יום ראשון הגיע ומבוכה שטפה אותי כששוהם לקח אותי לבית ספר, הייתי בעיקר עצבנית.
ביום שישי נשארתי בחדר עד שכולם הלכו, וכששוהם חזר הביתה, שיחקתי את עצמי ישנה.
וביום שבת הבנות באו אליי והשתדלתי להתחמק משוהם כמה שיותר, והבנות קלטו את זה, אז סיפרתי להן.
סתיו כרגיל לא הייתה מרוצה כי הוא גדול ממני בכמה שנים טובות, שבע שנים ליתר דיוק. אבל היא אוהבת את שוהם אז היא התלהבה שזה קרה.
שירה וירדן התלהבו כאילו התנשקתי עם הדוגמן קראש שלנו- און רפאלי.
״יש לי שיעור נהיגה אחרי הבית ספר״ עדכנתי כשיצאתי מהג׳יפ השחור, הוא התכוון לומר משהו אבל כבר סגרתי את הדלת.
היום זה השיעור הנהיגה האחרון שלי ואני אגש לטסט בטח בסוף החודש.
התקדמתי לבית ספר, שקועה במחשבות של עצמי ואז נתקלתי במישהו, ״אני מצטערת״ הרמתי את עיניי.
״יולי״ מאור התגלה בפניי, ״רציתי להתקשר אלייך אתמול״ מלמל. איזה קטע גם אני לפני יומיים כי הייתי הורמונלית. ועצרו אותי. מזל.
״אין לי ראש לזה כרגע מאור״ מלמלתי וניסיתי לחתוך אותו, ״אני מתגעגע״
״שקד מודעת לזה שאתה מתגעגע לאקסית בזמן שאתה איתה?״ שאלתי בעצבים.
״נפרדנו״ הוא משך כתפיים והתחלתי לצחוק, ״יום טוב מאור שלא תאחר לבסיס״ התחלתי ללכת והוא עטף את הזרוע שלי והחזיר אותי.
״אני באמת מצטער, תסלחי לי כבר״ הוא ליטף את פניי, ״שחרר״
״מה אני צריך לעשות בכדי שתסלחי לי?״ שאל, ״תשחרר לי את היד, שום דבר לא יגרום לי לסלוח לך״
״אתה באמת חושב שאני אתן לך לשחק בי שוב, עד כמה חסרת עמוד שדרה אתה חושב שאני?״ שאלתי בכעס.
״תשחרר!״ צעקתי ומשכתי את ידי בחוזקה אליי, ״יולי״ הוא תפס בפניי.
״מספיק״ ניסיתי להתרחק ממנו, ״כשבחורה אומרת לך ׳לא׳ או ׳מספיק׳ אז אתה תפסיק״ שוהם היה מאחוריי.
״למה הנהג שלך מתערב?״ שאל מאור, מתעלם מקיומו.
״הוא השומר ראש שלי, והוא יתערב כשצריך, עכשיו תעיף את עצמך מכאן ומהחיים שלי״״מה שתרצי, אבל שתשתכרי ותתגעגעי, אל תתקשרי אליי״ צחקתי, ״זה היה לפני מאתיים שנה כשעוד אהבתי אותך, אל תחייה בסרט״ נענעתי בראשי.
הוא הסתובב ונכנס לרכב שלו, ״בן של-״
״אני לא צריכה את העזרה שלך, אני יכולה להסתדר לבד״ הסתכלתי על שוהם והסתובבתי בכדי לא לאחר לשיעור הראשון.-
כשהגעתי הביתה, הטלפון שלי צלצל, ״היי דני, מה קורה?״ שמתי על רמקול.
YOU ARE READING
Little girl
Romanceיולי אלקיים נערה בת 16 שרוצה לחוות כמה שיותר מהנעורים שלה ומגיל ההתבגרות, היא עוברת עליות ומורדות עם ההורים שלה, עם החברות הכי טובות ובדרך מתאהבת בכל ליבה. *קללות *תוכן מיני