״אני לא עומדת בזה יותר״ אני לוחשת אל ירדן, ״מה יש?״ שאלה.
״הוא מוציא אותי מדעתי״״מאור?״ שאלה לא מבינה, ״לא.. זה שוהם״ לחשתי את שמו לאוזנה.
״אני רוצה לשכב איתו״ היא מתחילה לצחוק.״ומה עוצר אותך?״ שאלה לא מבינה, ״החמור הזה עוצר אותי!״ קראתי אליה.
היא הגניבה לי כוס ושתיתי ממנה במכה, היא משכה אותי לרחבת הריקודים ורקדנו ביחד עם הבנות.
״ראית שמאור ושקד כאן ביחד?״ שאלה סתיו, ״אחרי שהוא אמר שהם נפרדו״ מלמלתי.
״איך היא הבת של מאיה איך?״ שירה שאלה וצחקנו, בדיוק מה שאני שואלת.
ירדן שמה לב שאני רוצה ללכת והרקידה אותי. כמה שאפשר.
״חמש דקות ונבקש משוהם שיקח אותנו הביתה, אני רוצה להבין מה קרה שאת ככה מבואסת ולמה הקשר שלכם הגיע למצב כזה שביר״ לחשה לאוזני והנהנתי.
״אתה יכול לקחת אותנו הביתה?״ שאלתי את שוהם אחרי שירדן פרקה את כל הכוחות שלה על הרחבה.
ירדן הבינה אותי ואת הצרכים שלי, היא ידעה לקבל את המחשבות שלי ואת ההורמונים שלי ולא שפטה אותי כמו סתיו או שירה. ואני מבינה למה הן ככה, באמת. כי גם אני הייתי ככה לפני שהתאהבתי במאור.
״כן בטח״ אמר, ״קצת יותר התלהבות, אני ואתה באותו הרכב״ ירדן קראה. הוא צחק.
״אמא אנחנו הולכים לבית של יול״ ירדן אמרה להורים שלה כשעברנו לידם, אפילו שלום לא אמרתי להם.
״קוראל״ חיבקתי אותה והיא חייכה, ״לא שכחתי לתת גם לך חיבוק שחר אל תדאג״ הוא התחיל לצחוק וחיבק אותי.
״אבל אותי קצת שכחת״ מרום התעצבן בצחוק, ״איך אפשר לשכוח אותך?״ שאלתי וחיבקתי אותו במהירות. ״איך מקוצים יצאה כזאת פרח?״
״שאלה טובה״ אמרתי והתקרבתי לאמא.
״מה יש מתוקה?״ אמא חייכה אליי.״סתם, קיבלתי מחזור״ לחשתי לאוזנה כשחיבקתי אותה, ״תקחי כדור כשתגיעי״ היא דאגה וחייכתי.
נכנסנו לרכב, ״תביאי לי את הכבל״ ירדן קראה, הושטתי לה אותו והיא הפעילה את השירים, גורמת לאלכוהול בגופי לרקוד מאושר.
זרמתי איתה וצרחנו את השירים שהיא שמה, ״שוהם אתה לא שר״ היא עצרה את השיר שאני הכי אוהבת. ״לא אוהב שירים במזרחית כל כך״
״זה השיר שלי והגענו בדיוק לפזמון״ קראתי, היא הפעילה את השיר, ״ולא יצא לי לדבר איתך, הראש שלי מלא בשאלות״ היא קראה.
״שוכחת לעצום את העיניים, שעות אני שורפת בלילות איתך״ שרנו ביחד וצחקנו.
״תנמיכי קצת יש לי טלפון״ ביקשתי, ״סליחה מבוקשת״ התחלתי לצחוק שהסתכלתי עליה ועניתי לטלפון.
YOU ARE READING
Little girl
Romansיולי אלקיים נערה בת 16 שרוצה לחוות כמה שיותר מהנעורים שלה ומגיל ההתבגרות, היא עוברת עליות ומורדות עם ההורים שלה, עם החברות הכי טובות ובדרך מתאהבת בכל ליבה. *קללות *תוכן מיני