השנים חלפו במהירות,אני עוד כמה שבועות חוגגת 22, פתחתי עסק ביחד עם הבנות, סלון כלות, ירדן המעצבת שמלות, אני מאפרת ושירה מעצבת שיער. וסתיו כמו סתיו היא המנהלת חשבונות שלנו.
שירה וסתיו השתחררו לפני שנה וחצי, עשו יומיות בקריה אחרי שחפרו שהן רוצות תפקיד משמעותי. ירדן הוציאה פטור ועשתה שירות לאומי ביחד איתי.
רואי וירדן מתחתנים בקיץ הבא, דניאלה ואלמוג עושים את הטיול לדרום אמריקה ביחד, הם שם כבר כמה חודשים.
מאיה וחבר שלה נפרדו עוד לפני שנתיים והיא עכשיו בזוגיות חדשה כבר כמה חודשים.
סידרנו לסתיו את אח של אלמוג, הוא גדול ממנה בחמש שנים והם ביחד כבר שנה וחצי, סוף סוף היא הבינה והרגישה את כל מה שחווינו והיא הצטערה מלא פעמים שהתנהגה כמו שהיא התנהגה.
שירה ויהונתן מאוהבים עד למעל השמיים, יהונתן תכף משתחרר אחרי שחתם קבע שלוש שנים.
ואני ושוהם?
עברנו לגור ביחד כשמלאו לי 20, הוא סיים את התואר שלו והוא כבר שלוש שנים עובד עם אבא שלי ורואי. אחרי שכנועים רבים כן?ארבעתנו טסות בעוד חצי שנה לתאילנד לחודש ולאחר מכן למרכז אמריקה. טיול של אחרי הצבא יענו.בלי הגברים. רק אנחנו לבד לכמה חודשים.
שוהם היה הכי בעד בעולם ואמר שיחכה לי שזה הכי לא מובן מאליו. כמובן שאם שנינו לא היינו בטוחים במערכת יחסים הזאת, היינו נפרדים בכדי לא לפגוע באף אחד בגלל המרחק.
הזוגיות שלנו באמת מדהימה בלי עין הרע, אחרי שפתרנו את כל הריבים והעצבים, השתדלנו לדבר על הכל.
וזאת הסיבה שהחלטנו לגור ביחד כשסיימתי את השירות לאומי, עברתי לבית שלו, כמובן שעשינו שיפוץ קטן. והוא זרם ולא התנגד.
אנחנו גרים ביחד כמעט שנתיים וזה הדבר הכי טוב שיכולנו לעשות, בעיקר עם הנסיעות שלו שהתחילו לפני שנה כשהוא התחיל לעשות פרויקטים משל עצמו, בלי הנדנודים של אבא ורואי.
-
זרקתי את המפתחות ואת הטלפון על שולחן האוכל, ונכנסתי למטבח להכין לי ארוחת ערב, שוהם אמור לחזור מחר, אז אני לבד הערב עם כוס יין אדום וארוחת ערב.
שמעתי רעשים מאחורי וחיוך עלה על פניי שנשיקות חמות הורגשו על צווארי, ״חזרת מוקדם״
״תקתקתי את העבודה בלונדון וביקשתי קצת חופש בימים הקרובים מהביג בוס בגלל הטיסה שלך ביום שבת״ הסתובבתי אליו ונשקתי לשפתיו.
״תלכי להתקלח, אני אכין לנו משהו או שאת רוצה ללכת למסעדה?״ שאל. ״אתה יודע מה, נלך למסעדה, לא יצאנו מלא זמן״
״אז״ הוא הרים אותי וצחקתי, מוביל אותנו למקלחת ואז מתחרט ומפיל אותי על המיטה.
״לפני זה, אני רוצה להתחיל בקינוח״ התחלתי לצחוק.
״אני משתגע מהריח שלך״ מלמל שהוריד את הטייץ ממני.
YOU ARE READING
Little girl
Romanceיולי אלקיים נערה בת 16 שרוצה לחוות כמה שיותר מהנעורים שלה ומגיל ההתבגרות, היא עוברת עליות ומורדות עם ההורים שלה, עם החברות הכי טובות ובדרך מתאהבת בכל ליבה. *קללות *תוכן מיני