פרק 18

729 51 6
                                    

אם חשבתי שהרגע שהכי יכאב לי בחיים זה שאני והבנות נתרחק אחת מהשנייה או שאני ושוהם נסגור את הבסטה. אז טעיתי. כי זה כלום לעומת הסיטואציה הזאת.

אמא בכתה מול תמונה שהחזיקה בידיים בגינה, והרגשתי את הלב שלי נשבר מולה.

כשרואי היה בן שנה, אמא נכנסה להריון, היא הייתה בשמירת הריון כי בלידה של רואי היו המון סיבוכים.

היא ילדה את אחותי בחודש תשיעי, בריאה ויפיפייה, אמא ואבא קראו לה יהב. שילוב של יובל וליאב. נרקיסיסטי ברמות.

בזמן הזה הם עצרו לכמה חודשים את התהליך שהתחיל עם האם פונדקאית כי הם התקשו לגדל תינוקת וילד בן שנתיים כמעט.

כשיהב הייתה בת שנה וחצי היא נהרגה בתאונת דרכים, היא רצה לכביש כשרואי ואבא לקחו אותה מהגן.

אמא לקחה את זה נורא קשה ונכנסה לדיכאון ואבא בכלל. הם חיכו לה כל כך ועוד אחרי הקשיים שאמא עברה בהריונות.

אבל הם דאגו להיות ההורים הכי טובים לרואי, אחרי יותר מחצי שנה הם החליטו לחזור לתהליך פונדקאות כי אמא התקשתה להיכנס להריון שוב. ואחרי שנה וכמה חודשים נולדתי.

היום זה יום ההולדת שלה, של יהב, אחותי.
היא הייתה אמורה להיות בת 21. ואני תמיד חושבת עליה, מה היה קורה אם היא הייתה כאן, יכול להיות שבכלל לא הייתי קיימת או שבעצם כן. אין לדעת.

אבל הייתה יכולה להיות לי אחות.

יצאתי החוצה, אמא הסתכלה עליי ומחתה את הדמעות, חיבקתי אותה אליי. ״אני אוהבת אותך, הלוואי והייתי יכולה לקחת את הכאב שאת מרגישה״

״מלאכית שלי, את המתנה הכי גדולה שהיא שלחה לנו״ אמא חיבקה אותי. ״אני אוהבת אתכם״

״בואי נפסיק לבכות״ היא מחתה את הדמעות שירדו כמו ברז גם מעיניי ונשקה למצחי. ״איך עם שוהם?״

״האמת שמדהים, אני עדיין לא מאמינה שאנחנו יחד כבר תשעה חודשים״ היא חייכה.

״הוא דואג לך?״ היא ליטפה את פניי בדאגה, ״יותר מידי לפעמים זה כבר מתחיל להציק אבל אנחנו עושים שיחות, אנחנו במערכת יחסים מאוד פתוחה ומשתפים כשרע ובעיקר כשטוב״

״אבא עשה לי חיים קשים את יודעת״ היא צחקה, ״באמת?״ שאלתי.

״את יודעת איך הכרנו נכון?״ שאלה, ״הכרתם ביום הולדת של קוראל, שהיית בזוגיות אחרת ולא סבלת את אבא בכלל״

״ואז אחרי כמה שנים הפכת להיות השותפה שלו לדירה והתאהבתם״ הוספתי.

״בדיוק אבל אבא ואני התחלנו כסטוץ״ הגבות שלי הורמו בשניות והתחלתי לצחוק. אמא וסטוצים?

״הייתי מאמינה על אבא שהוא היה שחקן ושובר לבבות קטן אבל את אמא?״ היא צחקה.

״אבא שלך היה חתיך, עם המון המון תסביכים שהתגברנו עליהם ושלא תטעי גם אני עשיתי לו בעיות״ היא סיפרה ״ולבסוף הבנו שזה המקום שלנו, שטוב לנו אחד עם השנייה״

Little girl Where stories live. Discover now