פרק 12

824 46 9
                                    

אחרי הקידוש יצאנו לסלינה, לבשתי גופייה לבנה מיוחדת כזאת עם ג׳ינס בהיר גבוה וקצת קרעים ונעלתי ג׳ורדן.

התאפרתי וסידרתי את השיער במהירות אחרי שירדן שיגעה אותי לעשות לה פן ושירה רצתה שאאפר אותה.

נכנסנו לג׳יפ השחור של שוהם, אני, ירדן, רואי וסתיו.
דניאלה ואלמוג לקחו את מאיה, שירה והבן זוג שלה.

רציתי והעדפתי להיות עם שוהם קצת לבד לשם שינוי.
״הברבי שלנו סוף סוף בת 17״ ירדן צעקה.

״תפסיקי״ מלמלתי וצחקתי, ישבתי מאחורה אחרי שרואי התעקש שהוא יושב מקדימה כי הוא יותר גדול. אידיוט.

הגענו לסלינה, עשר דקות לפני השעה 12 בלילה, סתיו וירדן כל הנסיעה שיגעו אותי ושרו לי כל דקה שעברה ׳עוד רבע שעה יום הולדת׳

עמדתי ליד שוהם, ״את הכי יפה כאן״ לחש לאוזני וחייכתי, ממשיכה להתקדם לתוך הסלינה כי ירדן בדיוק מושכת אותי.

״ג׳ורדי״ קראתי והיא צחקה, ״אני מתרגשת סליחה״ היא במהירות הזמינה צ׳ייסרים לכולם וזירזה את הברמן כי היא רוצה להרים בדיוק ב12 בלילה את הצ׳ייסרים.

היא הייתה מול השעון שכולם עמדו לידנו, היא הגישה לנו את הצ׳ייסרים ובתזמון המושלם הרמנו כולנו צ׳ייסר לכבודי.

והם התחילו לשיר לי ׳יום הולדת שמח׳ שכבר למדתי לשנוא בגלל ירדן וסתיו.

כולנו התחלנו לרקוד ומעט לשתות, ציפיתי מהסלינה למשהו יותר ברמה אז חתכנו יחסית מוקדם ועשינו מיני אפטר בוילה.

-

לא שתיתי הרבה וגם לא רואי, בזמן שכולם נשפכו בחדרים, אנחנו ניקינו. התיישבתי לידו בגינה והשענתי את הראש עליו.

״אתה אוהב אותה?״ שאלתי בשקט, ״לא חשבתי שאני אתאהב ככה״ לחש.

״אני שמחה בשבילכם באמת, ירדן הייתה צריכה מישהו כמוך״ הוא נשק למצחי. ״ומה איתך?״

״מה איתי?״ הרמתי את ראשי אליו, ״ראיתי את המבטים שאת עושה לשוהם״

״אמא ואבא לא יסכימו לזה בחיים, זאת התאהבות של ילדה
בת 16 זה יעבור לי״ שיחקתי את עצמי ראש קטן. ״כבר 17״ הוא תיקן וצחקתי.

״אני חושב שזה הדדי, וכדאי לך לנסות, אמא ואבא אוהבים אותו ואני והוא חברים טובים, אני סומך עליו שהוא לא יפגע בך״ אמר.

״אתה חושב?״ שאלתי בכנות, ״אני בטוח״ חייכתי.

״קרה בינכם משהו אבל?״ שאל בהתעניינות, ״נראה לך?״
״הוא ממש רע אליי, אני לא מבינה איך אתה אומר שהוא בעניין שלי״ שיקרתי.

״קודם כל זה מדאגה, דבר שני אני רואה איך הוא מסתכל עלייך, הוא גם שיתף אותי שזה בחיים לא קרה לו עם אף לקוחה או בחורה, רק איתך״ חיוך ענק עלה על פניי.

Little girl Where stories live. Discover now