״מרגיש לי שהזוגיות שלנו זה רק סקס״ שיתפתי את הבנות.
״מה זאת אומרת?״ שאלה שירה, ״אני לא יודעת עליו כלום, רק כמה דברים קטנים״
״לא מזמן גיליתי שיש לו מועדון והוא בשנה הבאה מסיים את התואר שהתחיל, אני לא יודעת על האקסיות שלו, אני לא יודעת אם בכלל יש לו״ הוספתי.
״אני לא יודעת אם יש לו בגרות מלאה, איזו קבוצה הוא אוהד, אפילו מה הרמת עשייה של הסטייק שלו ואיך קוראים לאבא שלו״ המשכתי לדבר והתחלתי פתאום לבכות.
״אני לא מכירה אותו״ סיכמתי. ירדן חיבקה אותי ונשקה לרכתי.
״אתם רק תשעה חודשים ביחד, עדיין לומדים להכיר תוך כדי המערכת יחסים״ ירדן מלמלה.
״אני מכירה את רואי מגיל אפס ופתאום שנהיינו ביחד אנחנו מגלים דברים חדשים אחד על השנייה שלא ידענו בכלל״ אמרה אחרי כמה שניות ששומעים רק את הבכי שלי.
״כנל לגביי ולגבי יהונתן, רק עכשיו סיפרתי לו שהוא החבר הראשון שלי ולא רק הסקס״ היא צחקה ומחתה לי את הדמעות.
״הזוגיות שלכם מדהימה, ולפי הסיפורים שלך גם הסקס, אתם מתגעגעים אחד לשנייה כשהוא נמצא בראשון לציון או במקום אחר בעולם ובגלל הדברים האלה אין יותר מידי ריבים, יש געגוע ואמפתיה ופחות התעסקות בדברים התפלים, באמת תנסי להסתכל על הדברים הטובים״ סתיו אמרה.
״בדיוק, את רואה כמה אני ורואי רבים״ לחשה ירדן, ״אם היית יודעת כמה אני מקנאה בזוגיות שלכם וכל הזמן אומרת לרואי שאני רוצה זוגיות כמו שלכם כי התעייפתי מהוויכוחים והריבים שלנו״ הוסיפה ירדן, ״ושנדבר עליי ועל יהונתן?״ שירה שאלה וצחקה.
״הם קרובים לפרידה כל סוף שבוע שני שהוא יוצא הביתה״ סתיו התלוננה, הריבים שלהם יצאו לה מהתחת, שירה צחקה וגלגלה עיניים.
״אני אוהבת אתכן״ לחשתי וכולן חיבקו אותי עד שהצלצול הרס את הרגע שלנו.
״אל תחשבי בכלל על להיפרד ממנו, הוא באמת אחלה, רחוק שנות אור ממאור״ סתיו אמרה שנעמדנו.
״אני מסננת אותו מאז הסוף שבוע שעשינו יחד״ הן פתחו את עינהן והרימו גבות, ״מה?״ הן צעקו.
״כבר שלושה ימים?״ שירה שאלה בשוק שהתקדמנו למבנה של כיתות יב.
״שיקרתי לו שאני הולכת להיות עמוסה השבוע״ מלמלתי, ״והוא שולח מידי פעם הודעות ואני לא עונה פשוט״
״את פוגעת בו יותר מאשר בך״ ירדן התעצבנה עליי, ״אני יודעת, אני מתוסבכת״
״אז תדברי איתו״ שירה אמרה, ״אני אדבר.. הוא יוצא ממחר לשבועיים של חופש״
״תודה בנות״ שלחתי אליהן נשיקות וכל אחת נכנסה לכיתה שלה.
-
YOU ARE READING
Little girl
Romansיולי אלקיים נערה בת 16 שרוצה לחוות כמה שיותר מהנעורים שלה ומגיל ההתבגרות, היא עוברת עליות ומורדות עם ההורים שלה, עם החברות הכי טובות ובדרך מתאהבת בכל ליבה. *קללות *תוכן מיני