הבנות התחילו לעזור לי לנקות והתחברנו למאיה ודניאלה בטירוף בחודש אחד בלבד, הן בדיוק כמונו, ועשיתי כמה שיותר מסיבות בחודש הזה, בעיקר מסיבות פיג׳מות. כי ההורים שלי בחו״ל.
הייתה מסיבה באמת טובה ובסוף שבוע ירדן עושה מסיבת פורים, ״תעלי תתקלחי, נסיים לשטוף כאן בינתיים״ ירדן אמרה.
״לעזור לך?״ שירה שאלה בדאגה, ״אני אסתדר, זאת לא פעם ראשונה שאני שותה ככה״
הייתי שיכורה נורא, מזל שמחר יום שישי ואין לנו לימודים. עליתי במדרגות באיטיות, ״בואי בואי״ שוהם אחז באגני והוביל אותי לחדר שלי.
התיישבתי על המיטה הזוגית שלי, חלצתי את הנעליים מרגליי בכישלון רב, ״אמא שלך תהרוג אותי״
״לא כזה אכפת להם, הם סתם מציקים כי הם לא שולטים על הילדים שלהם, לא אכפת להם מה אני עושה, איפה אני ישנה ומה אני אוכלת״ התלוננתי.
״אם לא היה להם אכפת, הם לא היו שוכרים אותי״ הסתכלתי עליו בחיוך.
נעמדתי והפנתי אליו את גבי, ״תפתח לי את הרוכסן״ לחשתי.
הוא פתח והתקדמתי למקלחת, ״אני מחכה כאן, לראות שהכל טוב איתך״ הנהנתי וסגרתי את הדלת מאחורי.
התפשטתי ופתחתי את ברז המים החמים, מורידה את האיפור במגבון ואת הסיכות משערי. התקדמתי לאמבטיה והתחלתי להתקלח.
הרמתי את הרגל מעל השיש כשסיימתי ומבלי ששמתי לב החלקתי ונפלתי קדימה, ״יולי״ נשמע קולו של שוהם ששמע את הצרחה ואת מכת הנפילה, נאנחתי בכאב. ״אני נכנס״
לא הצלחתי לקום וכבר ראיתי את הכחולים בברכיים שיהיו לי מחר, הוא נכנס פנימה שעיניו עצומות, הוא פתח אותם קצת ומשך מגבת מהמתלה שמאחורי הדלת.
״אתה יכול לפתוח את העיניים, אני צריכה שתעזור לי לקום, אני לא מצליחה״ הוא פתח אותן והתאפק שלא לצחוק, הוא עטף אותי במגבת והרים אותי מעלה בתנופה אחת.
הוא כרך את המגבת סביבי בצורה יותר טובה וצחק עליי, הוא ניגב אותי והושיט לי מגבת נוספת לשיער.
״הדלקתי לך את החימום, תצאי החוצה בזמן שאני אסדר את הבלאגן שעשית״ הנהנתי ויצאתי לחדר.
התלבשתי במהירות בהלבשה תחתונה ופיג׳מה ארוכה, סירקתי את שערי והבנות נכנסו לחדר שלי.
״צריך לפתוח את המיטה״ אמרתי בעייפות, ״אני אפתח״ סתיו הציעה. היא היחידה שלא שתתה.
״תלכו להתקלח בזמן שאני פותחת את המיטה עם שוהם״ לחשתי ששוהם יצא מהמקלחת, הייתה לי מיטה זוגית שנפתחת עוד קצת ויכולה להכניס בתוכה לפחות עשרה אנשים.
שוהם עזר לי עם המיטה, ״תודה״ חיבקתי אותו, היה לי דחף כלשהו לעשות את זה.
״גם בעיקר תודה שאתה הולך לשתוק לגביי המסיבה הזאת כמו כל השאר״ הוא צחק. ״רק פעם הבאה בלי אלכוהול״
YOU ARE READING
Little girl
Romanceיולי אלקיים נערה בת 16 שרוצה לחוות כמה שיותר מהנעורים שלה ומגיל ההתבגרות, היא עוברת עליות ומורדות עם ההורים שלה, עם החברות הכי טובות ובדרך מתאהבת בכל ליבה. *קללות *תוכן מיני