליו ועל הפוסטמה הזאת אבל אני שמחה שחוויתי את הפעם הראשונה עם גבר שאהב אותי והיה הכי מדהים ועדין בעולם בסיטואציה הזאת״

Little girl Where stories live. Discover now