״חזרת״ קפצתי על שוהם שבא לאסוף אותי מהבית ספר, התגעגעתי אליו. לא ראיתי אותו שבועיים, זה הכי הרבה שלא ראיתי אותו. והוא כאן עכשיו. מולי.
״שלום תות״ הוא נשק קרוב לשפתיי, התרחקתי ממנו ובחנתי אותו, את הפנים היפות שלו, את עיניו הרעבות. אליי.
״מר איפוק״
״ברוך שובך״ אני לוחשת קרוב לפניו והוא צוחק.
הוא מעביר את לשונו על שפתיו והשפתיים שלי נרטבות מיד.״הבאתי מתנות״ הוא הצביע על המושב האחורי, ״צריך להזיז אותם״
״למה?״ הוא הרים את הגבות, ״איפה נשכב?״ שאלתי באגביות.
הוא צחק.שרברבתי שפתיים והוא נשק למצחי, ״שוהם חזרת״ נשמע הקול של ירדן. קפצתי בבהלה, זה מה שחסר לי שיראו אותנו ככה צמודים.
״היא שיגעה אותנו מכמה שהיא מתגעגעת אלייך״ שירה הסגירה אותי ונהייתי אדומה, הוא הסתכל עליי וזרק לי קריצה שחצנית.
״אתן צריכות טרמפ?״ שאל שנכנסתי למושב שליד הנהג עם מבט רצחני לבנות על הפליטת פה של שירה.
״אני עם הרכב, אני לוקחת אותן״ שירה אמרה, ״אל תשכחו שהיום אתן באות אליי״ הזכרתי להן.
״את לא רוצה להיות קצת עם שוהם?״ ירדן שאלה, ״קבענו כבר״ מלמלתי. ברור שאני רוצה אבל חברות שלי לפניו והוא יודע את זה.
״זה בסדר, נבוא מחר״ סתיו אמרה בחיוך, ״כן״ הבנות גיבו אותה.
״תודה בנות״ שלחתי להן נשיקות ושוהם התחיל בנסיעה, ״גם אני התגעגעתי אלייך פרינססה״ הוא נשק ללחיי ברמזור האדום.
״שוהם אתה רציני לגביי?״ שאלתי, ״את יודעת שכן״
״אני לא, אתה רואה עתיד איתי? חתונה? ילדים?״ אני יודעת שאני רצה מהר מידי אבל אמא קצת ערערה אותי.
״כן״ ענה מבלי לחשוב יותר מידי, ״אני יודע שזה לא יקרה היום וגם לא עוד שנתיים או שלוש״ הוסיף.
״כיף לי איתך, אני רוצה לבלות איתך כל רגע ושנייה בהווה ובעתיד שלי, להכיר אותך ואת השריטות שלך והשגעונות, להשתכר איתך ולהחזיק לך את השיער כשאת מקיאה״ חיוך עלה על פניי.
״אני אוהבת אותך״ נשקתי לשפתיו במהירות, ״לא הייתי ככה עם בחורה בחיים שלי, גרמת לי להתאהב תות קטנה״
הוקסמתי מהמילים שלו, הוא היה בטוח בנו והייתי מאושרת כי לפני כמה חודשים הכל היה אחרת, הוא הכחיש את המתח בנינו, את המשיכה, הרגשות הקטנים, הדאגה וכל דבר שקשור למה שקורה בנינו.
הגענו אליי הביתה, פתחתי את הדלת וצעקות נשמעו מה שהיה מפתיע.
אביב אח של אמא ובעלו אלון ישבו בסלון כשזוג תאומים צועקים וזורקים משחקים. ״אני עומד להשתגע״ נשמע הקול של עומר. בן דוד שלי.
YOU ARE READING
Little girl
Romanceיולי אלקיים נערה בת 16 שרוצה לחוות כמה שיותר מהנעורים שלה ומגיל ההתבגרות, היא עוברת עליות ומורדות עם ההורים שלה, עם החברות הכי טובות ובדרך מתאהבת בכל ליבה. *קללות *תוכן מיני