ירדן נכנסה לחדר והעירה אותי בזהירות, ״איך את מרגישה?״ שאלה בדאגה.
״יותר טוב״ חיוך ענקי עלה על פניי, ״יול״ היא הזיזה את השמיכה ממני ובמהירות משכתי אותה בחזרה אליי.
היא פתחה את עיניה ועצרתי אותה מלצעוק עם כף ידי, ״לא שכבנו, רק התנשקנו״
״אומיגאד איזה שקרנית, תתחילי לשפוך קדימה״ התחלתי לצחוק, ״תני לי לשטוף פנים״ קמתי מהמיטה בזהירות.
היא באה אחריי, לא התביישתי להיות ערומה מול הבנות, אנחנו מתקלחות ביחד מגיל אפס. והרגשתי בנוח איתן.
״יול יש לך היקי״ היא סטרה לישבני ובמהירות הסתכלתי על גופי במראה.
רואה כמה סימנים בחזה ובישבן, אני הולכת להרוג אותו, חיוך עלה על פניי שנזכרתי באתמול בלילה.
אני מתחילה לצחצח שיניים שירדן בוחנת אותי, אחזתי בחוזקה בכיור, עוד שנייה גומרת רק מלהיזכר באתמול בלילה.
״כמעט שכבנו, עשיתי שטויות יותר מבדרך כלל, האיפוק שלו נקרע לשם שינוי, הוא רק גרם לי לגמור וזה בדיוק כמו שסיפרת לי ואפילו יותר״ היא קפצה במקומה וצחקתי.
״למה לא שכבתם?״ שאלה לא מבינה, ״כי הייתי צרה ושיכורה?״ שאלתי יותר את עצמי מאשר אותה.
״הבאת לו את המתנה?״ שאלה וחייכתי, ״כן, הוא צחק איזה כמה דקות״
״תתארגני, הזמנו ארוחת בוקר ואחר כך נלך לטיילת״ הנהנתי והיא יצאה מהחדר לאחר שנשקה לראשי.
נכנסתי למקלחת במהירות ושטפתי את עצמי, כרכתי סביב ראשי וגופי מגבת, וחיפשתי מה ללבוש.
לקחתי שורט כהה וחולצה רחבה בצבע לבן עם כתוביות באנגלית, נעלתי אולסטאר שחורות נמוכות, התאפרתי וסירקתי את שערי.
יצאתי מהחדר אחרי שלקחתי את הטלפון מהמטען, בודקת אם יש משהו מעניין חוץ מהבנות שבדקו מה איתי בלילה ולא עניתי להן כי ׳ישנתי׳.
ירדתי במדרגות, רואה את כולם במטבח מסדרים את הארוחת בוקר, צחוק בלתי נשלט יצא מגרוני כשראיתי את החולצה שקניתי לשוהם עליו.
״מה יש לך?״ רואי שאל, ״סתם התערבנו שהוא לא ישים את החולצה״ השתעלתי, אני גרועה בלשקר.
״את הכי יפה שאת מסמיקה״ הוא לחש לאוזני כשעברתי לידו, זרם בלתי נשלט הורגש בין רגליי.
הוצאתי לעצמי כוס חמה בזמן שכולם הלכו לשבת בגינה בחוץ, יד הונחה על מותני וקפצתי בבהלה, ״אתה חייב להפסיק לעשות את זה״
נשיקות הורגשו על לחיי לאורך הצוואר, ״יראו אותנו״ דחפתי את שוהם בעודו צוחק.
הוא הסתכל החוצה ומשך אותי למאחורי הקיר שצמוד למטבח, ״כל החזה והישבן שלי בסימנים-״ הוא קוטע אותי בנשיקה.
YOU ARE READING
Little girl
Romanceיולי אלקיים נערה בת 16 שרוצה לחוות כמה שיותר מהנעורים שלה ומגיל ההתבגרות, היא עוברת עליות ומורדות עם ההורים שלה, עם החברות הכי טובות ובדרך מתאהבת בכל ליבה. *קללות *תוכן מיני