פרק 10

714 45 4
                                    

שוהם ואני חזרנו מוקדם, לא הרגשתי טוב כל הערב, ולא רציתי להרוס לבנות את היציאה של חמישי.

נכנסנו לוילה לא ׳לדירה׳ כמו שאבא אמר, שהייתה מלאה בחדרים וענקית ונוחה ברמות.

עליתי לחדר ששוהם מאחורי תומך בי, ״מה יש לך בימים האחרונים?״ שאל בדאגה שנכנסנו לחדר.

״אין לי מושג, אני רק רוצה להקיא״ מלמלתי ונכנסתי לשירותים שבתוך החדר, ״אני שונאת להקיא״ קראתי שהרמתי את מכסה האסלה והתכופפתי.

שוהם עטף את שערי בפרק כף ידו, ומבלי לחכות שנייה הכל יצא ממני, נשענתי קצת אחורה כשסיימתי ושוהם החזיק בי.

התיישרתי ונעמדתי מול המראה, שוהם הושיט לי את המברשת שיניים שלי עם משחה והתחלתי לצחצח.

״אני הולך להחליף בגדים, תתקלחי בינתיים״ הנהנתי אליו והוא יצא מהשירותים ״תקראי לי אם את צריכה עזרה״ הוסיף.

הייתי שיכורה בטירוף, אני לא יודעת איך אני הולכת להתקלח, יצאתי אל החדר והתיישבתי על המיטה, מתחילה להוריד את האולסטאר מרגליי.

אני לא מצליחה לפתוח את רוכסן השמלה, ״שוהם״ נעמדתי ויצאתי מהחדר, מחפשת את החדר שלו שהיה בסוף הקומה.

לפתע הצלחתי לפתוח את הרוכסן והשמלה נפלה ממני באחת, נשארתי בתחתונים בלבד מול דלת החדר של שוהם שהיה פתוח למחצה, הוא התלבש במכנס טרנינג אפור וקוביות הבטן שלו היו משורטטות ביחד עם כל הקעקועים שהיו על גופו.

נשענתי על הדלת ועשיתי רעש כשהדלת נפתחה ונפלתי קדימה, ״יולי את ערומה״ הוא במהרה הלביש עליי את אחת החולצות שלו.

״אתה הולך לקלח אותי?״
״בואי״ הוא הרים אותי ונשא אותי אל החדר, ״זה נחמד״ אני מתרפקת על שריריו והוא בולע את צחוקו.

אני מתרסקת בגבי למיטה אבל האצבעות שאוחזות בחולצה ששוהם דאג לשים לפני שיצאנו מהחדר מושכות אותו איתי.
הוא מתרסק מעליי ומספיק לבלום את הנפילה שלו ומניח את ידיו בצידי ראשי.

אותו המתח שהורגש בחדר הלבשה, בחדר שלי, בתחנת דלק ובעצם בכל מקום, נדלק.

אני עוצמת את העיניים לשנייה ופותחת אותן שוב היישר למבט של שוהם, שפתיו במרחק נגיעה משפתיי והזקפה שנוצרה תוך כמה שניות במרחק נגיעה מהאיבר שלי שצמא להרגיש אותו.

אני בולעת רוק כשעיניו מטיילות על פניי, בוחן את הכל מקרוב, ״אני רוצה אותך״ מלמלתי.

״ואתה רוצה אפילו יותר.. שנינו יודעים את זה״ הוספתי.

״את צריכה להתקלח ולישון״ הוא מסנן, אבל הוא ממשיך להיות מעליי. משתדל לשמור על איפוק כמה שיותר ואני מתפללת שישחרר ויעשה בי כרצוני וכרצונו.

Little girl Where stories live. Discover now