אז אני הילדה שגדלה עם כפית זהב בפה ועדיין מעדיפה לברוח באמצע הלילה עם המזוייפת שלי למסיבה בתל אביב עם חברות.
כל החופש הגדול של לפני כיתה יא הייתי במסיבות, משתכרת מעט וחוזרת הביתה כאילו הכל טוב ולא עשיתי שום דבר.
ואז נתפסתי. אחי הגדול והאידיוט במקום לעזור לי, החליט להלשין לאמא ואבא שהוא ראה אותי במסיבה בתל אביב.
מי ידע שהחנון הזה יודע מה זה אלכוהול ומסיבות. בגללו קיבלתי עונש עד סוף הלימודים, פאקינג שנה שלמה.
אמא לקחה לי את המזוייפת שהשקעתי עליה כל כך הרבה כסף וזרקה אותה, ושמה בכל הבית סורגים בחלונות. והדבר הכי נוראי שהיא עשתה בכל הסיפור זה להצמיד לי שומר ראש.
ופה כבר לא הייתי מוכנה לשתוק, סירבתי להתחיל את הלימודים כשצמוד לי שומר ראש עלוקה, כאילו מה ברחתי מהכלא ולא ידעתי?
כולה ילדה בת 16 שרוצה לבלות את הנעורים שלה, ואז הגענו לפשרה שהשומר ראש יהיה איתי משאסיים ללמוד עד הבוקר.
מחר היום הראשון ללימודים, והיום הראשון שאני אכיר את השומר ראש החי בסרט שלי.
שכחתי להציג את עצמי, אני יולי אלקיים. וכן נולדתי ביולי. שנון, חגגתי לפני חודשיים יום הולדת 16. וזהו.
-
הייתי לבושה בג׳ינס קרעים בהיר בגזרת מאמא וחולצת בית ספר לבנה, התאפרתי והעברתי שוב פן בשערי, לא הייתי נראית בת 16. הייתי נותנת לעצמי 20 לפחות, בחנתי את עצמי במראה, קולעת שתי צמות דקות בשערי הבלונדיני.
קרצתי לעבר המראה וחייכתי שראיתי שהמסקרה מחמיאה לעיניים הכחולות שלי. לשאלתכם בן זיני כתב עליי את השיר ׳דייט ראשון׳.
חוץ מהגומות, רק העיניים הכחולות ומטר השבעים שהתגאתי והשווצתי. משכתי את התיק בית ספר, יצאתי מהחדר וירדתי במדרגות.
אמא ואבא חייכו בינהם לעבר בחור בחליפה שחורה, אתם בטח צוחקים עליי. ״מה זאת הבדיחה הגרועה הזאת?״
״יולי״ אבא העיר לי, ״אבא״ החזרתי לו.
״אם אתם רוצים שאני אסתובב עם הדבר הזה, אז שלא ילבש לי חליפות״ עניתי בקור שלא אופייני לי, הם גורמים לי להתנהג ככה.
״אנחנו לא בדיוק שואלים אותך״ אמא אמרה, ״את יודעת שלא כזה אכפת לי להפסיק ללמוד״
״תפסיקי עם השטויות יולי״ אבא מתערב, ״תפסיקו אתם עם השטויות, בגלל רואי הטמבל הזה אתם מתנהגים אליי ככה״
״אז ברחתי מהבית ושתיתי בדיוק כוס אחת, רקדתי וחזרתי בריאה ושלמה הביתה, אתם רוצים להגיד לי שלא עשיתם דברים כאלה בגיל שלי?״ צעקתי, לפתע הבחור עם החליפה הסתובב אליי.
YOU ARE READING
Little girl
Storie d'amoreיולי אלקיים נערה בת 16 שרוצה לחוות כמה שיותר מהנעורים שלה ומגיל ההתבגרות, היא עוברת עליות ומורדות עם ההורים שלה, עם החברות הכי טובות ובדרך מתאהבת בכל ליבה. *קללות *תוכן מיני