פרק 13

721 41 8
                                    

הכנתי לעצמי אמבטיה, רציתי להירגע לפני המסעדה שסגרנו בכדי לחגוג לי.

נשמע תקתוק על דלת האמבטיה כשהורדתי את החלוק ממני, פתחתי את הדלת וחיוך עלה על פניי, ״שכחת משהו?״ שאלתי.

הוא נכנס פנימה וסגר את הדלת, בוחן אותי מבלי להתבייש, ״האמת שאת שכחת״ הוא נושק לכתפי ואז לשפתיי.

בזמן שהוא מטביע אותי בנשיקות שלמדתי לאהוב כל כך ביומיים האחרונים, ידו מלטפת את פטמותיי באיטיות, מה שגורם להן להזדקר. ״אתה אוהב את החזה שלי, שוהם?״ שאלתי.

״אני אוהב את החזה שלך.״ הוא בקושי מסיים את המשפט ואני כבר מותחת את הצוואר, שיהיה לו גישה לכולי.

״אתה מצטרף אליי?״ שאלתי, ״כן״ הוא מדביק נשיקה בין השכמות שלי ומוריד את בגדיו.

הוא צועד אל האמבטיה בעוד אני מקבלת הצצה בלייב לישבן המחוטב והיפה שלו. כל הגוף שלו מחוטב בעצם. הזרועות, החזה, הבטן ואפילו היריכיים. כלב.

הוא תענוג לעיניים ובעיקר לפה שלי, הנשיקות שלו. אמאלה ואבאלה.

הוא מתיישב בתוך המים ומפשק את רגליו בזמן שאני נכנסת בינהם, הוא מושך אותי בזרועותיו החמימות ומצמיד את גבי לחזהו. אני עוצמת את העיניים, הגוף שלי שקוע במים עד הכתפיים.

הוא מלטף את היריכיים שלי בתנועות איטיות, שעולות ויורדות והולכות בדיוק למקומות שיעוררו את היצרים שלי, ״הכאבתי לך אתמול?״

״זאת הייתה אשמתי, זה היה קצת כואב, כמעט ולא שכבתי וגם עברה שנה וכמה חודשים מאז״ לחשתי.

הוא מנשק את שקע צווארי וחוקר אותו בשלווה, ״אנחנו בצרות נכון?״ אני לוחשת, המים החמימים מלטפים את הפטמות שלי.

״יהיה טוב פרינססה, אני אדבר עם ההורים שלך בהזדמנות הראשונה״ סובבתי מעט את ראשי.

״אני חושבת שלא כדאי״ הוא הרים את גבותיו בשאלה, ״מה שאמרת לי זה נכון, לא חוויתי כלום ואתה חווית יותר מידי״

״אני רוצה שקודם נראה איך זה הולך בנינו מבלי לערב את ההורים שלי ואת אחי, נראה אם זה באמת נכון לנו ולא איזה ריגוש של שתי דקות״ הוספתי.

הוא חייך, ״את התבגרת לי בכמה שעות?״ שאל וצחקתי, ״אז סיכמנו?״ שאלתי.

״אם נצליח לשמור את זה לעצמנו, מבלי לשתף אף אחד, אז אנחנו נצליח הכל״ מלמל, ״רק את ירדן״ הרמתי אצבע מזהירה.

״בסדר, אז גם דניאלה ומאיה״ לחצנו ידיים ונשקתי לשפתיו.
הוא חוזר לנשק את כתפי שאני מסובבת את ראשי, אני מרפה את גופי כשידו מטיילת אל מתחת לחזה שלי ומתחילה לטפס מעלה.

הוא חופן את החזה שלי בכף ידו הגדולה, ״אלוהים את כולך קטנטונת והם פשוט-״

״לפני כמה דקות אמרת שאתה אוהב אותם״ הוא צחק, ״אני אוהב אותם, מאוד אפילו״ אלוהים המלמולים שלו מדליקים אותי בשניות.

Little girl Where stories live. Discover now