פרק 6

634 36 4
                                    

אני מכירה את האזור כמו את כף היד שלי, כל סמטה וסמטה ורציתי לשחק את המשחק עם שוהם מאחר ואני קצת שיכורה.

אני ממהרת בצעדים גדולים אל הכיוון הנכון, זה הולך להיות מעניין, מר שומר ראש הולך להתפטר מחר על הבוקר.

אבל לפני זה אני הולכת להנות מכל רגע, ושוהם קצת פחות.

״יולי לאן את הולכת?״ אני שומעת את הלחץ בקולו ואת קצב הנשימה שלו מתגבר כשהוא ממהר לצמצם שוב את המרחק בנינו. ״קניות״

״איזה קניות? שלוש לפנות בוקר!״ אני מושכת בכתפי, ״אתה יכול להישאר בחוץ״ המבט ששוהם עשה, אלוהים- למסגר ולתלות.

״או שבעצם אתה רוצה להיכנס איתי?״ שאלתי בחיוך, הוא מרים את גבותיו, לא מבין מה זאת החנות הפינתית שאני כל כך רוצה להיכנס אליה בשלוש לפנות בוקר.

״אנחנו הולכים הביתה״ הוא עטף את פרק כף ידי, הוא מתקשה לשמור על שלוותו והורידים במצחו עוד שנייה מתפוצצים. אני מתאפקת שלא לחייך מעונג ופותחת את הדלת.

״לא״ קבעתי ונכנסתי פנימה, ״יולי״ הוא מתעצבן.

הריח המתוק של נרות הדובדבן הבוערים ממלא לי את האף ואת האף של הבן אדם הכי אדיש שהכרתי. שכמובן החליט שעדיף להיכנס ולא להישאר בחוץ. ולגלות שברחתי.

״אפשר לעזור לך?״ המוכרת היפיפייה מחנות הסקס פונה אלינו, אני מחייכת אליה בחזרה כשהיא מתקרבת אלינו בצעדים איטיים.

אני קוראת את השם שכתוב על התג שעל החולצה השחורה שלה, ״האמת שאני לא יודעת״ אני מגניבה מבט אל שוהם שעוד שנייה מאבד את זה.

האלכוהול משתלט עליי ומפיל את כל המחסומים שלי בזה אחר זה ומשאיר את החוסר בושה והטקט לפעול.

״מה אתה אומר שוהם, ליאה יכולה לעזור לי?״ שאלתי, ״אתם מחפשים משהו מסוים?״ היא שואלת ואני מסתכלת עליה.

יש לי שותפה למשימה מבלי שהיא תדע ממנה. חיוך עולה על פניי ״אולי משהו להחיות את הזוגיות?״ שאלה. ברגעים כאלה אני אומרת תודה שאני נראית בת 20 ולא בת 16 שלא לוקחים ברצינות.

״בטח!״ אני מהנהנת במרץ, ״בטח. להחיות את הזוגיות״

אני בטוחה ששוהם רוצה לקבור את עצמו, ״אני יכולה להמליץ לכם על..״ ליאה מנסה לומר ושוהם קוטע אותה.

״זה לא מצחיק.״
״גם אותי לא, אתה רואה אותי צוחקת?״ מלמלתי, ״ליאה תמשיכי״ אני עונה מבלי להסתכל עליו.

העיניים שלי מסתכלות על הכל, זאת הפעם שנייה שלי כאן. וציפיתי שאהיה יותר מובכת מהפעם ההיא, אולי זה האלכוהול שגורם לי לרצות איזה הרפתקה קטנה לצחוק עליה.

״אולי אתה אוהב יותר שליטה?״ ליאה שואלת ונהמה יוצאת מהפה של שוהם. ״איך קלטת את זה?״ אני שואלת בעודי לא מפסיקה לצחוק.

Little girl Where stories live. Discover now