פרק 5

708 40 2
                                    

מסיבת פורים הייתה להיט, אני מודה. עד שההורים של ירדן הפתיעו והכל התפוצץ לנו בפנים.

השקענו בתחפושות, ואני יותר מבדרך כלל, רציתי למשוך תשומת לב ממישהו שמשחק לי בו. סתם אני צוחקת.

מאור הגיע למסיבה ביחד עם שקד, שכל הערב הקנאה נזלה לה, לא יודעת מי הזמין אותם אבל זה היה כיף. התחפשתי לזומבית סקסית.

אהבתי איפור ברמה פסיכית, למדתי כמה שיכולתי, אם זה קורסים שביקשתי בימי הולדת או סרטונים שראיתי ולמדתי.

לבשתי אוברול אדום עם מחשוף עמוק ונעלי עקב שחורות שתוך שעה הוחלפו באולסטאר נמוכות שחורות.

כל החבורה ברחה מהר אחרי הנקיונות בכדי שההורים של ירדן לא יכעסו עלינו על החוסר אחריות שלנו.

ירדן לקחה את האחריות עליה כמו תמיד, זה ככה אצל כולנו כשאנחנו נתפסות. אבל העונש זה כולן כולל כולן.

תכף הם ידביקו גם לבנות שומרי ראש.

התקרבתי לג׳יפ השחור שחיכה בחוץ כל הערב, ״חבל שלא נכנסת״ אמרתי.

״שתית שוב?״ שאל, ״אולי״ חייכתי.

״יולי״ נשמעה צעקה, הסתובבתי לעבר הקול של מאור, מבלי לחכות אפילו שנייה, השפתיים שלו נצמדו לשלי.

הוא תפס באגני בחוזקה, הנחתי את ידי על הכתפיים שלו ודחפתי אותו ממני, סטרתי לפניו, ״מה אתה חושב שאתה עושה?״ צרחתי.

״באמת שכבת עם זיו?״ שאל בעצבים, ״איך אתה מכיר אותו?״
״הוא שיחק איתי כדורסל״

״תעני לי, שכבת איתו?״ שאל.
״שקד יודעת שאתה כאן מנשק אותי?״ שאלתי.

״אנחנו לא ביחד אמרתי לך, אנחנו חברים טובים״ התחלתי לצחוק. הוא תפס בזרועותיי.

״תוריד ממנה את הידיים״ שוהם התקרב אלינו, ״אתה מכאיב לי״

״השומר ראש שוב בא להגנתך?״ הוא הקניט אותו, ״מאור תפסיק״ הנחתי את ידי על החזה של שוהם.

״שוהם הכל טוב״ ניסיתי להרגיע אותו בכישלון רב, ״אז גם עם השומר שלך שכבת, אמא שלך יודעת?״ הוא בחן אותי בסלידה.

שוהם איגרף את כפות ידיו שעוד שנייה הלבינו, ״אין לך זכות בכלל לשאול מה קורה לי בחיים ובעיקר את מי אני מכניסה למיטה מובן?״

״תמשיכי להכניס אנשים שאת לא מכירה למיטה, נראה איפה תסיימי״ הוא היה מאוכזב ממני. ״שוהם תשאיר אותנו דקה לבד״ ביקשתי.

״בבקשה״ הוספתי. הוא התרחק מאיתנו נכנס לג׳יפ.

״אם זה כל כך מעניין אותך למרות שזה לא אמור, ותרגיע את החבר הטמבל שלך שהיה מת שאני אשכב איתו באותו היום״ לחשתי, ״וכן הכנסתי אותו הביתה במטרה שזה יקרה אבל לא יכולתי״ הוספתי.

Little girl Where stories live. Discover now