״אל תנסי אותי יולי״ הוא פותח את הדלת,
״כן תברח״ אני צוחקת בבוז.״אתה לא רוצה שההורים שלי יפטרו אותך, זה לא יקרה אל תדאג, הם נקשרו אלייך יותר מידי מבכדי לעשות את זה״ הוספתי.
״זה לא קשור אליהם״ הוא מפנה אליי אצבע מזהירה, ״בולשיט״
״יש לי עבודה לעשות-״
״אז למה שלא תעשה אותה במקום אחר? רחוק ממני?״ קטעתי אותו. אני שיכורה, כועסת ברמות ואלוהים ישמור מתוסכלת ומובכת יותר מידי.רגע אחד הוא עומד בכניסה וברגע הבא הגב שלי צמוד אל הדלת שנסגרה בטריקה שקטה.
הידיים שלי נתפסות מעל ראשי, החזה של שוהם נמחץ אל החזה הגדול שלי והתחושה הזאת מסחררת אותי.
״את חושבת שאני פחדן?״ הוא מתנשף כמוני, בנשימות מהירות, הוא תופס את מבטי עד שנדמה לי שבעוד שנייה החדר שלי יעלה באש.
״אני חושבת שעומד לך״ אני מנסה להשמיץ אותו כשהאגן שלו נצמד אל מפשעותיי ואני רוצה רק שיפשיט אותי בזה הרגע.
אני רוצה לנשק אותו שוב, אני רוצה לקרוע ממנו את הבגדים ויותר מכל שהאלכוהול יפסיק לדבר מתוכי!
״אל תבלבלי את האיפוק שלי עם פחדנות״ הוא לוחש בשיניים חשוקות ״אף פעם״
״אתה מחזיק קצר את כל הבחורות ששמרת עליהן או שאני היחידה שנהנת מכל הטוב הזה?״ אני משתדלת למנוע מהאלכוהול להשתלט לי על הפה אבל זה רחוק משם.כל כך רחוק.
״את משהו מיוחד״ פלט בשקט, ״אני יודעת,לא משהו שחדש לי״ חייכתי חיוך קטן.
״אם ככה אתה מתנהג כשאתה מאופק. איך זה כשאתה לא?״ ואני כל כך רוצה לראות את זה קורה, כאן ועכשיו.
״לעולם לא תדעי״ קרץ לי, ״אל תנסה אותי, ניסית אותי מספיק היום לא?״
הוא נושך את שפתיו, עוצר את עצמו מלהתנפל עליי בנשיקה, המילים שהוא אומר אומרות את ההפך ממה שהגוף שלו מרגיש, ״אתה כל כך בטוח בעצמך שזה לא יקרה שוב״ צחקתי.
איפה הסתרת את הביטחון המופרז הזה יולי אלקיים? המוח שלי שואל ואני שואלת את אותו הדבר.
אני מסתחררת מהריח הנעים שלו, ״תתנהגי יפה יולי, אני לא אבא שלך ולא חבר שלך, שכרו אותי בשביל שלא תעשי שטויות וחבל שתהיה בנינו הרגשה מוזרה, זה לא עושה טוב לשנינו״ משהו בקולו משתנה.
YOU ARE READING
Little girl
Romansaיולי אלקיים נערה בת 16 שרוצה לחוות כמה שיותר מהנעורים שלה ומגיל ההתבגרות, היא עוברת עליות ומורדות עם ההורים שלה, עם החברות הכי טובות ובדרך מתאהבת בכל ליבה. *קללות *תוכן מיני